2015-06-01 16:21:10
Ja obecnie przygotowuję się do takiej konwersji w moim kombi.
Mam u siebie ABS i jeszcze nie wiem czy pierścień podpasuje z Escortowego bębna. Sam czujnik w Escorcie ma grubszy rdzeń i jeszcze idzie to jakoś rozwiercić i dopasować.
Na pewno jest prościej jeśli nie masz ABSu, bo wtedy jedynie usuwasz Focusowe czujniki ABS. Na bank są zapieczone, więc po odkręceniu śrubki czujnika spróbuj najpierw trochę poobracać. Pierścienie z piast możesz zdjąć, ale jak akurat nie masz nasadki 30mm do klucza to możesz sobie odpuścić. Przewód hamulcowy ma taką samą końcówkę, ale nie jestem pewien czy oryginalnego wystarczy na długość. Jakby brakowało to od biedy możesz zamienić czopy piasty stronami i będziesz miał wtedy zaciski od przodu zamiast od tyłu tarczy, nie wiem tylko jak się wtedy ułoży linka ręcznego.
Co do samej linki to podobno pasuje linka z RS2000. Ja mam w garażu nową linkę do Focusa, spróbuję z nią pokombinować.
Ponadto w oryginale pod czop piasty instalowana jest osłona tarczy hamulcowej. Towar niedostępny jako używka, bo za bardzo rdza go wpieprza. Za ten kawałek blachy w kształcie anteny satelitarnej Ford woła 77zł za stronę.
P.S. Naucz się podpisywać jednoznacznie wątki albo nauczy Cię moderator.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2015-06-01 16:22:07 ][ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2015-06-01 16:23:27 ]