Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Tylne zawieszenie.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-04-03 16:18:58

Ale chodzi mi o utwardzenie go, bo z tyłu jest strasznie miękki, jak siądą 2 osoby to siada tak że nie dużo brakuje żebym wydechem po ziemi szurał
2012-07-21 10:19
  
 
 2012-04-03 16:12:33

jeśli chodzi o sprężyne to jeżeli by miała być pęknięta to huk by szedł niemiłosierny ( wiem bo dwa razy już to przerabiałem )
2017-01-20 16:35
  
 
 2012-04-03 13:11:58

Ok podjade do diagnostów i mi to obadają, a co radzicie do tylnego zawieszenia, komplet amorków i sprężyn?
2012-07-21 10:19
  
 
 2012-04-03 12:29:11

Gdy stuka z przodu metalicznie to sworzeń, a gdy głucho to tulejki.

Jak stuka sworzeń to na małych dziurach wali, jakby miało odpaść koło.

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
 2012-04-03 11:37:39

Stukające półosie raczej są rzadkością, dlatego ich nie wymieniłem. Tulejki wahacza zazwyczaj wykazują jeszcze inny objaw jakim jest ściąganie w prawo lub w lewo w zależności od tego czy dodajemy gaz czy nie, ale podkreślam - zazwyczaj. Teoretycznie zostaje jeszcze górna poduszka amortyzatora

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2012-04-03 10:34:24

z przodu to stukać mogą przeguby w łącznikach, tuleje wahacza, końcówki drążków kierowniczych, uszkodzone sprężyny, sworzeń wahacza, spotkałem się już ze stukającymi półosiami, a to i tak jeszcze nie wszystko co stukać może
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-04-03 10:23:29

Może pękła sprężyna, bo poza tym "nie ma co" pukać.
Zaleciłbym kontrolę tulei tylnej belki, jeśli jest bardzo miękki to wymianę sprężyn. Amorki najpierw sprawdź na stacji diagnostycznej.

Przy okazji zaglądania pod spód zobacz, w jakim stanie masz podłogę i podłużnice. Jeśli zaczyna je brać ruda, radziłbym najpierw zająć się blacharką, a potem utwardzać zawieszenie.

(edit) A z przodu - jeśli stuka przy ruszaniu, sprawdź sobie końcówkę drążka. U mnie kiedyś łomotała niemiłosiernie, jakby buda się rozpadała.


-----------------
ЯЭVЭЯSЭ ЭИGIИЭЭЯ

[2|2|4|1|0|0] km
1620 cm³ (+0,5)
Titanium CL

[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2012-04-03 10:25:15 ]
2024-01-14 13:59
  
 
 2012-04-03 10:17:36

Ok, to podjade na jakąś stacje i niech zbadają co i jak, przegląd mnie za 2 tygodnie czeka. To co myślicie na tył robił, amortyzatory ze sprężynami?
2012-07-21 10:19
  
 
 2012-04-03 10:12:30

Elemetów, którę mogą pukać jest w przednim zawieszeniu znacznie więcej niż tylko łączniki. Pukać mogą nawet przeguby od półosiek.

Ja wiem, że ciężko w naszym kraju znaleźć rzetelny warsztat i że w mechanice samochodowej jest pełno oszustów, a nie każdy ma tyle szczęścia i pieniędzy, żeby wreszcie trafić na uczciwych ludzi z pasją, ale powiedzmy wprost, że nie da się znaleźć luzów w zawieszeniu przez internet i ktoś pod auto musi wejść.
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-04-03 09:51:24

Na łącznikach gum nie mogli wymieniać, mogli wymienić je jedynie przy samym stabilizatorze Mogą pukać za to same łączniki właśnie, ewentualnie sworznie wahacza.

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM