2013-02-20 21:57:57
Fiata 126p pamiętam z dzieciństwa. Pierwsze rodzinne auto kupione w 79r przez Ojca slużylo 13 lat, bylo żółte potem czerwone, mialo dwa silniki po drodze i remont blacharski. Sprzedane za marne 5 mln złotych utapilo miejsca motoryzacji dzikiego kapitalizmu.
Na Fiacie 126p robilem prawo jazdy, ale pierwsze uszkodzone auto i to Ojca to E36
Zostałem i jestem wyznawca Audi zwłaszcza wersji quattro.
W 2007 roku sąsiad zdecydował sie sprzedać swojego malucha. Przejechał nim 32 tys km od 94 roku. Z sentymentu nie wiedzac czemu kupilem no sie zaczeło
. Przez ostatnie 5 lat maluch dzielnie zajmuje róg garażu i służy jako lek antydepresyjny, pochłaniając czas i środki.
Poczatkowo skupilem sie stylistyce i zabawie detalami. Auto bylo seryjnym FLm z 94 na szerokich zderzakach, z szarym wnetrzem, lusterkami i kolpakiami z BISa
Zmienilem kola na poszerzane stalowki, lusterka na łezki, obnizylem kowalskim sposobem zawieszenie, w srodku wyladowaly fotele IG, jakis tam wydech i kierwonica i halogeny ktore zawsze chcialem. Kilka innych detali
Powstalo cos takiego
Czas mijał powstawały kolejne wersje zawieszenia, pojawiały sie nowe detale, usprawniano mechanikę i robiono kolejne zdjęcia.
Nowe P4
Maluch dostał maglownice zamiast klasycznej przekładni. Troche zegarow i MC w srodku. Ewolucja ku wersji sport
W końcu za namową Maddoga maluch wystartował
youtu.be/uF6u7fq6A6s
Ujawnione niedostatki zawieszenia zaskutkowały amortyzatorami gazowymi
Kolejny start w Nowym Mieście wzbudził potrzebe silnika juz nie seryjnego.
CA Cup NMnP 2013
Zakupilem podstawe w postaci nowej 650 bez głowicy
Prace nad motorem w toku
Można je śledzić w galerii na picasa:
https://picasaweb.google.com/100027300804406255381/TakaSobieSeriaBilo#
Sa jakies klopoty z tym linkiem nie wiem dlaczego. Moze ktos to wyedytuje. Po wklejeniu do wyszukiwarki działa
Dochodza kolejne czesci. Zdobylem nowy gaznik do 126p
Zasadniczo postanowilem wymienic obecny silnik na budowany od nowa na nowych czesciach ale na walku 555 i przystosowanych do jego mozliwosci komponentow silnika
Projekt powstaje dzieki Tomkowi i z wymierna pomoca Macka (MAD_DOGG). Za co wielkie dzieki dla obu.
Ostateczna faza zapewne wymagac bedzie pomocy Sebcyca wiec tez zaznaczam aby mu przykro nie bylo :wink:
Przyszedl Super Ejector od Michaela. Zazyczylem sobie rur dolotowych z nierdzewki :wink: . Ciekawe jak to zabrzmi i czy sie nie urwie jak czesc Ejectorow
Przyjechały bimarco w swietnym stanie
Poniosła mnie fantazja i pozyskałem webera 40 DCOM
Prosze o wyrozumiałosć
-----------------
FIAT 126p 650E
AUDI A6 C6 3.0 TDI QUATTRO
AUDI A4 Allroad 2.0 TDI QUATTRO
[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2013-02-20 22:32:26 ][ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2013-02-20 22:44:42 ]