2012-10-15 21:34:26
Witam!
Nastał czas noworocznych postanowień. Nie pale, zaczynam biegać i takie tam przekładam na 2014. 2013 będzie rokiem mocy
Decyzja zapadła, przelew do Polski poszedł. Kompresor który ma zawitać pod maską to Eaton M112 (leży już w garażu). I tu już pierwsze pytanie czy właściwy? Wstępne googlowanie pokazało, że najlepszy byłby M90 bo mapy ma najbardziej pasujące do c30se, ale ktoś tylko bąkną o tym gdzieś na forum więc przydała by się konkretna opinia.
Plan jest taki by mechanike ogarnąć w Mielcu, a po strojenie ruszyć w Polskę. I tak:
- kto i gdzie jest to w stanie wystroić?
- jakie ECU zapodać?
- jakie wtryski ? (wstępnie myślałem z SAAB'a)
- seryjna przepustnica?
- co z przepływką?
- jak najlepiej odprężyć motor?
Doładowanie w granicach 0,5-0,7 bara.
Czekam na ciekawe propozycje (nawet te najbardziej śmiałe).
Pozdrawiam!
Rafał
[ wiadomość edytowana przez: seni24fal dnia 2012-10-15 21:44:50 ]