2012-03-15 19:32:34
niestety, niemam lpg, skrzynka jest ta sama, różnica w produkcji miedzy modelami aut wynosiła zaledwie 5 miesięcy [mk7] z tym że nowa była od ghia, a tym którym jeżdżę obecnie był najtańszą wersją, w której nie miałem nawet instalacji pod tylne głośniki, jako że wcześniej miałem 1,6 zetec ghia 5d a obecnie 3d przystąpiłem do montażu różnych gadżetów z tamtego modelu tj elektryczne szyby, lusterka(w kolorze nadwozia, chromy,wyłącznik zespolony z 6 stopniową regulacją wycieraczek, imitacje drewna i licznik z obrotomierzem. nie miałem większych problemów z podłączeniem tego wszystkiego bo miałem wszystkie potrzebne elementy i nie ingerowałem w istniejącej instalacji(mam na myśli wpinanie się gdzie popadnie) bo miałem kompletną wiązke. to na tyle ingerencji mojej, mi chodziło jednak o zwiększone obroty po przez uzupełnienie wszystkich bezpieczników, bo nie zwróciłem wczesniej na to uwagi i były zwiększone obroty silnika, dlatego też się zastanawiałem dlaczego tak się dzieje i wrzuciłem ten post z myślą że ktoś już się z tym spotkał
bynajmiej gdzies cos wyczytałem ze jakiś jest od kontroli trakcji czy cos w tym stylu i po głębszym zastanowieniu stwierdziłem że przez to komp zwariował, bo skoro mamy wentylator chłodnicy i w momencie jego załączenia na moment zwiekszają sie obroty a po chwili się stabilizuje, to w momencie kiedy był ten bezpiecznik i zamkną jakiś obwódlecz nie było jego odbioru(kontroli trakcji) komp zwariował i utrzymywał te ów obroty, ale to jest tylko taka moja domniemana teoria, bo mogę by w błędzie.