Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] Szarpie przy hamowaniu silnikiem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-11-03 06:37:30

Cytat:
2012-11-01 21:31:45, Slawko pisze:
jeśli nie posiadasz LPG to kwestia zaworu wolnych obrotów lub czujnika temperatury silnika, ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem i pracą na zimnym silniku. [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2012-11-01 21:35:30 ]

Ja bym osobiscie sprawdzil kody bledow.Ale to ja bym tak zrobił.Przyczyna moze byc czujnik polozenia przepustnicy.
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-11-01 21:31:45

mar22, spokojnie możesz wyłączać silnik tak jak radzi batigol66. nic się nie stanie, nic nie urwie itp.
nie mniej jednak to nic nie da i nic się nie dowiesz. Na 100% w takim przypadku nic nie będzie szarpać aż do zatrzymania, czego nie da się powiedzieć przy pracującym silniku czyli włączonej stacyjce.
jest to typowy objaw posiadania LPG( o ile go posiadasz) i złego zestrojenia instalacji.
jeśli nie posiadasz LPG to kwestia zaworu wolnych obrotów lub czujnika temperatury silnika, ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem i pracą na zimnym silniku.
Cytat:
2012-10-15 21:11:07, mar22 pisze:
a paliwo się leje w gary

no faktycznie, pewnie cały naparstek spalisz więcej


-----------------




[ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2012-11-01 21:35:30 ]
2013-09-12 20:31
  
 
 2012-11-01 19:19:55

nie bulwersuj się tak, poprostu wtrąciłem tylko swoje 3 grosze, autor wcale nie musi mnie posłuchać, ani nikt inny

-----------------
#2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3|
2018-12-04 14:46
  
 
 2012-11-01 19:10:18

No to szukajcie problemu wymieniajcie wszystko sprzeglo czujniki itp.
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-11-01 19:09:14

nie wiem czy to taka całkowicie bezpieczna operacja, no ale róbta co chceta jak to ktoś kiedyś powiedział

-----------------
#2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3|
2018-12-04 14:46
  
 
 2012-11-01 19:03:24

kolego zeby pasek przeskoczyl to by naprawde musial byc luzno.nie ma takiej mozliwosci przy sprawnym aucie.Ja nie mowie zeby wlaczyl jedynke przy 100 na godz.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-11-01 19:03:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-11-01 19:04:45 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-11-01 19:01:42

mój pasek jest dobry chodzi raczej o to że po zgaszeniu mogło by dojść do szarpnięcia i przeskoczenia paska na trybach, skutki zapewne znasz...

-----------------
#2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3|
2018-12-04 14:46
  
 
 2012-11-01 18:58:02

To trzeba wymieniac pasek u ciebie jak od czegos takiego mialby sie urwac to juz fatalny musisz miec.jak sie kupuje auto to sie robi rozrzad itp

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-11-01 19:00:57 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-11-01 18:45:07

autor jak chce to może tak wypróbować, ja bym nie ryzykował

-----------------
#2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3|
2018-12-04 14:46
  
 
 2012-11-01 18:35:54

jak tego nie sprawdzisz to skad bedziesz wiedzial co mu jest? moze byc sprzeglo np .Co do paska to jakby sie mial urwac to po co ty jeszcze jezdzisz?

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-11-01 18:37:35 ]
2012-11-21 06:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM