Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Patrick] Ford Escort MKV 1.3 60KM by Patrick - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » ESCORTY PO MODYFIKACJACH

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 Autor 
 2013-02-28 15:40:44

To teraz jak masz pewność że buda się nie rozerwie czas na swap

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-02-28 15:39:46

musiałem zacząć od blacharki bo wszystko się sypało, podłużnic praktycznie nie było a i progi sie sypały na szczęście juz jest ok wkrótce zdjecia.
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 15:11:05

no to co innego tak trzymaj
2023-04-01 16:15
  
 
 2013-02-28 13:50:48

nie wiem skąd te fantacje, i tak całego rozbierałem do napraw blacharskich, deska była uszkodzona więc kupiłem z mk7 bo mi się bardziej podoba, nie planuje naklejać płomieni, gdybym miał kase to najpierw bym zrobił swap-a a tak dłubie na tyle ile środki pozwalają. Nie chce dokładać spojlerów etc. chce tylko odświerzyć lakier.
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 13:48:39

moim zdaniem przy mkV jedyny słuszny kierunek a w zasadzie dwa to albo orginał lub cosworth a zmieniając mkV na mkVI to bezsensowna robota zniszczysz tylko tym autko zaczął bym od silnika
2023-04-01 16:15
  
 
 2013-02-28 13:47:14

Po swapie, poruszałem się autem które wyglądało jak złomek
zderzak przeszlifowany w podkładzie jeszcze, maska czarny mat
dokładka tył nie wykończona, w środku oprócz foteli i dechy nic
ale za to jakie robił fajne wrażenie gdy dodawałem gazu
pod maską fajnie ryczy, a przyspiesza i niczego sobie
Wniosek: lepiej według mnie było zacząć od modzenia pod maską, niż zrobieniem go z zewnątrz
Całkiem nie pozorne autko, które potrafi narobić choć odrobinę hałasu


-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-02-28 13:38:38

Błądzisz. Oj błądzisz.
Sam nie wiesz czego chcesz.

Cytując klasyka
"Dobre koło, dobra gleba, nic mi więcej nie potrzeba"
Idąc tym tokiem rozumowania na Twoim miejscu, wizualnie zrobiłbym tak:
Po pierwsze zderzaki w kolor nadwozia,
po drugie gleba,
po trzecie, najważniejsze - Felga.
W tej kolejności.

Potem dopiero myślał o ewentualnych zmianach.
Spojlerach większych niż skrzydła w samolocie, oklejaniu karbonem, zmiana świateł na lexus-look, zmiany przodu czy tam tyłu na mk6/7, naklejkach dodających 5 , 10 i więcej KM, laminatach w wymyślnych kształtach wzorujących się na korzeniach drzew, chromowanych lusterkach "M3", grillach na podobieństwo ostatnich Audi, nakładek na rurę zwiększające hałas, wlotach w błotnikach,

Nie ma co kombinować. Masz 1.3 i każde płomienie na bokach i w/w modyfikacje późniejsze, będą wyglądać śmiesznie, a nie fajnie.

Może się okazać, że tak Ci się spodoba po pierwszych trzech krokach, że nic mu więcej nie potrzeba..
A o ile więcej zaoszczędzisz pieniędzy wtedy?



-----------------
Dżem Ananasowy

[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-02-28 13:40:01 ]
2024-02-21 18:36
  
 
 2013-02-28 13:20:35

w weekend będę konczył lutowanie kabli pod wtyczki z mk7 i zegary, później dodam fotki z wnętrza, nad boczkami jeszcze myślę bo chcę założyć el. szyby
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 12:48:43

Daj foto z wnętrza

Pomyśl jeszcze nad boczkami drzwi

-----------------
motospamerzy.pl zapraszamy !!! :)
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-02-28 12:12:02

Cytat:
2013-02-28 12:09:53, jethro pisze:
no to jak to się ma do dechy z mk7


to miało się odnośnie tyłu auta, deska z MK7 podoba mi się bardziej od tej z MK5 więc ją zmieniam
2014-01-05 21:42
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » ESCORTY PO MODYFIKACJACH

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM