Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[127] Fiat 127 MK II Alitalia

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2012-01-20 22:52:44

Witam serdecznie!

Przyszedł czas aby przedstawić użytkownikom projekt repliki Fiata 127 gr.2 Alitalia. Będzie to replika samochodu, który jeden jedyny raz wystartował w "Critérium du Québec", rajdzie odbywającym się w 1978r. Fiacior niestety nie dotarł do mety i na 4 OSie wydachował, dalsze losy samochodu są nieznane.
Krótko przedstawiłem obraz pierwowzoru więc teraz może zaprezentuję jakieś fotki z prac remontowych "siódemki".
Na razie sama buda, w najbliższym czasie wrzucę silniczek i inne pierdoły.









O wszelkie szczegóły pytajcie!

Pozdrawiam!

[ wiadomość edytowana przez: Szym127 dnia 2012-01-20 23:02:18 ]
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-21 09:57:16

fajnie się zapowiada powodzenia w pracach a jaki silnik tam będzie siedział skrzynia 4 czy 5?? Będziesz tym gdzieś startować???

-----------------
"Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)"
2016-07-24 19:30
  
 
 2012-01-21 10:52:19

Extra sprawa, że buduje się kolejna historyczna rajdówka na naszym forum Od razu pochwale za fajną klatkę, pasuje do niej. Czy są jakieś fotki pierwowzoru?

Cytat:
jaki silnik tam będzie siedział skrzynia 4 czy 5?? Będziesz tym gdzieś startować???



Dołączam się do pytania.

-----------------
Janota Rally Team - www.JANOTA-TEAM.com
2023-09-23 23:48
  
 
 2012-01-21 11:13:21

Koniecznie fotorelacja musi być ze wszystkiego , ta Warszawa w tle też Twoja?
2016-07-06 20:22
  
 
 2012-01-21 12:07:25

Fajnie to działasz...

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2012-01-21 12:34:05

fajnie że coś się takiego buduje, ale mam takie pytanie czy ta klatka ma coś wogólę wspólnego z załącznikiem J?? bo coś mi się wydaje że pałąk główny powinien być z 45 a tutaj wszystkie chyba ok 40mm mają, no i coś słabo z podstawami pod klatkę, tylko z tyłu widać że są takie jak potrzeba. Oczywiście się mogę mylić ale to tylko takie spostrzeżenia.
Masz jakieś zdjęcia jak ma docelowo wyglądać

-----------------
Poznańska Grupa Rajdowa
2023-02-03 21:19
  
 
 2012-01-21 13:38:38



-----------------
2022-02-27 00:21
  
 
 2012-01-21 14:09:27

Ciesze się, że pomysł się podoba. Samochód nie zupełnie wyglądał tak jak ten wstawiony przez Mateusza, poniżej przedstawiam dwie historyczne fotki.
Jeżeli chodzi o serce i podzespoły to staramy się jak najwierniej odtworzyć oryginał. Silnik oczywiście 1050 (po odpowiednich modyfikacjach )


Dwie perełki:

2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-21 14:13:43

budujesz go w siedzibie AKB?

-----------------
Classic Car Club Poland www.cccp.org.pl
2016-12-29 19:10
  
 
 2012-01-21 14:17:28

Dokładnie tak, jest to pomieszczenie Automobilklubu Beskidzkiego
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-21 14:41:01

Jak chcesz zgodnie z grupa 2 to pokrotce:

1. W silniku ma zostac seryjny blok, wal, korby, odlew glowicy, naped rozrzadu. Reszta w zasadzie dowolna, skrzynia musi byc zlozona z przelozen w homologacji (mozna mieszac warianty). Zalacznik K od 2009 roku dopuszcza zaplon na cewkach dwubiegunowych.
2. Zawias - z tylu musi zostac resor ale chyba mozna dolozyc sprezyny dodatkowo, wahacze fabryczne ale tuleje dowolne. Staba mozesz usunac lub zostawic.
3. Wnetrze - ma zostac oryginalna deska i boczki drzwi, moga byc lzejsze byle byly.
4.Hamulce - musza byc seryjne zaciski z przodu i bebny z tylu, w praktyce mikoda + ferodo + sprawne zaciski i bedzie git.

Nie musisz sie tak bardzo trzymac przepisow w kwestii skrzyni, jezeli tanio podejdzie np. przelozenie glowne z mkI 903 a nie jest homologowane to olac homologacje Powodzenia!

-----------------
Jezdzacy Fiat 128 CL gr 2
www.youtube.com/user/yapko128
2015-08-19 15:24
  
 
 2012-01-21 18:28:57

co jak co, ale dzięki temu dachowi masz rzadko spotykaną okazję zobaczenia fotki oryginalu od spodu pomysł pierwszorzędny, powodzenia w modach
2019-03-20 21:19
  
 
 2012-01-22 09:45:05

Będą oryginalne Cromodory 9X ?

-----------------
--=RACE TECH=--
2022-03-26 13:05
  
 
 2012-01-22 11:51:02

CD 92 od niedawna są w moim posiadaniu, przygotowane już do malowania!
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-26 22:53:21

Kilka zdjęć:









[ wiadomość edytowana przez: Szym127 dnia 2012-01-26 23:03:22 ]
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-26 23:26:48

Czym ściągałeś ten materiał ? widać że sporo gram zeszło
2020-09-23 08:33
  
 
 2012-01-26 23:32:37

Tokarka i obróbka ręczna, troszeczkę zabawy było!
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-27 00:04:39

Można jeszcze było z wagi zejść.

A ile ważą teraz korby ?

-----------------
2018-04-16 20:58
  
 
 2012-01-27 00:14:58

Wiem, że można było jeszcze, ale jest dobrze. 490g
2018-01-18 21:00
  
 
 2012-01-27 11:12:31

w jaką moc celujesz??? I jaką dysponował oryginał? Rozumiem że obrabiasz korby pewnie koło zamachowe i wyważasz wał do ilu to się będzie kręcić?? Pytam bo gdzieś mi się obiło o uszy że 128 sie kręciły coś w granicach 10000rpm tylko nie wiem czy to silniki 1,3 czy 1.0

-----------------
"Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)"
2016-07-24 19:30
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM