Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Dymek z przełącznika zespolonego

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2017-09-25 07:19:03

w manetce styki mogły nie dotykać do siebie, zdarzało się czasami. Niby można to naprawić ale lepiej jak podmienisz na drugi ew. zmienisz z dwóch jeden.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2017-09-25 01:20:56

Mnie to wygląda na na problem skrzynki bezpieczników, mnie tak kiedys upaliło wiązkę do kompa przez przepalenie ścieżki w skrzynce

-----------------
łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es
2021-10-18 00:11
  
 
 2017-09-24 14:02:13

Witam

Odświeżę temat. Rozebrałem zespolony i dymek leci ze styków od dźwigni wycieraczek. Dźwignia w pozycji spoczynkowej (wycieraczki wyłączone) i w tym miejscu płytka nadpalona, druk odszedł od płytki. Miał ktoś coś takiego? Wada przełącznika, czy jednak jakieś bardziej zawiłe problemy, które objawiają się paleniem przełącznika? Pytam, bo nie wiem czy warto zakładać nowy.



-----------------
Pozdrawiam
Maciek
2022-08-22 08:23
  
 
 2017-04-19 20:23:15

Witam

Mam słaby akumulator. Ostatnio samochód postał trochę, poszedłem go odpalić. Przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik się nie włącza, za to robi mi się "dyskoteka" na zegarach (terkocze jakiś przekaźnik i w jego rytm załączają się i gasną zegary). Po dwóch krótkich próbach nad kierownicą pojawił mi się dymek i zaśmierdziało palonymi kablami. Dalej nie próbowałem. Po zdjęciu przełącznika zespolonego wydaje się, że smrodek idzie z niego. Dodatkowo spalił się bezpiecznik termiczny rezystorów dmuchawy. Przy okazji: ktoś wie jaki tam powinien być? Ma oznaczenie G4A15 128stC - temperatura jest jasna, ale prąd jaki? 4A? 15A?.

Akumulator naładowałem, zainstalowałem, samochód odpala normalnie.

I teraz pytanie: którędy (i dlaczego) poszedł taki duży prąd, że mogło się coś w zespolonym przysmażyć??

Czy może to być problem uszkodzonej masy np. między silnikiem i nadwoziem (obwód zasilania rozrusznika zamyka się przez wiązki przewodów normalnie nie dostosowanych do takich obciążeń)? Od jakiegoś czasu mam problem z czujnikiem poziomu oleju - raz się świeci przed odpaleniem silnika, raz nie, ale zakładałem, że to padający czujnik, a może to nie domknięty obwód?

Obejrzałem masę między silnikiem, a nadwoziem (idącą pod puszką filtra powietrza) - wygląda ok, nie jest zerwana, więc to chyba nie ten problem.




-----------------
Pozdrawiam
Maciek

[ wiadomość edytowana przez: macba76 dnia 2017-04-19 20:25:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: macba76 dnia 2017-04-19 20:27:09 ]
2022-08-22 08:23
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM