2012-01-07 18:06:02
Zamysl byl prosty na poczatek c30se, ktore kupilem za nie wielkie pieniadze wlozyc do lekkie go nadwozia. Pomyslow bylo kilka, pierwotnie Ascona B lub Manta. Z braku sensownych egzemplarzy zaczalem myslec nad kilkoma przednio napedowymi compaktami ale zadne nich do konca mi nie pasowalo.
Czerwiec, tor Bilgoraj pada deszcz, mam okazje pojezdzic Etrzydziecha 1.8 w gazie, szpera 100%. Po tej przejazdzce swita mysl moze BMW serii 3, kij ze pelno tego jezdzi w drifcie, ale troche latwiej bedzie z gadzetami i napedem
. Tego samego dnia wieczorem kolega mowi ze w Pawlowie (Szrot
) stoi E30 w calkiem niezlym stanie, z lekko rozbitym przodem. W poniedzialek pojechalem obejzec, we wtorek juz ja pakowalem na lawete
Tak w telegraficzbym skrocie stalem sie posiadaczem lekko zdekompletowanego bmw E30 w dwoch furtkach kolor diamond szwardz
.
Do polowy grudnia nic sie nie dzialo po za wybebeszeniem wszystkiego i dumaniem
Na dzien dzisiejszy silnik i skrzynia siedza na lapach, zostala wyrzezbiona nowa podloga. W najbliszych planach wystrugac wal i dokonczyc tunel, potem klatka bezpieczenstwa i dalsze ciecie budy
W brew pozorom kolektor i swiece mozna zdjac/wykrecic bez wyciagania silnika, za to miska to 10 min roboty.
Bagaznika nie bedzie poniewaz przod zostanie najprawdopodobniej skrocony o jakies 10cm
-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
[ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2012-01-07 18:14:59 ][ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2012-01-07 18:15:36 ]