Już parę lat jeżdżę od nowości na sprężynach AP i one nawet po takim czasie są twardsze niż większość innych nowych. Wiem, że są różne warianty obniżenia, ale ja miałem zestaw 20/20 i serio niżej już nie potrzeba, bo i tak jest super stabilnie i to przy każdej prędkości do jakiej Escort jest się w stanie rozpędzić.
Kupiłem używkę od kolegi z forum.Więc co miało się ułożyć to się ułożyło.Co do cięcia to wiem nie będę ciął naczytałem się na necie.Lukirs faktycznie prowadzi się troszkę lepiej ale chciałem go posadzić niżej.Więc chyba zostaje zakup czerwonych sprężyn i będzie ok
W żadnym przypadku nie tnij sprężyn.stare rsowe pewnie były już ubite i dlatego niżej siedział.teraz pewnie lepiej się prowadzi.miałem AP i bardzo dobrze się na tym jeździło.
----------------- RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
Cześć.Mam pytanie.Wymieniłem dzisiaj przedni zawias tj.amorki wraz ze sprężynami.Wcześniej miałem amortyzator KYB EXCEL-G i sprężyny RS 5051202 niebieskie zakupiłem też niebieskie AP GAL 95 VA nasadzone na taki sam amorek.Poprzedni komplet ma długość 55 cm a kupiony 54 cm.I tu moje pytanie.Na starym siedział 58 cm od betonu do środka nadkola a na nowym jest 59 cm.W czym tkwi ta różnica czy RS-y są mniej twarde czy co?Bo w takim razie bez sensu jest je zmieniać skoro wyżej stoi.A powiedzcie jeszcze czy można jakoś przyciąć sprężynę aby escort usiadł niżej?