Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[wiesiu] MK5 cabrio RS2000 - Strona 8.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 15 16 17 18
 Autor 
 2013-06-19 16:30:24

nie szczecin, biala podlaska

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2013-06-19 15:44:25

Czy ten dach jakoś spod Szczecina lub okolic nie jest?

-----------------
2014-10-07 12:07
  
 
 2013-06-19 13:53:18

auto od czasu kolejnej wymiany silnikia dzielnie sluzy, w miedzy czasie dostal nowa chlodnice Nissens, wahacze, koncowki drażkow, maglownice z mk7,bo ta co byla zaczela ciec, ladne oponki,nowe wtryskiwacze gazu i pewnie cos tam jeszcze sie znajdzie.

A teraz oddalem go na lifting blacharski, podluznica lewa tylna, progi do odswieżenia, polka akumulatora do naprawy, laczenie blotnikow z programi do poprawy no i maska garbatka do malowania w kolor auta. W tej chwili auto jest gole i wesole wewnatrz.



Zakupilem tez kolejny dach, tym razem z mk7 1996.



A po liftingu blacharskim mysle o wygluszeniu dodatkowo podlogi, zabezpieczeniu spodu,bo auto ma w zimie dzielnie sluzyc, oraz wymianie nagrzewnicy (bo ilez razy deske mozna siagac) i przedniej szyby na nowiutka grzana (juz do mnie jedzie). Ciekawe kiedy to wszystko zrobie

No i dostal tez w miedzy czasie fotele Recaro mk6a w tej samej tapicerce co mam uszatki i cale wnetrze mysle ze bedzie piknie i wygodnie




-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2012-06-07 12:26:57

a z pierscienniami to zmienia troche postac rzeczy

dzialaj dzialaj z tym silniczkiem

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2012-06-07 07:57:03

to byla cena z uszczelka glowicy, pierscieniami na tloki renomowanych marek


Poza tym mam juz silnik i nie chce mi sie w starym grzebac, nowy swietnie jezdzi mocy ma podobnie,ale za to nie dymi

[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2012-06-07 07:57:37 ]
2023-02-28 12:47
  
 
 2012-06-06 13:24:31

a gdziesz ty uszczelki za 900 zeta znalazl? 300max za komplet.

z drugiej strony jak nie mozesz znalesc ladnego 2.0, to bierz 2.3, malo modyfikacji, a jest tego na pęczki

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2012-06-04 08:50:21

Cytat:
2012-06-01 15:52:06, Kleszczak pisze:
fajnie się prezentuje cabsik



dziekuje

Cytat:
2012-06-01 14:52:17, smallsize pisze:
witam wiesiu na naszym forum fajnie, ze pokazales autka



Cytat:
2012-06-01 21:29:39, thomas77 pisze:
Witamy na fefku i na spoty lub zloty zapraszamy




rowniez witam,choc jak jedem z kolegow zauwazyl za chwile stuknie mi 3000 wiec troszke juz tutaj jestem. A co do zlotow, to obiecuje ze bede nad tym mocno myslal

Cytat:
2012-06-01 12:02:56, Golin pisze:
A nie lepiej było ogarnąć by nie "chlał" tyle oleju??



chyba drozsza sprawa, cena samego podstawowego zestawu uszeczelek to 800-900zl,a nie obejmowal wszystkich. A silnik mialem za 1000zl ze sprawdzona przed kupnem kompresja, co prawa stal ponad 3 lata w super warunkach,ale odpalil bez problemu i smiga troche lepiej niz stary, do tego po otworzeniu maski tylko wtryskiwacze slychac A czy bedzie bral olej... oby nie. Dodam tez ze ten moj poprzedni silnik byl juz remontowany, co nie zachecalo do robienia kolejnego remontu.

Cytat:
2012-06-01 17:23:46, snuffy pisze:
Masz jeszcze te mangelsy? Do mk2 by mi podeszły.



dawno temu je sprzedalem, poszly jak dobrze pamietam do taunusa



-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2012-06-02 09:33:23

Cytat:
2012-06-01 12:09:16, zeppelin pisze:
Właśnie to jest najlepsze w tych silnikach że mimo iż biorą olej to jeżdżą bardzo dobrze. Generalnie te silniki są wytrzymałe ale nie lubią jednego, niesprawnego układu chłodzenia, jak go przegrzejesz to po pierwsze pęka przeważnie głowica między zaworami, po drugie lubi się przytrzeć tłok i wtedy łyka niemiłosierne ilości oleju. Jak ktoś ma padnięty silnik w rsie a głowica jest w miarę zdrowa to lepiej jest kupić silnik ze scorpio 2,0 16V i przerzucić samą głowice, silniki są dużo mniej zakatowane, szczególnie te z automata ))).



Zgadzam się z tobą.n7a jest bardzo wytrzymały...everlast przejechał kilkadziesiąt tysięcy bez 3 cylindra i jeszcze dawał radę kilować tzn nie było prawie kompresji i zalewał go płyn chłodniczy.Jak kupiłem astrę też była pęknięta głowica,po zagłębieniu tematu głowica w gsi 16v jest masakrycznie wrażliwa na wysokie temperatury i łatwiej pęka niż rs..tyle że na rynku można dostać poprawioną głowicę coscast pozbawioną tych wad.do rsa niestety takiego czegoś co do picia oleju to zależy od silnika,mój poprzedni rs pił pół litra na 1000km ten co jest teraz nie pije wcale,olej zmieniam zawsze na jesień bez względu na przebieg.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2012-06-02 00:36:29

@RemikGT, zapomniałeś o Zetecach 2.0

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-06-01 21:53:56

Nie ma silników 2,0 które oleju nie biorą
Chyba ze zrobisz kapitalkę

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 15 16 17 18
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM