Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVI]Podłączenie uniwersalnego regulatora ciśnienia paliwa

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2013-11-26 07:38:54

Cytat:
2013-11-25 12:28:48, Remarq pisze:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami


Widzę że żart ci się wyostrzył

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2013-11-25 16:02:22

Dzięki za odpowiedzi.
Ciśnienia trzyma tak jak mówiłem 3,6 przy nagłym przygazowaniu ciśnienie skoczy do 4 barów.

Żeby potwierdzić czy wszystko dobrze zamontowane zrobiłem rysunek(Picasso ze mnie żaden ale może kiedyś innym pomoże jeśli jest dobrze)
2014-05-24 19:10
  
 
 2013-11-25 12:28:48

Cytat:
2013-11-25 06:39:52, djtados pisze:
Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia. Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator. Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się


nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami
2016-08-17 22:29
  
 
 2013-11-25 12:25:34

ja nie zrozumiałem
ale ciśnienie jest stałe, prawda to .
Seria to chyba coś ok 3 jeżeli dobrze kojarzę, u siebie mam ustawiony na 4 , a wszystko przez większą pojemność a wtryski mniejsze z n7a

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-11-25 06:39:52

Cytat:
2013-11-24 21:22:24, wiesiu666 pisze:
powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam


Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia.
Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator.
Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2013-11-24 21:22:24

powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2013-11-24 20:57:03

Dzięki już za jakieś konkretniejsze wypowiedzi.
Regulator chciałem zamontować na próbę(skoro i tak dostałem go za darmo) czy to coś zmieni wgl. Mam założone wydajniejsze wtryski od 2.0, komp, przepustnica i przepływomierz również od 2.0. Jeszcze czekam na wałki.
Regulowałem na ciepłym silniku, ciśnienie ustawiłem na 3,5-3,7 bara. Tylko, jeśli dodaję gazu to ciśnienie powinno spadać czy się zwiększać ?

Pozdrawiam
2014-05-24 19:10
  
 
 2013-11-24 10:24:04

Jeżeli dobrze kojarzę to będzie tak :
Górne wyjście to podciśnienie
środek do dopływ paliwa
dolny już wiadomo .
Sama zmiana regulatora da Ci to, że wtryski będą bardziej podlewały,
bawiłem sie z tym i hmm..... generalnie afr na bogato
Jeżeli masz zamiar na poważnie go montować to nie zapomnij o krućcu w miejsce seryjnego regulatora, i pamiętaj że nigdy nie reguluje się na zimnym silniku ( możesz rozwalić regulator, zalać cały silnik paliwem, hmmm zmienić stan oleju na wyższy itp. itd. )

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-11-24 08:46:29

Zwiększenie ciśnienia zmieni bardzo dużo w pracy sterownika i wtryskiwaczy. Czasy wtrysku się zmniejsza, jak osiągną graniczną wartość to komputer wywali błąd i będzie źle pracować. Przy cisnieciu na maksa gdzie nie ma regulacji mieszanki silnik będzie zalewany paliwem. Mogą się też pojawić problemy z pracą na zimnym silniku.

Efekt będzie podobny do źle ustawionej instalacji sekwencyjnej.

A wpiqc to najlepiej tak jak oryginał,Ale nie zawsze się da, wtedy trzeba by jakoś usunwc oryginalny żeby nie przeszkadzał

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2013-11-23 22:25:30

W jakim celu chcesz go podłączyć? Przecież seryjny regulator w zupełności wystarcza. Jak chcesz zwiększyć dawkę paliwa to zmień czasy wytrysków. Nic ci nie da wpychanie paliwa do listwy jak i tak wszystko wróci do baku powrotem.

Druga sprawa jeśli nie wiem jak to podłączyć to nie wróże nic dobrego temu samochodowi. Ale twoja brożka. Sprawdź jak jest podłączony seryjny regulator.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM