Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

XXXIV Zlot FEFK 19.06 - 22.06.2014 Okolice Częstochowy - Strona 5.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Xxxiv zlot fefk 19.06 - 22.06.20 ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 9 10 11 12
 Autor 
 2014-05-30 17:33:51

a juz sie martwiles ze sam bedziesz jechal

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
2020-08-02 09:18
  
 
 2014-05-30 18:28:48

Cytat:
2014-05-30 11:18:40, zibo666 pisze:
z Częstochowy do Soliny mialem 400km, chłopaki z Wrocka mieli jeszcze wiecej i dali rade. w zeszlym roku FordTech mial 1-wszy zlot i jakos Cie na nim tez nie widziałem tym bardziej ze był w Toruniu, teraz mają w Pile więc masz okazje.




Kolego, rok temu to ja w Toruniu nie mieszkałem to po 1. po 2. pracuje po 6 dni w tygodniu wiec czasu na duze trasy nie mam. Miłego dnia życze.
2016-11-18 22:56
  
 
 2014-05-30 23:41:38

No bo miałem wielką ochote pojechać, ale niestety w naszym kraju nie zarabia się tyle ile chce więc musze emigrować. Szkoda, chyba mi to nie przeznaczone

-----------------
Jest: Mercedes SL 1979 4,5 V8, Focus 2001, Jeep Cherokee Renegade 2003
Escort zmienił właściciela 14.08.2016 :(
Było ka z 01 ale już na złomie.
2020-02-06 11:14
  
 
 2014-06-03 14:35:54

Cytat:
2014-05-30 18:28:48, stefan1307 pisze:
Kolego, rok temu to ja w Toruniu nie mieszkałem to po 1. po 2. pracuje po 6 dni w tygodniu wiec czasu na duze trasy nie mam. Miłego dnia życze.



To weź sobie urlop

-----------------
2019-12-08 23:27
  
 
 2014-06-03 20:47:04

Cytat:
2014-05-30 18:28:48, stefan1307 pisze:
Kolego, rok temu to ja w Toruniu nie mieszkałem to po 1. po 2. pracuje po 6 dni w tygodniu wiec czasu na duze trasy nie mam. Miłego dnia życze.


A myślisz, że inni to co dupami do góry leżą, nie pracują i czekają tylko na zlot żeby pojechać? Wyobraź sobie, że ja nie zarabiam kokosów, pracuję czasami po 7 dni w tygodniu i wiele, wiele innych ważnych spraw a na zlot pojadę. A będzie to mój 21 zlot od kiedy jestem w klubie. Opuściłem tylko jeden. Jak ktoś chcę to przyjedzie, jak nie to nikt go na siłę ciągnąć nie będzie. Już mam dosyć biadolenia osób, które chcą się wybrać na zlot pierwszy raz, że za daleko, najlepiej jakby zlot był u mnie pod domem itd. itp.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2017-10-13 16:45
  
 
 2014-06-03 22:12:28

stefan1307 - odpowiedz co do Twojego posta znajduje sie w poscie Sławceka i Krechy....ja już nie musze nic dodawac...

-----------------
"...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..."
2019-06-16 17:43
  
 
 2014-06-04 18:10:34

mnie jak zdrowie pozwoli to dojade,narazie leze w szpitalu z zapaleniem pluc.

-----------------
FEFK #2494
Grupa Lubelska
2019-03-28 17:20
  
 
 2014-06-04 20:35:59

to zdrówka życzę

-----------------
Ford Escort FanKlub #1207
o2o Yamaha XJ 900 S + Kawasaki ER-6f
2020-06-17 08:03
  
 
 2014-06-04 22:59:52

Przejrzałem zloty z poprzednich lat i prawie każdy na południu, więc Panowie nie piszcie mi, że pracujecie po 7 dni i macie czas, bo 50km przejechać to pestka a 400 juz nie
2016-11-18 22:56
  
 
 2014-06-05 06:15:19

Cytat:
2014-06-04 22:59:52, stefan1307 pisze:
Przejrzałem zloty z poprzednich lat i prawie każdy na południu, więc Panowie nie piszcie mi, że pracujecie po 7 dni i macie czas, bo 50km przejechać to pestka a 400 juz nie


Kolego po co Ty się z nami sprzeczasz, każdy z Nas doskonale wie gdzie się odbywały zloty bo na nich byliśmy oraz każdy doskonale wie ile kilometrów nabił na licznik.
Wrocław z tego co się orientuję tylko raz miał 50 km resztę trzeba w setkach liczyć, a poza tym jak ktoś pisze, że pracuję 7 dni w tygodniu to za pewne tak jest z tym że na zlot bierze sobie wolne! Ja specjalnie przylatuje na zlot z UK, tak więc daj sobie spokój z dystansem bo to nie o to chodzi, lecz o chęci!


-----------------
2019-12-08 23:27
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 9 10 11 12
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Xxxiv zlot fefk 19.06 - 22.06.20 ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.