2014-07-27 00:20:25
Jestem na etapie wymiany osłon przegubów. Od strony koła, obyło się bez większych problemów, osłona zdjęta, przegub rozmontowany, pozostała tylko "bieżnia" na półosi, której niestety nie idzie zbić, muszę spróbować z prasą.
Większy problem jednak jest po drugiej stronie czyli od dyfra... zdjąłem gumę, jednak za nic nie mogę rozpołowić obudowy przegubu aby wyczyścić ze starego smaru. Samą gumę ściągnę przez drugi koniec półosi jednak chciałem rozmontować obudowę i jest problem.
Od strony koła ta blaszana część obudowy była na straty (nowa jest z gumą) więc się nie martwiłem ale z przegubu z drugiej strony już nie mogę tego zdjąć... podwadzam, kombinuję ale widzę "destrukcyjne" efekty które pojawią się przy mocniejszym argumentowaniu młotkiem i śrubokrętem.
Czy to jest w ogóle rozbieralne w warunkach "garażowych"? Czy to jest jakoś zaprasowane? W którym miejscu dokładnie jest łączenie?
Od strony koła wbrew pozorom nie jest to ten "rowek" na obudowie przegubu natomiast od strony dyfra wydaje się to jednolite...?
Może miałby ktoś jakąś fotkę?