Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK7] Traci prąd podczas jazdy

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2014-02-05 07:15:33

I znów jestem mobilny

Po podłączeniu skrzynki nadal nie miałem ładowania więc pod samochód i najpierw wymieniłem przewód od altka do rozrusznika i ..... ładowanie wróciło.
Przez 30 centymetrowy przewód mam nowy aku oraz przelutowaną skrzynkę(jej to akurat się należało). Ach ten essi

Jeszcze raz dzięki chłopaki za odzew.
Temat do zamknięcia.

pozdrawiam

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2014-02-04 08:59:19

u mnie było podobnie, czasem gasł albo szarpał i jechał dalej, kontrolka gasła od aku, ładowanie po zmierzeniu było rzędu 12,8- 13,2, po wymianie regulatora napięcia jak ręka odjął. Podstawowa rzecz to sprawdzić ładowanie, napięcie na wzbudzeniu( niebieski kabelek), zmierzyć napięcie na aku i porównać z napięciem na grubym przewodzie od altka. Brak ładowania czy tez niedomaganie altka to szeroki temat ale do ogarnięcia

-----------------
łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es
2021-10-18 00:11
  
 
 2014-02-04 07:32:43

Mi któregoś razu upalił mi się ten gruby przewód przy alternatorze, a kontrolka nie pokazywała braku ładowania. Objawy w czasie jazdy były takie same jak napisałeś.

-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
2023-07-07 14:17
  
 
 2014-02-04 06:50:20

Dzięki za odzew i porady.
Sprawdzę kabel ładowania i jak odbiore skrzynkę to się odezwę bo gdyby to było immo to bym nawet nie słyszał pompki po przekręceniu kluczyka a tu ewidentnie nie miał energii do rozruchu.

pozdrawiam

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2014-02-04 05:30:36

Witam ja miałem coś takiego identycznego.Auto stanęło,szwagier mnie zaciągnął do kumpla i okazało się że to coś z immobilajzerem.Także weż to może pod uwagę.Powodzenia
2021-03-12 06:45
  
 
 2014-02-04 04:32:20

Zamiast sprawdzić podstawowe rzeczy to każecie koledze rozbebeszać auto,ręce opadają,no ale jeśli takie są porady,to nie dziwię się,że wszyscy odchodzą z tego forum i są pustki
Jeśli uwalone połączenie,to kontrolka nie zapali się jeśli niebieski przewód wzbudzenia ma prawidłowe połączenie,to oznacza brak ładowania,zasilania,przez to głupieje skrzynka a na koniec auto.
To tyle,a kolego zrobi z tym co chce.

[ wiadomość edytowana przez: sklave dnia 2014-02-04 04:35:38 ]
2015-03-13 09:32
  
 
 2014-02-03 21:56:24

Skrzynka w 99%.
Po za tym sprawdź też dokładnie przewód do alternatora, czy ma dobre połączenie.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2014-02-03 20:27:57

A na pewno masz dobrze przykrecone przewody do aku ?
Jak dla mnie szaleje skrzynka bezpiecznikow.

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-02-03 19:52:18

Cytat:
2014-02-03 17:01:36, warzywisko pisze:
Jeżeli to altek to dlaczego nie zapaliła się kontrolka podczas jazdy. Jak odbiore skrzynkę to jeszcze dołoże dodatkową masę na silnik. Jeżeli ktokolwiek miał takie objawy proszę o wskazówki. pozdrawiam



Jeśli masz przerwany kabel ALTEK-ROZRUSZNIK-AKU to nie zapali sie kontrolka.
Sprawdź przewody i dołóż dodatkowy kabel altek-aku,na 95% to jest przyczyną problemu.

[ wiadomość edytowana przez: sklave dnia 2014-02-03 20:00:09 ]
2015-03-13 09:32
  
 
 2014-02-03 17:01:36

Witam
Wertowałem tematy dotyczące utraty prądu ale dotyczą jedynie warunków gdy silnik nie pracuje.
Mój problem polega na tym że to się dzieje podczas jazdy , a więc:
Odpalam samochód i gasną wszystkie kontrolki(jak w książce), po przejechaniu kilku kilometrów gaśnie oświetlenie tablicy,zapala się kontrolka nie zapiętych pasów,miga dioda immo,wskazówki opadają i nie reaguje na pedał gazu,szarpie i staje,gaśnie i dopiero teraz pokazuje się kontrolka ładowania i oleju.Przekręcenie zapłonu powoduje cykanie przekaźników(rozładowany aku).
Kupiłem nowy aku myśląc że stary sie posypał(dało mi to 15 km jazdy) i sytuacja analogowa do poprzedniej.
Obecnie szaman od elektryki walczy ze skrzynką bezpieczników.
Pewności nie mam czy to ona szwankuje bo akurat nie miałem miernika a to był niedzielny wyjazd z rodziną.
Jeżeli to altek to dlaczego nie zapaliła się kontrolka podczas jazdy.
Jak odbiore skrzynkę to jeszcze dołoże dodatkową masę na silnik.

Jeżeli ktokolwiek miał takie objawy proszę o wskazówki.

pozdrawiam



-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM