| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
srvrserver Sympatyk FEFK
Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2012-08-08 23:59:05 Cytat:
| 2012-08-08 15:04:10, sambor2 pisze:
Który konkretnie czujnik?
|
|
na gorze obudowy termostatu... o ile to jest zetec, bo nigdzie nie doczytalem jaki silnik masz... ----------------- Dokładny opis mojego Escorta znajdziesz TUTAJ!!
----------------------------------------------------------- |
2015-05-12 11:18 | |
snuffy Sympatyk FEFK
Escort MK2 / MK7 Łódz | 2012-08-08 21:45:31 Cytat:
| czujnik temp. podajacy sygnal do kompa.... |
|
Popieram przedmówce, mam to samo tylko mam jeszcze LPG na którym odpala bezbłędnie, ergo iskra jest. ----------------- Escort MK2 'Niuniek'
Escort MK7 'Młody'
Tylny napęd jest jak sex. Po co na ręcznym, jak można dać w pi***! |
2018-07-14 10:37 | |
sambor2 Sympatyk FEFK
MKVII Bolero Śląsk | 2012-08-08 20:04:56 Ile jest prawdy w tym, że jeżeli nie chce zapalić jak jest ciepły ( rozrusznik kreci ) wystarczy go wziąć na pych i jak zapali od razu, to na 100% jest walnięty czujnik położenia wału?
Pyknięcie pod maską?- nie bardzo rozumiem, rozrusznik kreci jak w młynie, czy chodzi Tobie o to, że jest pyknięcie a rozrusznik nie kręci?
Nie mogę znaleźć fotki z czujnikiem położenia walu, gdzie on właściwie jest w MK VII. Mam zapasowy ale czujnik położenia wałka rozrządu, czy temten jest podobny? |
2018-08-26 10:21 | |
kiciek (S) Escort Driver
Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-08-08 15:44:22 mam kable WN do essiego, mam również czujnik połóżenia wału i różne inne duperele, jak coś wal śmiało sambor2 . |
2023-04-23 22:49 | |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK
escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-08-08 15:28:11 a jak nie chce zapalić to słychać pod maską pyknięcie podczas przekręcania kluczyka? ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
2024-07-08 07:55 | |
sambor2 Sympatyk FEFK
MKVII Bolero Śląsk | 2012-08-08 15:04:10 Cytat:
| 2012-08-08 14:19:07, srvrserver pisze:
moj kiedys tez nie chcial zapalac na cieplym, jak ostygl palil z pierwszego... winny byl czujnik temp. podajacy sygnal do kompa....
|
|
Który konkretnie czujnik? |
2018-08-26 10:21 | |
sambor2 Sympatyk FEFK
MKVII Bolero Śląsk | 2012-08-08 15:03:22 Cytat:
| 2012-08-08 14:15:11, RemikGT pisze:
A co ma czujnik halla wspólnego z brakiem iskry? |
|
No nie wiem, zaufałem serwisantowi ze stacji. On w ogóle nie wpływa na to kiedy ma być iskra tj. w zależności od połozenia wału? |
2018-08-26 10:21 | |
srvrserver Sympatyk FEFK
Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2012-08-08 14:19:07 moj kiedys tez nie chcial zapalac na cieplym, jak ostygl palil z pierwszego... winny byl czujnik temp. podajacy sygnal do kompa.... ----------------- Dokładny opis mojego Escorta znajdziesz TUTAJ!!
----------------------------------------------------------- |
2015-05-12 11:18 | |
RemikGT Sympatyk FEFK
Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2012-08-08 14:15:11 Cytat:
| 2012-08-08 13:53:26, sambor2 pisze:
Problem polega na tym, że nie chce zapalić jak jest ciepły silnik, częstotliwość tej usterki 3razy na 2 tygodnie. Najpierw podejrzewałem, że chrzczone paliwo i nic z tym nie robiłem. Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i nie mogłem zapalić. Odczekałem ok. 30 min, wcześniej odłączyłem akumulator ( reset komp.) i później zapaliłem. Mechanik sprawdzał iskrę (jak nie chciał zapalić) i twierdzi, że była słaba lub nawet zanikała???. Stawia na cewkę WN i czujnik położenia wału korbowego. Wymienić te elementy na próbę?
|
|
A co ma czujnik halla wspólnego z brakiem iskry?
Przejrzyj instalacje lektryczną, w nocy psikadełko i na kable VN mgiełka ----------------- RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ |
2020-12-14 21:51 | |
sambor2 Sympatyk FEFK
MKVII Bolero Śląsk | 2012-08-08 13:53:26 Problem polega na tym, że nie chce zapalić jak jest ciepły silnik, częstotliwość tej usterki 3razy na 2 tygodnie. Najpierw podejrzewałem, że chrzczone paliwo i nic z tym nie robiłem. Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i nie mogłem zapalić. Odczekałem ok. 30 min, wcześniej odłączyłem akumulator ( reset komp.) i później zapaliłem. Mechanik sprawdzał iskrę (jak nie chciał zapalić) i twierdzi, że była słaba lub nawet zanikała???. Stawia na cewkę WN i czujnik położenia wału korbowego. Wymienić te elementy na próbę? |
2018-08-26 10:21 | |
Poprzednia strona [ 1 2 ] |
|