2013-01-28 01:15:31
Witam,
jest to mój pierwszy post, chciałbym pokazać mojego "nowego" escorta mk 4. Z fabryki wyjechał z silnikiem 1.6 i automatyczną skrzynią biegów jednak po silniku jak i po skrzyni obecnie już nie ma śladu. Escorta nabyłem z silnikiem 1.4 bo oryginalny gdzieś, kiedyś umarł i bez skrzyni biegów bo też nie przetrwała trudów eksploatacji. Z tego też powodu ostatnie 3y lata escort spędził w krzakach porastając obwicie mchem. Jego stan blacharski jest dość zadowalający, jedynej interwencji wymagają tylne podłużnice ale z tym bez trudu sobie poradzę. Co do silnika to najbardziej prawdopodobny jest 2.0 zetec. Co do reszty auta to felga, gleba i nic więcej nie trzeba
Pozdrawiam
To wymaga interwencji
Długi czas postoju robi swoje
Pierwsza warstwa konserwacji