Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Stuki i chlapotanie w maglownicy!?!?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-03-29 13:37:17

Miałem to samo w mk7 kombi, wymieniłem całe drążki z końcówkami + wahacze i gumy, no i jeździ się jak nigdy dotąd

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2012-03-29 13:34:18

Cytat:
2007-08-07 22:10:14, Marcin pisze:
tak stuka jak stoje w miejscu ze zgaszonym silnikiem i ruszam kierownica gwaltownie w prawo i lewo.



Podczepię się do tematu

Tak jak kolega również mam stuki w gwałtownym ruszaniu kierownicy w lewo i prawo przy zgaszonym silniku. Końcówki drążków raczej ciężko siedzą, a drgania podczas ruszania kierownicą czuć na całych drążkach z obu stron trzymając rękoma. Przy załączonym silniku (jest wspomaganie) też słychać stuki ale ruchy lewo prawo trzeba robić gwałtowniej, no i oczywiście przy jeździe po dziurawym terenie czy po bruku jest bardzo odczuwalne.

Pytanko mam takie: czy wystarczy wymienić same drążki czy raczej już mechanizm w maglownicy ma luzy i trzeba by pomyśleć o wymianie maglownicy...
PS. na allegro patrzałem to koszt nowej maglownicy jest niewiele większy od regenerowanej. (koszty ok 500zł nowej do 400zł regenerowanej... do MK7)

pozdro.
2013-06-25 20:07
  
 
 2007-09-01 15:58:39

jeszcze możesz zrobic test, tz. wjedź na kanał i wejdź do niego i złap za drążek kierowniczy i ruszaj góra - dół ( zrób tak z obydwu stron ) jeśli stuka i czujesz luz to maglownica do wymiany lub regeneracji . Można spróbowac dociągnąć zębnik przekładni ale.........
2012-06-04 20:17
  
 
 2007-09-01 01:18:05

up wymienial ktos ten krzyzak ???

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-08-31 21:04:52

Cytat:
2007-08-31 19:44:39, Matys318 pisze:
wiec tak sciagnij oslone drazka taka gumowa zlap reka za jablko a druga za drazek i sprawdz tak luz. co do stukania na zgaszonym standart luzy sprawdza sie na odpalonym aucie (mowa o maglownicy) proponuje sprawdzic krzyzak czyt. lacznik maglownicy z kolumna

a ile kosztuje taki krzyzak i wymiana ???

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-08-31 20:08:55

podnies maske i wloz reke tam jest takie kolko przy maglownicy jedna osoba rusza kiera a ty trzymasz za to kolko i wyczujesz ten luz no chyba ze chcesz jechac na stacje diagnostyczna zaplacisz 20zł za badanie i ci powiedza

-----------------
FEFK #1693

za szybko jechałem?
- NIE za nisko Pan leciał
2009-03-01 13:59
  
 
 2007-08-31 19:53:27

Matys318 a powiec mi jak sie najlepiej dostac do tego krzyzaka i jak go sprawdzic ???

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-08-31 19:44:39

wiec tak sciagnij oslone drazka taka gumowa zlap reka za jablko a druga za drazek i sprawdz tak luz. co do stukania na zgaszonym standart luzy sprawdza sie na odpalonym aucie (mowa o maglownicy) proponuje sprawdzic krzyzak czyt. lacznik maglownicy z kolumna

-----------------
FEFK #1693

za szybko jechałem?
- NIE za nisko Pan leciał
2009-03-01 13:59
  
 
 2007-08-31 19:29:41

witam!
dzisiaj zrobilem maly test! a mianowicie na zgaszonym silniku sprawdzilem czy drazki kierownicze maja luz no i okazalo sie,ze nie maja,ale wpadlem na pomysl,aby to jeszcze sprawdzic na uruchomionym silniku i z osoba towazyszaca,ktora siedziala w aucie i krecila kierownica, a ja w tym czasie trzymalem reka za drazek no i okazalo sie,ze oba drazki maja luzy i stukaja przy maglownicy jak to jest ze na zgaszonym silniku nie ma luzow,a na odpalonym sa
i jak myslicie czy to sa wyrabane drazki,czy raczej luzy na maglownicy??
i czy jest to mozliwe,aby wlasnie to mi tak stukalo na brukowej drodze??
poradzcie co zrobic? czy wymienic drazki,czy magiel???
pozdro.

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-08-09 15:56:24

U mnie też przed regeneracją były stuki w przekładni - tak gdzieś 1 stuk na jeden obrót - niezależnie od strony w którą kręciłem.

Teraz po regeneracji też jak szybko kręcę na wyłączonym słychać lekkie stuki (ale nie stuka już przy pełnym obrocie) - cóż stuki w przekładni to problem przynajmniej 1/3 escortów. Pozostałym 2/3 ona cieknie

Przed i po regeneracji przy jeździe z lekko skręconymi (lub bardzo) kołami po kostce brukowej (grubej) też mi trochę stuka - a raczej czuję tę kostkę na kierownicy.

Co do chlupotania to nie wiem jak to jest na przekładni z podłączonymi przewodami, ale jak kręcisz wymontowaną przekładnią to spokojnie słychać chlupotanie wewnątrz - co więcej jak nie zatkasz otworów na przewody to potrafi niezle chlapać resztkami płynu.

Ogólnie unikaj mocnego kręcenia przy wyłączonym silniku bo wykończysz zupełnie przekładnie.

Jeśli kierownica sprawia wrażenie żeby się zacinała - to koniecznie pozwól fachowcowi ocenić jej stan - szkoda życia - Ja przez 2 tygodnie po regeneracji jeździłem z nieodbijającą kierą i kilka razy było gorąco :/

U mnie tylko nie odbijało poprzez zbynie jej skręcenie - u Ciebie może być posypana w środku - co jest jeszcze bardziej niebezpiecznie - koledze kiedyś się poprostu zablokowała kierownica - na jego szczęście jechał po osiedlu 10 km/h



-----------------
FEFK #1699
[Powered by Zetec]
2012-02-25 23:58
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM