Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Poszukiwany przeplywomierz do silnika 2.0i z Argenty

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2019-03-25 08:59:49

Niestety auto nie pracuje jak należy, przede wszystkim klopot jest z wolnymi obrotami. Silnik pracuje nierówno, troche jakby miał zdechnąć, delikatnie faluje obrotami. Zapach z rury wydechowej na mój gust bogaty, ale to na sondzie trzeba by sprawdzić. Jsk wejdzue na obroty jest zupełnie normalnie. Potrzebuje pomocy w identyfikacji zachowania silnika. Moze ktos z Was ma przeplywomierz do sprawdzenia co jest nie tak?
2022-04-04 15:54
  
 
 2019-04-05 15:00:22

Zakupiłem używany, ale do końca był sprawny - wg zapewnień sprzedawcy. Faktycznie, po montażu wychodzi, że silnik jakoś tak równiej pracuje. Nie jest jeszcze to szczyt marzeń, ale mam wrażenie, że jest lepiej. I chyba nawet pali lepiej.

Temat do zamknięcia.
2022-04-04 15:54
  
 
 2019-05-22 22:39:02

Pytanie jakie jest napięcie na przepływce na biegu jałowym. Powinno być na poziomie 0.7v

-----------------
Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa.....
2019-07-14 20:05
  
 
 2019-05-24 07:50:25

simon is back

-----------------
Franky Garage
2023-07-17 08:33
  
 
 2019-05-27 21:48:42

Cytat:
2019-05-22 22:39:02, simon_pg pisze:
Pytanie jakie jest napięcie na przepływce na biegu jałowym. Powinno być na poziomie 0.7v



Jakbyś mi powiedział łopatologicznie które piny sprawdzić, to będę wdzięczny
Przestał mi ten silnik pracować poprawnie:/ Grzeje mi się okrutnie, wentylator się nie załącza. Podejrzewam zapowietrzenie układu. Na wolnych w dodatku nie pracuje zbyt równo, ma lekkie falowanie obrotów a do tego ostatnio zauważyłem, że pompa paliwa przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon pracuje cały czas, a powinna pracować chwilę i się wyłączyć. Grzebałem przy przewodach masowych, tych, które są przy mechanicznym regulatorze napięcia i chyba od tego momentu pompa dziwnie się zachowuje. Możliwe, że przy ciągłej pracy pompy przy załączonym zapłonie zalewa silnik?
2022-04-04 15:54
  
 
 2019-05-30 22:05:23

Przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce i wzbudzenie ze sterownika silnika po masie. Skoro pracuje cały czas coś masz namieszane.
Skoro się grzeje to go odpowietrz. Proste jak drut.... No chyba, że chcesz remoncik mały zrobić...




-----------------
Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa.....
2019-07-14 20:05
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM