| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | Sinuspi Sympatyk FEFK
2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2003-11-28 16:21:11 No, to na dłuższą metę męczy ( zobaczysz jak przestanie skrzypieć ) jak cichuto że zasnac mozna | 2022-05-13 13:39 | | rogos
green MK7 Płońsk | 2003-11-28 13:12:48 Cytat:
| 2003-11-28 12:37:00, Sinuspi pisze:
Cytat:
| hehe, to chyba standard w mk7, u mnie tez nie bylo dobrze uszczelnione, w aso kombinowali, usczelke zmieniali, klepy nie wyminieali , a pomogła regulacja na zamku, pozatym nie narzekam na niedociągnięci w montażu, wszystko dobrze spasowane, jedynie jakis plastyk brzeczy mi w kolumnie kierownicy czasami, no i tylne drzwi przydało by sie podregulować bo trochę odstaja od bryły nadwozia |
|
skrzpi koło włącznika halogenków ( jak są ) i tylnego czerwonego światełka ( jak jest ) i jest to ów przełacznik
|
|
u mnie to jest ta plastykowa pokrywa na kolumnie, tam gdzie jest wlącznik od awaryjnych, jak zacznie "bzyczeć" trzeba go walnąć reką i pomaga ale na krotko , już to podklejałem i nie pomogło, gąbki chyba jeszcze napcham, jak narazie radio na to jest najlepsze | 2007-06-21 01:40 | | Sinuspi Sympatyk FEFK
2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2003-11-28 12:37:00 Cytat:
| hehe, to chyba standard w mk7, u mnie tez nie bylo dobrze uszczelnione, w aso kombinowali, usczelke zmieniali, klepy nie wyminieali , a pomogła regulacja na zamku, pozatym nie narzekam na niedociągnięci w montażu, wszystko dobrze spasowane, jedynie jakis plastyk brzeczy mi w kolumnie kierownicy czasami, no i tylne drzwi przydało by sie podregulować bo trochę odstaja od bryły nadwozia |
|
skrzpi koło włącznika halogenków ( jak są ) i tylnego czerwonego światełka ( jak jest ) i jest to ów przełacznik | 2022-05-13 13:39 | | rogos
green MK7 Płońsk | 2003-11-28 12:27:01 Cytat:
| 2003-11-28 04:30:24, WilK pisze:
Hihi. Po kodzie VIN można rozpoznać.
I te Płońskie Escorciki... Kolega ma Bolero 1.4. Fajny, tylko jak kupował, to tylną klapę mu z 5 razy wymieniali, bo nie dolegała do uszczelki. Na szczęście silniki nie były składdane w Płońsku.
|
|
hehe, to chyba standard w mk7, u mnie tez nie bylo dobrze uszczelnione, w aso kombinowali, usczelke zmieniali, klepy nie wyminieali , a pomogła regulacja na zamku, pozatym nie narzekam na niedociągnięci w montażu, wszystko dobrze spasowane, jedynie jakis plastyk brzeczy mi w kolumnie kierownicy czasami, no i tylne drzwi przydało by sie podregulować bo trochę odstaja od bryły nadwozia | 2007-06-21 01:40 | | Sinuspi Sympatyk FEFK
2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2003-11-28 10:02:04 Niestety jak cholera | 2022-05-13 13:39 | | TomekS
Escort 1,6 16V Tuchola | 2003-11-28 07:46:56 Escorciki z Płońska różnią się wyposażeniem od tych z zachodu - kuzyn nawet miał taki przypadek, że jak sprzedawał essiego 1,3 ściągniętego z Niemiec i miał dwie poduchy to na giełdzie kilku gości kłociło się wmawiając mu, że ma coś zakombinowane bo ta wersja na pewno nie wychodziła z dwiema poduszkami, elektrycznymi szybami i lusterkami... ----------------- Pzdr. Tomek (styba) | 2022-02-07 16:46 | | WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2003-11-28 04:30:24 Hihi. Po kodzie VIN można rozpoznać.
I te Płońskie Escorciki... Kolega ma Bolero 1.4. Fajny, tylko jak kupował, to tylną klapę mu z 5 razy wymieniali, bo nie dolegała do uszczelki. Na szczęście silniki nie były składdane w Płońsku. ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) | 2012-05-02 11:34 | | rogos
green MK7 Płońsk | 2003-11-28 00:13:36 Cytat:
| 2003-11-28 00:04:24, Adam_O pisze:
Czy jest różnica, miedzy Eskortem z Płońska od takiego z innej fabryki?
Pozdrawiam
|
|
tak, symbolami w numerze nadwozia, hahahaha
a te produkowane na rynek amerykański zupełnie inaczej wygladają | 2007-06-21 01:40 | | Adam_O
Fiat Seicento Mysłowice | 2003-11-28 00:04:24 Czy jest różnica, miedzy Eskortem z Płońska od takiego z innej fabryki?
Pozdrawiam | 2003-11-29 14:44 | | Poprzednia strona [ 1 2 3 4 5 6 ] | |
|
|
|
|