Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak zdiagnozować(umyć)krokowca,przepustnice, przepływomierz?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2016-12-29 22:33:02

Nafta sama w sobie jest tłusta więc już nic nie musisz robić , ja myłem w benzynie ekstrakcyjnej ona dopiero jest sucha a silniczek śmiga... a jak jest padnięty to mycie w niczym nie pomorze ...

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-12-29 22:33:50 ]
2019-07-10 21:39
  
 
 2016-12-29 22:30:14

Cytat:
2016-11-15 22:58:16, surec pisze:
Krokowca trzeba też nasmarować.


Pierwsze słyszę.

Jak na razie przemyłem go w nafcie i złożyłem.
2017-08-27 16:05
  
 
 2016-11-15 22:58:16

Krokowca trzeba też nasmarować.
2020-07-13 14:06
  
 
 2016-11-05 12:52:57

Ehhh ... Jak zwykle wszyscy szukają problemów w czujnikach rożnej maści.

A moze wystarczy masy poprawić, usprawnić np. pod maska. Na bank masz gdzieś przyrdzewiałe ... Solidne czyszczenie i złożenie na smarze miedzianym moze rozwiać twój problem .

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2016-11-05 12:51:00

Cytat:
2016-10-31 16:56:54, stukpuk pisze:
Przy włączonym silniku zdjąłem kostkę z krokowca (zgasł), a jak zdjąłem kostkę z przepływomierza to nie było żadnej reakcji, jak chodził tak chodził.



Bo tak ma byc .

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2016-10-31 22:38:46

Podobnie jak Ty walczyłem kiedys z wolnymi obrotami, po puszczeniu gazu raz potrafil zgasnąć za drugim razem tylko go zatelepało i wskoczył na normlne, czysciłem silniczek krokowy później go podmieniałęm wyczysciłem przeplywomierz, wypolerowałem przepustnice i nic, okazało sie że był uszkodzony czujnik TPS, przy przepustnicy po wymianie problem znikł. Jak masz możliwosć to podmień go na inny i sprawdź.
2019-07-10 21:39
  
 
 2016-10-31 20:33:54

Krokowca odkręcasz chyba 3 śrubki (już nie pamiętam) i pędzelkiem myjesz w nafcie lub benzynie ekstrakcyjnej z nalotu który tam będzie
przepustnice tez delikatnie wymyć i oczyścić z nagaru a przepływomierz posiada cienki drucik który należy umyć bacząc aby go nie zerwać powinno pomóc

-----------------
FEFK#2486
2023-12-25 10:37
  
 
 2016-10-31 16:56:54

Przy włączonym silniku zdjąłem kostkę z krokowca (zgasł), a jak zdjąłem kostkę z przepływomierza to nie było żadnej reakcji, jak chodził tak chodził.
2017-08-27 16:05
  
 
 2016-10-31 13:13:47

Odepnij krokowca jak zgaśnie to sprawny,a przepływomierz możesz delikatnie w benzynie estrakcyjnej umyć


-----------------
FEFK#2486

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2016-10-31 13:14:24 ]
2023-12-25 10:37
  
 
 2016-10-31 13:07:12

Witam.
Od wczoraj znowu walczę z "wolnymi obrotami".
Byłem u gazownika, od strony instalacji LPG ok. Przy gwałtownym hamowaniu (wyrzuceniu na luz)tak spadają obroty,że lubi zgasnąć.
To samo dzieje się na benzynie.
Podpowiedział,że to chyba wina silnika krokowego/ewentualnie brudna przepustnica.
I tu pytań kilka:
1. Jak zdiagnozować usterkę krokowca?
2. Jak go umyć,żeby go nie zniszczyć? (gazownik polecił go najpierw umyć w nafcie)
3. Czy ktoś przerabiał czyszczenie przepustnicy? I jak się do tego zabrać?
4. Czy opłaca się ryzykować i kupować używany silnik krokowy?
5. Jak zdiagnozować usterkę przepływomierza? ( z ciekawości na wolnych obrotach ściągnąłem kostkę z przepływomierza i nie było żadnej reakcji?! )
Silnik 1.4 B plus LPG 98, 8zaworków.



[ wiadomość edytowana przez: stukpuk dnia 2016-10-31 13:16:58 ]
2017-08-27 16:05
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM