Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Praca pompy paliwa Fiat Argenta 2000 wtrysk

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2019-05-17 13:25:16

Panowie poradźcie. W moim szarym szerszeniu ostatnio pompa paliwa dziwnie się zachowuje.

Jak przełączam kluczyk w pozycję zapłonu (przed pozycją rozrusznika) to pompa się odpala i pracuje cały czas. Do niedawna odpalała się tylko na chwilę się wyłączała.
To się stało mniej w momencie gdy zmieniłem przepływomierz na drugi (ten sam model) i zrobiłem porządek z kablami masowymi, które zlokalizowałem luźno latające przy mechanicznym regulatorze napięcia.

Dodatkowo silnik jak postoi po odpaleniu np. godzinę, dwie, nie sposób go odpalić. A jak już zechce, to pracuje na początku bardzo nierówno.

Przydałaby się jakaś porada
2022-04-04 15:54
  
 
 2019-05-17 15:59:43

Pompa siada (?) zaciera się, szczotki.
Jest to zewnętrzna elektryczna ?
Jak masz taką możliwość sprawdź jakie jest ciś.
2024-03-12 17:27
  
 
 2019-05-17 23:25:23

Cytat:
2019-05-17 15:59:43, jar128 pisze:
Pompa siada (?) zaciera się, szczotki. Jest to zewnętrzna elektryczna ? Jak masz taką możliwość sprawdź jakie jest ciś.



Pompa jest nowa, solidny pierburg. Sek w tym, ze od zawsze jak odpalałem auto to pompa załaczala sie na chwile, jakby nabijala cisnienie w ukladzie i dopiero zaczynała orace wraz z odpaleniem silnika. Teraz w pozycji kluczyka zaplon pracuje non stop i zastanawiam się czy przypadkiem to nie powoduje zakania silnika i jego trudnego startu.
2022-04-04 15:54
  
 
 2019-05-18 15:35:05

Jak masz taką możliwość podłącz wskaźnik ciśnienia paliwa, pompę paliwa na krótko (ale to raczej nic nie da) . Jest w tym układzie regulator ciśnienia paliwa (? może to on przepuszcza)
2024-03-12 17:27
  
 
 2019-05-18 22:39:35

To jest tak, że po włączeniu zapłonu pompa pracowała chwile i sie wyłaczała. Zupelnie jak we wspólczesnym samochodzie. Teraz chodzi w pozycji zapłonu nonstop. Regulator cisnienia jest, ale to zwykła mevhaniczna konstrukcja, nijak nie ma nic wspólnego z pompą. Sorawdze jeszcze przewody masowe przy regulatorze napiecia. To ruszałem i chyba od tego czasu jest problem z pompą.
2022-04-04 15:54
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM