Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zmiana bloku na 2.3

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2014-03-15 14:56:41

Chyba na razie wstawię Y5B na osprzęcie rsa
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-14 21:38:07

Wstawiaj VR ,nie bedziesz miał dylematu.
2024-04-02 21:06
  
 
 2014-03-14 20:26:40

Cytat:
2014-03-14 17:24:15, Sylwe pisze:
Venom_4x4 napisałeś mi że najprostszym rozwiązaniem to cały silnik 2.3 ale na osprzęcie i wałkami z rsa natomiast kolega INTEL napisał tak że mogę zostawić wszystko tylko rozwiercić blok na 2.3l i wstawić tłoki , nie wiem czy dobrze myślę


W zasadzie nie widzę rozbieżności. Możesz zrobić i to i to. Podałem ci najprostsze i chyba najtańsze rozwiązanie. Przeróbka na 2,2 w bloku RSa wymaga z zasadzie remontu całego dołu. Jak zrobisz dół to warto by i górę, więc lecisz w koszta.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-03-14 17:34:06

Tak to prawda zgadzam się, dla tego poruszyłem ten temat bo opcji na przyrost mocy jest wiele niektóre mniej zawansowane dające małe efekty a nie które bardziej
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-14 17:24:15

Venom_4x4 napisałeś mi że najprostszym rozwiązaniem to cały silnik 2.3 ale na osprzęcie i wałkami z rsa natomiast kolega INTEL napisał tak że mogę zostawić wszystko tylko rozwiercić blok na 2.3l i wstawić tłoki , nie wiem czy dobrze myślę
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-14 17:22:43

Przeróbkę na 2.3 można rozwiązać na kilka sposobów, bo są rozwiązania proste dające mniejsze przyrosty, i rozwiązania bardziej zaawansowane, które dają lepsze parametry, ale są droższe i trudniejsze. Dlatego też jest wiele teoretycznie rozbieżnych opinii.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2014-03-14 17:23:07 ]
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-03-14 17:08:14

U WIĘC TO NIE TAKIE PROSTE he he jedni piszą tak ..... a drudzy ni jak ?????
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-13 21:10:33

To że jest lepsza to ja wiem Tu chodziło o wygląd zewnętrzny
Tak BTW to masz może sprawdzdone info, czy wysokość cylindra (i całego bloku) N7A i Y5B jest taka sama? myślałem o rozwierceniu bloku 2.0, na 2.3 tylko nie wiem czy tłoki nie wystają z bloku.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-03-13 19:38:31

Matko czytam czytam i nie wierze ze jestem na forum escorta
Po pierwsze , głowica od Scorpio jest inna i dużo gorsza pod względem osiągów niż od n7a !
Po drugie , po założeniu wału z rsa do 2.3 to najprawdopodobniej kompresja będzie tak niska ze nie odpali silnik .
Po trzecie , odradzam silnik ze scorpio . Stosunkowo dużo przeróbek , i dużo różnic . Do tego balansery które są zupełnie zbędne i problemu z miską od rsa itp .
Po czwarte . Najprostszym rozwiązaniem jest rozwiercenie bloku pod większe tłoki z 2300 ale wał oraz korby zostawiamy RSowe ! Robi sie nie całe 2200 i silnik dużo lepiej nadaje sie do sportu czy do uturbienia ponieważ ma mniejszy skok wału niż 2300 to oczywiście jest zbawienne dla panewek i dużo szybciej się wkręca na obroty a należy pamiętać ze Rs ma max moc wysoko .

Może cokolwiek pomogłem
2018-09-10 20:29
  
 
 2014-03-12 08:44:28

dokładnie, zakładaj swój wątek i opisz autko dokładniej. W między czasie na pewno uzyskasz też więcej info odnośnie budowy rs 2.3

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM