Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkVII] Silnik nie wchodzi na wysokie obroty - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2012-03-11 16:28:37

ja się tam nie znam, ale szykuj portfel na wydatki-
bywa że silniki nie chcą się wkręcać na obroty wtedy gdy mają już zatarte gładzie cylindrów

ponadto skoro mówisz o niebieskim dymku a ten diesel nie ma turbiny to nasuwają się na myśl od razu pierścienie(oczywiście to nie jedyne miejsce gdzie może uciekać olej, ale skoro ma problemy z wkręcaniem to raczej szukał bym tutaj)

Proponuję przed jakimikolwiek zakupami podjechać i sprawdzić jaką to w ogóle trzyma kompresję- to da Ci pogląd na to czy wogóle warto w to inwestować czy przerzucić inny silnik
2013-03-22 14:18
  
 
 2012-03-11 16:26:32

Cytat:
2012-03-11 16:06:05, faktor pisze:
Filtr został przeczyszczony

Co kur.... jaja sobie ze mnie robisz?

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2012-03-11 16:06:05

Cytat:
2012-03-11 15:59:42, mefis22 pisze:
A co do wkręcania się na obroty diesla mają świece? Kable, ale jakie? Filtr paliwa może być jak najbardziej zasyfiony i nie dolewa odpowiednij ilości paliwa. Kopci w jakiś kolor?



Filtr został przeczyszczony, kopci na jasny niebieski kolor.
Czasami w trakcie jazdy zaczyna coś szarpać i obroty dochodzą nawet do 4,5. Dzieje sie tak odkąd wlałem do ropy dodatek czyszczący

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 16:07:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 16:16:33 ]
2012-03-17 16:04
  
 
 2012-03-11 15:59:42

A co do wkręcania się na obroty diesla mają świece? Kable, ale jakie? Filtr paliwa może być jak najbardziej zasyfiony i nie dolewa odpowiednij ilości paliwa. Kopci w jakiś kolor?

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2012-03-11 14:24:51

Cytat:
2012-03-11 14:21:36, faktor pisze:
Witam. Posiadam MK VII 1.8D z 96 roku. Nigdy wcześniej nie miałem diesla... Silnik nie wkręca się na obroty, dochodzi zaledwie do 3 - 3,5 tysięcy. W trakcie jazdy łapie taką czkawkę a z każdym wyższym biegiem obroty są coraz niższe. Gdzie szukać przyczyny? [ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 14:23:30 ]


Można zacząć standardowo od filtra paliwa, potem świeczki i kable. Zaraz ktoś coś jeszcze pewnie dopisze do tej listy.
Oczywiście piszę o sprawdzeniu, choć filtr to powinno się wymienić.


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-03-11 14:26:56 ]
2020-04-05 12:24
  
 
 2012-03-11 14:21:36

Witam. Posiadam MK VII 1.8D z 96 roku. Nigdy wcześniej nie miałem diesla... Silnik nie wkręca się na obroty, dochodzi zaledwie do 3 - 3,5 tysięcy. W trakcie jazdy łapie taką czkawkę a z każdym wyższym biegiem obroty są coraz niższe.
Gdzie szukać przyczyny?

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 14:23:30 ]
2012-03-17 16:04
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM