Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Escort mk6 delikatne obniżenie zawieszenia

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2014-02-01 09:53:31

albo dać z RSa które jest -30
Niektóre cabrio i XR3I

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2014-02-01 07:33:06

tylne dla obniżenia ale zachowania jakiegoś lepszego komfortu jazdy możesz założyć od 200sx'a pasują , mierzyliśmy razem z kretem, a przód to raczej na sport

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2014-01-31 23:17:25

Z tego co piszesz masz sprężyny od innego auta ;P

generalnie jeśli masz gazowe amorki ale nie skrócone ani utwardzone to możesz kupować i zakładać sprężyny obniżające do -40mm. Najtańsze to JAMEX i nie są wcale złe.

Osobiście polecam gwint. Najlepsza opcja.

-----------------
Escort Mk7 1995 2.0 16v Zetec 136 PS Turnier
Escort Mk7 1998 1.8 16v Zetec 115 PS Hatch5D
2016-08-20 22:03
  
 
 2014-01-31 21:53:58

Witam. Ostatnio zastanawiam się nad lekkim obniżeniem mojego escorta, nie mówię tu o full glebie i szorowaniu miską o asfalt tylko o delikatnym obniżeniu dla lepszej przyczepności. Teraz mam założone amortyzatory olejowo gazowe KYB i jakieś twarde sprężyny (strasznie grube zwoje) ale marki niestety nie znam. Problem jest w tym że samochód tłucze na nierównościach jakby wgl nie miał zawieszenia, przód stoi chyba 3cm wyżej od tyłu-trochę nie estetyczne taka "koza", a podczas jazdy na otwartej przestrzeni Escort jest niestabilny, a jak wieje wiatr to już wgl przy większej prędkości samochód normalnie się kołysze i nie da się go uprowadzić. Chciałbym delikatnie go opuścić niżej przód o jakieś 40mm a tył to byłby wtedy akurat Wyszło by jakieś 30-40mm prześwitu przód tył Ale do rzeczy; czy przy założeniu niższych (obniżających) sprężyn na przód nie będzie problemu z kątami kół, z darciem opon czy też dobijaniem amortyzatora do końca? Nie chce narobić sobie dodatkowych kosztów i problemów przez moją nie wiedzę dlatego wolę się was poradzić Z góry dzięki za pomoc
2014-02-03 22:26
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM