Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mk VII] Totalny brak mocy 1,6 Zetec Efi

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-06-26 07:19:18

tak robilem reset po wymianie kazdego z czujnikow

-----------------
:)
2017-02-05 20:30
  
 
 2012-06-24 18:28:10

a po wymianie czujników zrobiłeś reset kompa ?
2016-06-25 02:28
  
 
 2012-06-24 13:24:24

tak czujniki dostaja dostalem sie do tego czujnika zasysane powietrza wyczyscilem i zmieniłem czujnik temp ten na komp i dalej nic :/ jeszcze mam zamiar zrzucic kolektor i zobaczycjak tam to wyglada bo jak dla mnie moze brac lewizne innego pomyslu juz nie mam :/

-----------------
:)
2017-02-05 20:30
  
 
 2012-06-22 10:34:23

a czujniki te dostaja zasilanie w ogole,ze az tyle bledow jest ?

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2012-06-22 10:32:55

Według Workshop daty to tak...
113 Czujnik temperatury podawanego powietrza
118 Czujnik temperatury chłodziwa (ECT), nie uzyskano normalnej temperatury pracy oraz 122 Czujnik położenia przepustnicy.
Ale głowy uciąć nie dam, w sensie poprawności bo do tej pory korzystałem z workshop i dawała radę.


-----------------
2015-01-21 14:41
  
 
 2012-06-21 23:42:02

jak wczesniej pisalem to wymienialem :}

-----------------
:)
2017-02-05 20:30
  
 
 2012-06-21 07:34:25

A sprawdziłeś kable od świec i cewkę? Ja też swego czasu wymieniłem pół osprzętu, wydałem majątek a okazało sie że to kable.

-----------------
"Cechy geodety: But gumowy, krok metrowy i łyk setkowy."
2017-03-23 14:22
  
 
 2012-06-19 22:59:19

sczytałem kody bledow ( swietlnych ) i oto wyniki 113 118 122 szukałem ale nie moge znaleźć tłumaczenia po polsku :/ moze mi pomożecie

-----------------
:)
2017-02-05 20:30
  
 
 2012-06-08 09:57:36

Nie to żeby moja wypowiedź coś wnosiła, ale u mnie też stracił trochę na wigorze - padły uszczelniacze zaworów i wzrósł apetyt na olej. Jako ciekawostka widok dołu:

look na silnik

Zwróć uwagę na denka tłoków - więcej tam węgla niż w kopalni.

Tak jak piszą koledzy - jeśli nieszczelność układu jest za sondą, to nie ma wpływu na jej wskazania, ja bym popatrzył jeszcze na błędne wskazania z czujnika haala, ale to tylko moja propozycja.

Jak sprawdzałeś kompresję, to sprawdzałeś też stan komór spalania (u mnie mimo uszkodzenia uszczelniaczy kompresja była wzorowa! ) ?
2015-01-03 00:36
  
 
 2012-06-07 23:19:46

jeśli nie masz dziury w kolektorze lub na jego uszczelce to nie ma to znaczenia

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM