2013-01-21 14:49:21
Cytat:
|
2013-01-21 08:57:24, wiesiu666 pisze:
nie chcialbym takiego auta kupic i powiem inaczej, z pewnoscia bym takiego nie kupil gdybym o tym wiedzial. Bo skad mam wiedziec, jak to zostalo zrobione ?
|
|
Bo auta są robione na 2 sposoby (o które zawsze cie blacharz zapyta):
"dla siebie" i "na handel".
Jak nietruno się domyślić, auto "dla siebie wychodzi w naprawie 2x drożej, bop progi i podłużnice nie są robione z pianki montażowej. Osobiście wolałbym wyspawać tą podłogę i mieć pewność że ona tam faktycznie jest, niż kupić drugiego, któremu podłoga trzyma się na bitexie i wierzyć że jest super, zwłaszcza że wszyscy tutaj mamy świadomość że to pięta achillesowa tego auta.
Cytat:
|
2013-01-21 08:57:24, wiesiu666 pisze:
Zreszta mowimy o autach ktorych jest jeszcze pelno,jest w czym wybierac,sa tanie i nie sa zabytkami,wiec jaki jest sens naprawiac tak wazna czesc ?
|
|
A zaglądałeś ostatnio na allegro? bo tego "pełno" ja tam nie widzę.
w szczególności w mk5 i 6 jest w czym wybierać.
Z mk7 połowa to truposze, a druga połowa też szału nie robi.
Cytat:
|
2013-01-21 08:57:24, wiesiu666 pisze:
Skoro wyrwalo ja z winy korozji,to znaczy,ze takie auto i tak w wazniejszych miejscach jest mocno skorodowane.
|
|
Jak 99% escortów z allegro. Różnica polega na tym, że im się belka jeszcze nie wyrwała...
Cytat:
|
2013-01-21 08:57:24, wiesiu666 pisze:
Gdyby to byl nieczesty zabytek,to wiadomo ze jest sens takie auto naprawiac u fachowca.
|
|
Tak należy zacząć do Escorta podchodzić!
najmłodsze Mk5 ma 21 lat, mk6 19, a mk7 13. Czasy kiedy było ich jak psów już minęły i zastąpił je obecnie focus 1. Należy skończyć z podejściem "Używacza" i zacząć być "Fanem" modelu, jak na użytkownika Ford Escort Fan Klub przystało
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..