Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[RS2000] wymiana hamulców czyli jakie najlepsze - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2014-07-12 08:28:06

miałem mikody gt nienacinane i przy klockach ebc green staff (ok 300pln) wymiekly szybciej niz klocki. ostra jazda, Hamowanie rewelacja ale głównie dzieki klockom. teraz jezdze na trw tarcza klocek i do seryjnej jazdy rs w zupełności wystarczy ale juz ciezko zblokowac kolo przy wiekszej predkosci kilka razy z rzedu, bo puchna. z tylu jak macie tarczobebny to polecam zestaw tarcze /szczeki trw a klocki najlepoiej podchodza z textar albo grender czy jakos tak.. reszta ma za waskie okladziny na klocku i kulawo tarcza wyglada.
mozna tez z mdo v6 po malych przeróbkach

-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2014-07-12 07:35:05

Cytat:
2014-07-11 21:02:27, pytlar pisze:
żadnej MIKODY !! miałem w 2 samochodach i w każdym po roku czasu biją...



Jak katujesz heble,jeździsz po kałużach czy na myjke z gorącymi heblami to nie dziw się,że biją.
Każdą tarcze tak załatwisz.

[ wiadomość edytowana przez: sklave dnia 2014-07-12 07:35:41 ]
2015-03-13 09:32
  
 
 2014-07-12 07:10:01

Cytat:
2014-07-11 21:02:27, pytlar pisze:
żadnej MIKODY !! miałem w 2 samochodach i w każdym po roku czasu biją...



A ja miałem i nie bily jako jedyne.

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2014-07-12 01:06:05

Cytat:
2014-07-12 00:41:22, tomex3 pisze:
napisał że hamował gwałtownie ze 180 czy robi to cały czas to nie wiadomo ale 5tyś na hamulce to przesada za te pieniądze to do miska evo kupisz


Napisałem, że nie wiadomo o co gościowi chodzi, bo się jeszcze nie wysłowił i nie da mu się pomóc, dopóki tego nie zrobi.

Klocki z linka numer 1 nie pasują. Kupiłem je kiedyś, dokładnie te same, od tego samego sprzedawcy i odesłałem, bo to nie są klocki do RS2000. Są odrobinę większe, mają inny kształt i za duże uszy.

Reszta spoko, choć przewody w oplocie da się taniej i to z dowolnymi końcówkami i w dowolnym kolorze. Sam sobie kilka dni temu kupiłem.

Ja się już chwilę bujam na EBC Turbo Groove + Ferodo DS2500 i mimo, że czas oczekiwania na takie produkty w Polsce jest taki, że krew zalewa to zestawik bardzo sobie chwalę, bo przy małych prędkościach i na zimno jest jak seria, a nie udało mi się jeszcze tego przegrzać (w przeciwieństwie do Green Stuff).

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2014-07-12 00:41:22

napisał że hamował gwałtownie ze 180 czy robi to cały czas to nie wiadomo ale 5tyś na hamulce to przesada za te pieniądze to do miska evo kupisz
2023-04-01 16:15
  
 
 2014-07-12 00:34:27

Cytat:
2014-07-12 00:26:04, tomex3 pisze:
zapomniałeś dodać =wartość escorta trochę popadamy z skrajności w drugą skrajność.



Gość pisze o prędkościach
Cytat:
2014-07-11 11:56:56, stefan1307 pisze:
Witam. Tak jak w temacie, planuje wymienić tarcze + klocki w essim bo hamowałem gwałtownie ze 180 i zaczęły trzeć



Czyli auto do upału na torze lub pożeranie kilometrów na autoban-ie.

Rozumiem że to nie auto seryjne/cywilne.

-----------------
... a z okna mam widok na morze bałtyckie !!
2016-04-25 23:30
  
 
 2014-07-12 00:26:04

zapomniałeś dodać =wartość escorta trochę popadamy z skrajności w drugą skrajność.Ja mam hamulce z rs przód nacinane i wiercone klocki jakieś icer czy coś takiego nie pamiętam.tył standart i chamuję zajebi...Także nie przesadzajmy
2023-04-01 16:15
  
 
 2014-07-12 00:18:40

Cytat:
2014-07-11 23:50:23, stefan1307 pisze:
Troch nie rozumiem, hamulce mają działać w każdej sytuacji, nawet jak muszę zahamować z 200 do 0, nacinane i nawiercane będą dobrym wyborem?



Tak:
1.klocki
tu
2.
tu
3.
tu
4.
tu
5.
tu
6. opony
7. wszelakie luzy w zawieszeniu
8. amortyzatory
9. Tyl-nie hamowni-ki i wszystko co z nimi jest związane !

Pamiętaj nie zabija nadmierna prędkość tylko
nagłe zatrzymanie, drzewo/przeciwnik z naprzeciwka.

Składniowa wariacka prędkość ---> BEZPIECZNE awaryjne hamowanie = SPORO KASY, parę tysięcy zł .


Wszystkie linki są poglądowe, patrz na ceny.
Skoro musisz jak napisałeś z 200km/h do 0 zatrzymywać się to z 5-6 tysi szykuj, jak sam będziesz wszystko wymieniał.

Jak wymienisz cała zawiechę i układ hamulcowy to możesz poszperać coś z tej firmy :


RS2000 VENTED BRAKE KIT

lub też po-prostu Wilwood performance brake kits

[ wiadomość edytowana przez: KAMILA_Z_USTRONIA dnia 2014-07-12 00:29:08 ]
2016-04-25 23:30
  
 
 2014-07-11 23:50:23

Troch nie rozumiem, hamulce mają działać w każdej sytuacji, nawet jak muszę zahamować z 200 do 0, nacinane i nawiercane będą dobrym wyborem?
2016-11-18 22:56
  
 
 2014-07-11 23:44:13

Kup takie na jakie Cię stać, jak już się ułożą i dotrą to je przetyraj w bezpiecznym miejscu, aż poczujesz, że hamowanie stopniowo słabnie. Gdy dowiesz się gdzie jest granica to będziesz też wiedział jak jej nie przekroczyć i jak jeździć bezpiecznie.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM