Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mk VII] geometria analiza wyników - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2015-12-09 06:16:47

z przodu sworznie a z tyłu? Ja nigdy nie miałem problemu z tyłem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2015-12-08 23:36:10

Witam!
Przy wymianie opon z letnich na zimowe moim oczom "objawił" się problem z geometrią zawieszenia. Otóż okazało się, że oponki od strony wewnętrznej są z lekka starte. Problem dotyczy wszystkich opon, ale jednej tylnej w szczególności - 4cm, wszystkie boczne lamele dosłownie zniknęły, po prostu slik...
Pojechałem na geometrię i oto wyniki:
Oś przednia:
pochylenie kół: lewego: -1,39st prawego: -0,33st

zbieżność połówkowa: lewego: +0,04st prawego: +0,17st

zbieżność całkowita: +0,20st

Oś tylna:
pochylenie kół: lewego: -2,12st prawego: -1,17st

zbieżność połówkowa: lewego: +0,21st prawego: +0,6st

zbieżność całkowita: +0,29st

Proszę o interpretację wyników, stacja w której dokonałem pomiaru jest bezsilna.

Swoją drogą zawsze byłem przekonany, że szybciej i bardziej zużyciu / zniszczeniu ulega prawa strona auta z uwagi na to, że na poboczu jest po prostu więcej dziur a tu masz... Lewa strona = dramat.
Wiadomo, że Escort to nie Ferrari (chociaż jest na "F") i geometria jest bez możliwości korekty ale może macie jakiś patent co by tu zrobić. myślę, że największym problemem jest zbyt duże pochylenie lewego tylnego koła (-2,12st!) i to koło właśnie miało najbardziej zniszczoną oponkę.
Znajomy mi mówił, że golfy np. mają dedykowane podkładki do korygowania kąta pochylenia kół daje się je pod śruby mocowania piasty.

Co byście mi doradzili?

Na koniec - samochód nie miał wypadku od 8 lat nim pomykam, nie był też bity wcześniej, żadnych luzów, zawsze oryginalne części Forda z serwisu nie zamienniki.

Pozdrawiam.
2017-01-10 10:05
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM