Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Johnyone] Escort RS 2000 4x4 mk7 - Strona 7

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 12 13 14
 Autor 
 2013-12-23 22:32:50

Nie latam nim w rajdach. zdarzyło mi się zaszaleć, ale pilnuję się
za 4000 to ja wiem że są do kupienia, ale cena mnie nie zadowala.
co do kontry to nie chodzi tu o to czy potrafisz, tylko czy jesteś na nią gotowy zapewniam cię że RS potrafi zaskoczyć.

mam manual, foty też gdzieś były, ale ostatnio nie robiłem porządków i nie mam pod ręką. znajdę to zapodam

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-12-23 22:31:58

A box z 1.6 jest taki sam skrzynia jest inna ale box chyba taki sam jeśli tak to brat chyba coś mi gadał że na tył tylko będzie robił bo się boi tego boxa i ja sobie go rozbiore i obadam ewentualnie dam wzmocnić
2014-12-25 11:50
  
 
 2013-12-23 22:27:54

Dłubie w nim bo go kocham

w boxie rozpada się kosz satelit. gdy na box działają duże siły, to ścinają się "łebki" i kosz się rozpina. jeżeli taki łepek wpadnie w tryby to box idzie do śmieci. Naprawić tego u ślusarza raczej się nie da. Diviz szukał zdolnego który by to ogarnął i nie jest to takie proste.

Wzmocnić się boxa nie da w żaden sposób. można wymienić na inny, np z mdo.

fabryczny max moment dla boxa to 230Nm, więc 250 też wytrzyma. problem w tym, że nie w sytuacjach, kiedy większość momentu poleci na jedną z osi. (w szczególności na przednią oś). Nie ma co liczyć że masz box w dobrym stanie bo jak nic ma nalatane min 150 tysi, do tego to RS, więc emetyt nim nie jeździł.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-12-23 22:22:43

A jężeli chodzi o szpere w katowicach jest firma która robi szpery do każdego dyfra do e39 530d kombi 4000zł bo orginału nie ma z szperą.
2014-12-25 11:50
  
 
 2013-12-23 22:20:36

Jeżeli chodzi o kontre to ogarniam bo całe życie jeżdżę BMW wiadomo w 4x4 dzieje się wszystko 2x szybciej jechałem juz nim w KJS i muszę powiedzieć że całkiem całkiem się to ogarnia. Jednak nie dojechałem do końca bo przy hopie przy 110 km/h gdy lądowałem pasek klinowy się otarł o asfalt i spadł :/ (przedarł się) OS ukończyłem na temp full i bez wspomagania ale było mnóstwo frajdy i genialne czasy Ni odpowiedziałeś dlaczego ty to robisz i co z tboxem masz może jakieś schematy lub zdjęcia z budowy jego i co się psuje ??? Rsik jest fajny bo jest mały
2014-12-25 11:50
  
 
 2013-12-23 22:14:37

problemem jest brak części, nawet w ASO. (o ceny nawet nie pytaj bo szkoda zdrowia) Jeździ się fajnie, ale się popłaczesz jak będziesz musiał go serwisować. każde uszkodzenie tylnego zawiasu to poważny kłopot bo szukać musisz używki lub kombinować. pare lat temu w zdecydowanie lepszych dla escortów czasach znałem kolesia co upalał 4x4 w KJSach i zrobił się poważny kłopot jak uszkodzł tylną zwrotnicę. finałem był zakup drugiego zawieszenia. nawet tarcza kotwiczna do szczęk ręcznego jest inna niż w ośce.

Jeżeli go lubisz to zostaw go jak jest, a do rajdowania ogarnij inne auto. zaoszczędzisz kasę i nerwy.

inną sprawą jest prowadzenie. ess nie ma szpery z tyłu (i jeszcze nie znalazłem pasującej a już trochę szukam), szpera międzyosiowa jest niewielka i nie jest układem stricte międzyosiowym więc działa podejrzanie. auto jest momentami szalenie nieprzewidywalne i nie wybaczy ci błędów w prowadzeniu. licz się z faktem, że nagle z mocno przykutego do ziemi 4x4 dostajesz RWD który właśnie gubi trakcję i jak nie jesteś gotowy na kontrę to lecisz w krzaczory. wiem co mówię

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-12-23 22:06:08

A powiedzcie co się rozlatuje w tboxie albo może od czego za małe zębatki za kruche tworzywo ???? Może da się zrobić zębatki z lepszego materiału ??? mam tu niedalego ludzi którzy naprawde dają rade wszystko urzeźbić tylko dać im wzór i jadą z jakiego materiału chcesz
Właśnie pomocy szukam w takich rozwiązaniach z transferboxem jak da się go wzmocnić. Myślę żeby wykrzesać z niego 200 hp i jak pójdzie 250 NM 3

I Venom dlaczego ty w takim razie dłubiesz 4x4 oglądałem twój wątek

[ wiadomość edytowana przez: Johnyone dnia 2013-12-23 22:07:24 ]
2014-12-25 11:50
  
 
 2013-12-23 22:00:26

Tak są 2 4x4 brat ma przerabia jakiegoś tam ala coswotha DD
Hmmm no niewem czy się nieopłaci zobaczymy co czas pokaże fajnie się nim jeździ
2014-12-25 11:50
  
 
 2013-12-23 21:52:40

Widzę że w kluczu 2 czterołapy są
Osobiście odradzam rs 4x4 do rajdów. są inne auta, które zdecydowanie łatwiej i taniej naprawisz. To auto to w zasadzie prototyp wypuszczony w limitowanej liczbie egzemplarzy i raczej jako ukłon dla szwajcarów. Box jest zdecydowanie za słaby jak na to auto. optymalny silnik do niego to 1.6.

RS2000 4x4 nie ma nic wspólnego z cosworthem ani jego wytrzymałością, więc dobrze to przemyśl. transferboxa nie kupisz, części do zawieszenia też, a nic od niczego nie pasuje. Za regenerację zawiechy zapłaciłem 4000.

Naprawa transferboxa jest równie tania, a chętni do jej naprawy też walą drzwiami i oknami.

To jest raczej lansowóz niż rajdówka
szkoda kasy w projekt który cię zawiedzie.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-12-23 21:53:59 ]
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-12-23 21:39:54

Przeróbki już widzę zaplanowane..więc w czym dokładnie potrzebujesz pomocy?załącznik jest załącznik nie ma pi razy oko na BK sprawdzane jest przede wszystkim wyposażenie bezpieczeństwa,to jest mocowanie foteli,pasów,klatka jak jest musi być zgodna z załącznikiem.nie raz widziałem klatki samemu pospawane,popękane lub pogięte

Ja bym jednak radził inne auto do początku rajdowej przygody,np.saxo lub nawet sc sporting.escort 4x4 jest ciężki i brakuje mu mocy.poza tym układ napedowy w razie awarii jest drogi i ciężko dostępny.a przy ciężkim traktowaniu w kjsach na bank coś się wcześniej czy później posypie..

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2024-05-08 11:12
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 12 13 14
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM