2015-06-19 20:59:57
Sprawdziłem chyba wszystko. Skrzynka bezpieczników - NIE, komputer (czego się najbardziej obawiałem) też NIE. Brakło pomysłów i zostało najgorsze - wiązka. Po ciężkich rozmyśleniach podjąłem się wyjęcia jej pod oknami sąsiadów. Rozebrałem do zera, posprawdzałem wszystkie kable, wtyczki itp, miernikiem przejścia, zaglądnąłem pod izolacje czy nie są czarne albo spalone i wszystko było ok. Ładnie zaizolowałem na nowo, wtyczki wyczyściłem papierkiem ściernym, później kontakt do styków i na koniec smar do połączeń elektrycznych. Wsadziłem do auta, wymieniłem wszystkie przekaźniki, sprawdziłem bezpieczniki - zapłon... i odpalił
przyczyna? sam nie wiem. Auto dalej trochę przerywa i chodzi jak traktor. dzisiaj zamieniłem miejscami wtyczki od sond i zobaczymy.
Po za tym wszystko oki, szykuję się na podłużnice. Planuje oddać go do roboty jak wyjadę na urlop a to już niedługo. Parę fotek jak autko wygląda na dzień dzisiejszy. Widać na noch nowe używane recaro. Poprzednie poszło do mk7 bobsona którym jeździ teraz kolega z krakowa. Obecne są w lepszym stanie, boczki nie poprzecierane i lepiej trzymają
Ford poleciał w ch** bo te z mk7 (obecne) mają pod tyłkiem druty, a poprzednie (końcówka mk6) miały blachę! Podłokietnik do reanimacji ale póki co jakoś mi to nie przeszkadza. I na zakończenie info dot dekli na felgi. Mierzyłem dzisiaj i według mnie felgi tracą swój urok, wyglądają z boku jak cossielooki
-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-06-19 21:03:56 ]