2014-10-01 12:22:31
Dzięki!
Będę dzwonił!
Opiszę problem - może ktoś coś takiego zaliczył:
Problemy splotły się z wymianą filtrów oraz wyciaganiem i montażem silnika( usunięcie róznych wycieków).
Objawy - po przełączeniu na jakikolwiek bieg( R,D,2,1) i puszczeniu hamulca wal i koła stoją( auto obecnie stoi na kobylkach). Po zwiększeniu obrotów do ok 1200 napęd rusza i pojawia się informacja o błędzie, a skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Błędy: P0944, P1790, P0876
Switche niezależnie od obrotów i biegu nie zmieniają swojego stanu( odczyt z komputera diag.)
Wymieniłem ponownie filtry i uszczelkę montowaną w pompie( podobno bywaly problematyczne serie) niestety nic sie nie zmieniło.
Zrobilem test wydajności pompy w/g instrukcji( zdjęcie przewodu z chłodnicy oleju i sprawdzenie po jakim czasie naczynie napełni się do ok 1 litra - wg ksiazki ma byc poniżej 30 s u mnie było ok 20s, czyli ok)
Podlączyłem zegar równolegle z czujnikiem ciśnienia i w zakresie obrotów 0-1500 wskazania sa równe 0, nastepnie cisnienie zaczyna rosnąć i przy 4500 jest to ok 100 PSI( więcej zegar nie wskazał)
Sprawdzałem miernikiem opory elektrozaworów - zgodne z książką.
Została już chyba tylko pompa oleju ale już raz ją wyjmowałem, rozbierałem i zadnych uszkodzeń/wżerów nie widziałem.
Najzwyczajniej już nie wiem co jeszcze sprawdzić.
Mały