2012-12-22 13:37:47
Przerabiałem temat dwa miesiące temu, tyle że mi pękł w czasie jazdy. Miał 55 tyś najechane i szykowałem się do wymiany po Wszystkich Świętych. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że pasek wygląda na dużo więcej kilometrów, poprzedni skasował i wychodzi na to, że nie wymienił. Mi pokrzywiły się dwa zawory. Uszczelki, kpl rozrządu, pompa wody, regeneracja głowicy (szlifowanie gniazd i delikatne planowanie) plus robocizna i parę mniej znaczących elementów typu wężyki paliwa, płyn itp. Razem 1200 PLN.
Co do zamarznięcia paliwa w filtrze to wydaje mi się, że po prostu by nie odpalił, gorzej jak zamarzło by w pompie wtryskowej, wtedy pasek może strzelić, ale ten drugi ...
[ wiadomość edytowana przez: Rafi1974 dnia 2012-12-22 17:34:06 ]