Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Im głębiej tym wiecej problemów :( (problemy po swapie)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2015-05-26 20:15:54

Cytat:
2015-05-26 19:42:27, Dawido1205 pisze:
z pewnością puszcza ale to jest lekkie upocenie...nie wygląda żeby tą drogą wyleciało litr oleju



jak masz dostęp do kanału to wyczyść wszystko od góry i od spodu

pojeździj chwile i za pare dni sprawdź znowu

według ciebie "niewielkie pocenie" może okazać się tylko złudnie niewielkim poceniem

poza tym piszesz, że na świece też "puszcza"

pozbieraj wszystko do kupy - może akurat "literek" wyjdzie

ale tak jak pisze wiesiu - sprawdź kompresje - to pierwszy krok

chociaż i to nie da 100 % odpowiedzi

niekoniecznie musi puszczać przez pierścienie - mogą też być uszczelniacze zaworowe - może nie tak to źle wszystko wygląda jak wygląda
2019-12-02 16:51
  
 
 2015-05-26 20:11:25

a przed swapem nie mierzyłeś kompresji?

-----------------
niebiesko-czarna patologia
2020-03-13 16:18
  
 
 2015-05-26 19:42:27

z pewnością puszcza ale to jest lekkie upocenie...nie wygląda żeby tą drogą wyleciało litr oleju
2018-11-29 04:53
  
 
 2015-05-26 19:36:05

Cytat:
2015-05-26 15:12:52, Dawido1205 pisze:
na łączeniu skrzyni był bardziej ulany ale to przez spływający olej z czujnika po skrzyni...załamka ręce i jaja opadają... znajomy ma mi sprawdzić kompresję....da mi to jakiś pogląd czy pierścienie słabo zbierają?...czy spuścić mu olej i zalać jakim półsyntetykiem?



a może simering na wale od strony koła puszcza?miałem kiedyś ten proble,wymieniłem i spokój

-----------------
2021-12-16 15:24
  
 
 2015-05-26 18:31:34

Nic to nie da jak zalejesz polsyntetykiem. Już lepiej czymś takim jak 5w50. Ale najpierw pomiar kompresji

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2015-05-26 15:12:52

kanał zaliczony...jednostka od spodu lekko spocona od strony koła pasowego, na łączeniu skrzyni był bardziej ulany ale to przez spływający olej z czujnika po skrzyni...załamka ręce i jaja opadają...
znajomy ma mi sprawdzić kompresję....da mi to jakiś pogląd czy pierścienie słabo zbierają?...czy spuścić mu olej i zalać jakim półsyntetykiem?
2018-11-29 04:53
  
 
 2015-05-26 10:32:53

najpierw poszukałbym wycieku, może jakiś simmering puścił.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2015-05-26 10:14:41

dziwi mnie to, że pierwszy 1000km na tym silniku przejechałem bez ubytku( pomijając wyciek z pod czujnika oraz lanie się oleju na gniazda świec) gdzie ubyło 250ml, a wczoraj aż litr po 260km....zaraz idę znowu zajrzeć do niego pod kanał może tam coś sie więcej dowiem...a jeśli będzie jednostka do remontu, ktoś wie jaki koszt?
2018-11-29 04:53
  
 
 2015-05-26 08:40:00

Albo jakiś mocny wyciek oleju masz,albo spała olej bo ktoś dorżnął ten silnik. Takie spalanie może być mało widocze,zwłaszcza jak pedzisz po ekspresowce z takimi prędkościami, wtedy w zajechanym silniku spalanie jest największe. U siebie miałem większe spalanie. Mnie chyba nikt nie pokona :p 1l/150km na autostradzie.

A co do oleju to lej możliwie jak najlepszy. No chya że stwierdzisz że silnik to złom to w sumie można łac już cokolwiek.

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2015-05-26 07:41:36

Witam po chwili nieobecności...nieszczelność która wystąpiła to sparciały ornig na czujniku położenia wałka rozrządu...
niestety przez to że ubyło stanu dolałem mu wczoraj wieczorem ok 250ml oleju castrol full syntectic 5w-40 (na takim pracował cały czas mój stary silnik)...przegoniłem auto po s8 z łodzi do wielunia...i dziś rano sprawdzając stan oleju było poniżej minimum na bagnecie :c...dolałem mu 750ml, aktualnie jest na srodku stanu bagnetu...nie widziałem żeby kopcił, rura nie była jakoś osmolona...możliwe żeby tyle zjadł przez niecałe 260km trasę( średnia prędkość z trasy ok. 150...przeważnie 180, v-max 200 i nie chciał więcej
2 sprawa to nadal problem z dziurą w przyspieszeniu...sprawa wygląda następująco
jadąc ze stałą prędkością 140km/h, chcąc przyspieszyć wciskając gaz do końca auto nie ma siły jechać, słychać że przepustnica otwarta lecz auto nie przyspiesza...dopiero po puszczeniu gazu w okolice pół-otwartej przepustnicy auto nabiera wigoru...
zauważyłem też że jadąc stałą prędkością są chwilę gdzie czuć jak by raz miał cieżko i nagle jak by coś się w nim odblokowywało
3 sprawa auto raz na jakiś czas lubi sobie zgasnąć...
Jeśli chodzi o olej to co....przepłukałem silnik, można dolać teraz półsyntetyk?
oczywiście podmieniłem czujnik położenia przepustnicy z mojego 1,6...był sprawny bo nie miałem takich objawów

[ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2015-05-26 07:43:42 ]
2018-11-29 04:53
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM