Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNIE]skrzynka bezpieczników a obroty silnika

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2012-04-06 17:38:24

zobacz na przepustnice czy tam wszystko gra.Czy nie jest czasem uchylona.
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-03-16 11:35:00

Cytat:
2012-03-15 20:44:34, darek4488 pisze:
I co nigdy nie schodzi poniżej 1500 tys. obrotów? Czy może tylko się tak czasem zawiesi?

niestety nie schodził
2012-04-03 15:59
  
 
 2012-03-16 11:33:12

panowie, tych bezpieczników już od dawna nie mam, jedynie tydzień tak jeździłem zanim wyjąłem te bezpieczniki, temat założyłem z zapytaniem czy ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem, i czy to w ogóle mogło miec wpływ na te obroty, dodatkowo zakładając ten wątek (nie natknowszy się na jaką kolwiek tego typu wzmiankę na forum) mogę w jakiś sposób nakierowac na ewentualne zerkniecie innych użytkowników na swoją skrzyneczke w poszukiwaniu podwyższonych obrotów tj opisał to kolega Miro a kolega Praethorians podążył za ewentualnym problemem w celu jego usunięcia, mam nadzieję że koledze Praethorians uda się jak najszybciej usuną u siebie swój problem. Będę zerkał na ten post czy komuś się to samo przytrafiło i czy sobie poradził, a kolegom dziękuję za dobre rady, pomimo usunięcia przeze mnie wczesniej tego problemu przez zwykły przypadek no i oczywiście uważne czytanie, pozdrawiam i szerokości życzę bo dziś nie miałem szczęscia wracając z pracy i koles wjechał mi w tyl, a na domiar złego przede mną też był samochód
2012-04-03 15:59
  
 
 2012-03-16 09:52:53

Cytat:
2012-03-16 06:43:18, Miro pisze:
Komp. wchodzi w tryb serwisowy (brak lub awaria obwodu) i z tego biorą się podwyższone obroty. Wywal ten nadmiar zbędnych bezpieczników i będzie OK.



może i ja tak spróbuje, może to jest przyczyną obrotów u mnie...

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
2024-05-15 21:05
  
 
 2012-03-16 06:43:18

Cytat:
2012-03-15 19:32:34, OLO1985 pisze:
... w momencie kiedy był ten bezpiecznik i zamkną jakiś obwódlecz nie było jego odbioru(kontroli trakcji) komp zwariował i utrzymywał te ów obroty, ale to jest tylko taka moja domniemana teoria, bo mogę by w błędzie.



Komp. wchodzi w tryb serwisowy (brak lub awaria obwodu) i z tego biorą się podwyższone obroty.
Wywal ten nadmiar zbędnych bezpieczników i będzie OK.

-----------------
TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)

Miro #cinquecento :)
2023-04-06 12:05
  
 
 2012-03-15 20:44:34

I co nigdy nie schodzi poniżej 1500 tys. obrotów? Czy może tylko się tak czasem zawiesi?
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-03-15 19:32:34

niestety, niemam lpg, skrzynka jest ta sama, różnica w produkcji miedzy modelami aut wynosiła zaledwie 5 miesięcy [mk7] z tym że nowa była od ghia, a tym którym jeżdżę obecnie był najtańszą wersją, w której nie miałem nawet instalacji pod tylne głośniki, jako że wcześniej miałem 1,6 zetec ghia 5d a obecnie 3d przystąpiłem do montażu różnych gadżetów z tamtego modelu tj elektryczne szyby, lusterka(w kolorze nadwozia, chromy,wyłącznik zespolony z 6 stopniową regulacją wycieraczek, imitacje drewna i licznik z obrotomierzem. nie miałem większych problemów z podłączeniem tego wszystkiego bo miałem wszystkie potrzebne elementy i nie ingerowałem w istniejącej instalacji(mam na myśli wpinanie się gdzie popadnie) bo miałem kompletną wiązke. to na tyle ingerencji mojej, mi chodziło jednak o zwiększone obroty po przez uzupełnienie wszystkich bezpieczników, bo nie zwróciłem wczesniej na to uwagi i były zwiększone obroty silnika, dlatego też się zastanawiałem dlaczego tak się dzieje i wrzuciłem ten post z myślą że ktoś już się z tym spotkał
bynajmiej gdzies cos wyczytałem ze jakiś jest od kontroli trakcji czy cos w tym stylu i po głębszym zastanowieniu stwierdziłem że przez to komp zwariował, bo skoro mamy wentylator chłodnicy i w momencie jego załączenia na moment zwiekszają sie obroty a po chwili się stabilizuje, to w momencie kiedy był ten bezpiecznik i zamkną jakiś obwódlecz nie było jego odbioru(kontroli trakcji) komp zwariował i utrzymywał te ów obroty, ale to jest tylko taka moja domniemana teoria, bo mogę by w błędzie.
2012-04-03 15:59
  
 
 2012-03-14 19:27:19

Ja się nie spotkałem... mój 1.4 chodzi tak samo źle przed, jak i po wymianie skrzynki.
Gazownicy wyregulowali mi niby obroty, to jest jeszcze gorzej.
2022-10-15 23:32
  
 
 2012-03-14 19:12:42

1. Czy odpinałeś aku przy wymianie skrzynki?
2. Masz lpg?
3. Czy skrzynka jest ta sama?
4. Jak przelutowana i jakie miałeś problemy wcześniej ze skrzynką?
2020-07-13 14:06
  
 
 2012-03-14 16:01:45

Witam.
Posiadam escorta[mk7] 1,4 ben. w którym wystąpiła awaria z elektryką, ale na ten temat nie będę się rozpisywał, bynajmiej posiadając zapas częsci, wymieniłem skrzynke bezpieczników (po przelutowaniu) i tutaj pojawia się pytanie czy ktoś się spotkał z przypadkiem kiedy uzupełnił wszystkie pola z bezpiecznikami, a w autku wzrosły obroty silnika do 2000 kiedy zimny a po na grzaniu trzymał 1500? oczywscie wczesniej było 1500 kiedy zimny, a po nagrzaniu 1000, bynajmiej niemam z tym już problemu po wyciągnięciu nadmiaru bezpieczników ale zastanawia mnie sam fakt tych podwyższonych obrotów.
2012-04-03 15:59
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM