Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.6 16v - Montaż LPG we własnym zakresie - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2012-07-13 10:13:15

Pojecie pewne mam pytam się bo nie miałem styczności z 2-gen przy wielopunkcie a ogrzewanie reduktora łatwo jest zepsuć, nawet gaziarze w "profesjonalnych" zakładach często źle podłączają i potem okazuje się że w zimie nie ogrzewa ani reduktora ani kabiny... Dlatego chce się upewnić jak to wygląda w tym modelu ( to moja pierwsza styczność z fordem i mam go od miesiąca ) To ze nigdy tego nie robiłem nie znaczy że nie dam rady ;]
Za instalacje dałem 280zł a za forda 800 - jak oddam do zakładu to wsadzenie gazu przewyższy wartość auta...

djtados - Dzięki pierwsza konkretna odpowiedź - Pytanie tylko czemu ma zaszkodzić? Możesz to rozwinąć?

A jak jest ktoś z Krakowa kto sie zna na tym i znalazł by chwile czasu żeby pomóc albo udzielić jakiś porad to oczywiście chętnie skorzystam


-----------------
Historia: Zastava 1.1, Passat 1.6d mk2,Polonez 1.6 gli, Ibiza mk1 1.5, Golf mk3 1.8 , Omega B 2.0 16v, Polonez 1.4 16v..
A teraz Escort Mk7 1.6

[ wiadomość edytowana przez: Kuzio5 dnia 2012-07-13 10:15:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kuzio5 dnia 2012-07-13 10:18:19 ]
2013-10-13 20:22
  
 
 2012-07-13 09:42:18

Kuzio5, pewny jestes ze chcesz to robic ? zadajesz pytania takie jakbys nie mial kompletnie pojecia o gazie,a jesli nie masz pojecia to moze dla wlasnego i innych dobra lepiej tego nie zakladaj samemu ? Na Twoim miejscu poszukalbym w okolicy kogos kto umie co nieco przy gazie grzebnąć. Przy okazji nauczysz sie dobrych wzorcow i nie bedziesz musial sie uczyc na wlasnych bledach

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2012-07-13 07:11:02

Podłączenie ukł chłodzenia- trójnikami zamiast złączek oryginalnych idących do nagrzewnicy
mikser przed przepustnicą ok 59 mm
anty wybuch przed przepływką niewiele ci pomorze a zaszkodzić owszem.

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2012-07-12 22:56:19

Antywybuch mam z poprzedniego auta ( przerabiałem zwykła instalke na sekwencje ) zostanie założony. Tam była po prostu rura wpięta w dolot i jakoś to jeździło, tylko pytam co i jak w fordzie bo nie mam niestety żadnych doświadczeń z tym autem.

-----------------
Historia: Zastava 1.1, Passat 1.6d mk2,Polonez 1.6 gli, Ibiza mk1 1.5, Golf mk3 1.8 , Omega B 2.0 16v, Polonez 1.4 16v..
A teraz Escort Mk7 1.6
2013-10-13 20:22
  
 
 2012-07-12 22:12:30

Cytat:
2012-07-12 22:03:27, lukas1986 pisze:
kolega tevenet ma zapewne mikser z antywybuchem i dlatego jest ta klapka i taki radziłbym zakupić autorowi tematu


A czy klapki antywybuchowe nie powinny być do zewnątrz otwierane, tj w atmosferę. Ta klapka jest w róże dolotu, tak jak by przytykała dolot kiedy silnik nie zaciąga powietrza.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-07-12 22:03:27

kolega tevenet ma zapewne mikser z antywybuchem i dlatego jest ta klapka i taki radziłbym zakupić autorowi tematu, ogrzewanie gdzieś pomiędzy nagrzewnicą a termostatem


-----------------
Mój EsCoRT

Jeżdżę Fordem bo chce :P

[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2012-07-12 22:04:47 ]
2016-04-03 19:51
  
 
 2012-07-12 22:00:14

lukas1986
To czym grozi to my wiemy.
Pytania były konkretne

Auto ma kolektor plastikowy.

Gdzie się podpiąć do grzania reduktora - ja bym dawał na mały obieg, escort ma zaworek na nagrzewnicy?

Jak ułożony ma być mikser, jakie położenie jest dla niego najkorzystniejsze.

Jak podpiąć się do dolotu, wiem że niektórzy mają na chama kolanko i tyle. Czy może lepiej mikser? U kolegi tevenet jest klapka zaraz za przepływką, jest konieczna?

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-07-12 21:32:52

podam 3 powody przeciwko takiemu montażowi i jedną dobrą radę

1. nie opłaca się takiego czegoś zakładać (wiem bo sam tak robiłem)
2. jeśli później Cię złapią, to nieprzyjemności tyle, że głowa mała (oczywiście nie życzę Ci tego)
3. o przegląd też ciężko, jak nie masz znajomości

dobra rada - zaprowadź to do kogoś kto wie jak to podłączyć

ale oczywiście zrobisz jak zechcesz, bo w końcu wyjdzie tak, że zaprowadzisz to do kogoś



-----------------
Mój EsCoRT

Jeżdżę Fordem bo chce :P


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2012-07-12 22:01:06 ]
2016-04-03 19:51
  
 
 2012-07-12 21:28:29

Tak jak w temacie. Mam instalacje 2/3 generacja ( BRC Just ) wyciągniętą z innego escorta, potrzebuje ją zamontować u siebie. Jako że żal mi kasy na papiery urzędników itd, liczy się dla mnie tania jazda, więc nie daje tego do żadnego serwisu, działać będę sam, legalizacja mi nie potrzebna. I stąd kilka pytań do osób które może mają u siebie zamontowany tego typu gaz, lub przerabiali ten temat:

1. Jak podłączyć gaz do dolotu: Czy szukać jakiegoś miksera ( jak tak to jaki? ) czy wpinać się bezpośrednio w dolot ( jak tak to gdzie najlepiej? ) Co jeszcze mi potrzeba?

2. Ogrzewanie reduktora - W którym miejscu najkorzystniej się wpiąć w węże od chłodzenia, żeby reduktor się ogrzewał i żebym np miał grzanie w zimie ?

3. Wiem że BRC nie jest zbyt przyjazne dla zwykłego użytkownika - Ciężko o jakieś interfejsy i programy do regulacji ( nie jak np w STAG-u ) Miał ktoś z tym stycznosć, coś się udało znaleźć ogarnać?

Tyle na wstępie ;]


[ wiadomość edytowana przez: Kuzio5 dnia 2012-07-12 21:30:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-07-13 20:58:46 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
2013-10-13 20:22
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM