Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Chyba zrezygnuję z tego forum

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2004-04-02 12:33:59

często nie można uzyskac fachowej porady albo posty pozostają bez odpowiedzi. Zwykłe ,,mielenie'' a do tego stronniczość, brak obiektywizmu i dużo dziwnych informacji.
Pozdrawiam Wszystkich

,,Mój czas jest zbyt cenny''
2007-02-21 15:38
  
 
 2004-04-02 12:39:53

Krzysiek każdy się stara pomóc jak umie...
Przecież to nie jest forum mechaników.
Nie znamy się na wszystkim, ale jednego nie można nam odmówić: CHĘCI POMOCY.
Przekonałem się o tym kiedy Tomek Mydłowski przywiózł mi napinasz paska rozrzadu pod pracę - bo ja nie mogłem sie wyrwać z roboty, poza tym nie miałem samochodu.

Także nie mów źle o tym forum - to jedno z najlepszych miejsc tego typu na sieci - to nie jest mój pierwszy klub, więc wiem co mówię.

pozdrawiam Cię i mam nadzieję ,że zostaniesz z nami

-----------------
2013-12-28 09:36
  
 
 2004-04-02 12:55:08

Jak nie to nie, droga wolna, nikt na siłę nikogo nie trzyma. SUPER FACHOWCY SĄ W SERWISACH.Tam fachowych porad do bulu !!! PA PA !!
2008-03-08 14:24
  
 
 2004-04-02 12:59:50

Droga wolna. Decyzja nalezy do Ciebie.

Informacje na forum są darmowe, więc zbytnie narzekanie to przesada


Pozdro.

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2004-04-02 13:12:51

tak jak poprzednicy papa jesli twój czs jest za ceny, przedewszystkim to nie jest forum o espero ani o jego silniku itp. Jest to forum urzydkowników espero i chyba rzeczywiście tu nie pasujesz, bo odkąd pamiętam a pamiętam jeszcze czasy starego forum kilka lat wstecz nigdy się taki temat nie pojawił
2012-01-20 17:12
  
 
 2004-04-02 17:47:54

Cytat:
Chyba zrezygnuję z tego forum


Tego nie trzeba pisac, po prostu jak nie pasuje to się rezygnuje.


-----------------
RJsunset - Robert
2012-01-21 00:18
  
 
 2004-04-02 20:30:51

zgadzam się z poprzednikami.
każdy pomaga na ile jet to mu dane (wiedzą)
Ja znalazłem kilka razy odpowiedź na problem i nie koniecznie zaczynając wątek (jest jeszcze wyszukiwarka).
Nie jestem długo w klubie ale od kąd jestem też nie zauważyłem żeby ktoś tak określił to forum.
Druga sprawa (mogę się mylić) ale sam chyba nie grzeszysz ilością porad technicznych więc powinneś rozumieć że potrzebujących pomocy jest dużo a takich co UMIEJĄ jej udzielić niewielu.
Nie bywam często na zlotach ale ostatni na sadybie przeszedł wszelkie moje oczekiwania i nawet tylko z jego powodu mogę jedynie zganić taką wypowiedź.
Co do odejścia to żeczywiście nikt tu nikogo siłą nie trzyma.
pozdrawiam
2010-08-05 18:08
  
 
 2004-04-02 21:34:17

Jeszcze jedno krótkie wyjaśnienie - może nie ,,grzeszę'' dużą ilością porad, chociaż udzieliłem ich dosyć sporo i to praktycznych, nie zajmuję się takimi rzeczami jak ,,wymiana lamp na lepsze albo co gorsza na ksenonowe, ponieważ to nie ma sensu (jeżeli ktos zna się na tzw. hmologacji to wie dlaczego), wiele rzeczy nauczyłem się sam, w kanale i bezpośrednio nad silnikiem i tylko dlatego, że lubię to robić, podałem też kilka dobrych miejsc na tanie części w Warszawie itd.
Ja tez pamiętam stare forum i byłem na nim prawie od początku, kilkanaście osób było wtedy na liście (klub nie istniał), nie wpisałem się do klubu bo ta forma mi nie odpowiada (o czym powiedziałem jka klub powstawał) i nie odpowiada dalej. Tak więc ja też jestem weteranem i nie ma mi co przypominać ,,starego forum''.
Na koniec dam jeszcze jedną poradę - ci którzy narzekają na słabe światła (Espero nie ma takich złych świateł mijania i drogowych) niech sprawdzą napięcie na bezpiecznikach 23, 24 w komorze silnika, powinno być tyle ile ma ładowanie czyli 14,4V a nie 12-12,5V, wtedy światła słabo świecą i to jest powód mizernego oświetlenia drogi.
Tak czy tak pozdrawiam wszystkich i życzę szerokiej drogi.
2007-02-21 15:38
  
 
 2004-04-02 22:06:43

jak więc widzisz należysz do tych co umieją pomóc i trudno oczekiwąć pomocy od oczekujących pomocy.
Nie ma się co denerwować.
Zostań na forum i przekazuj to czego nauczyłeś się w kanale.
Pełna powaga - ja chętnie poczytam

Ps .

Mogłem się mylić, pomyliłem się, chylę czoło.
2010-08-05 18:08
  
 
 2004-04-02 22:49:02

Krzysztof, daj spokój. Kiedyś to było kiedyś, "to se ne vrati". Kiedyś byłe piękne czasy (np. studenckie) gdy internet nie był zjawiskiem powszechnym. Był USENET, udzielałem sie wtedy na pl.rec.samochody, było dużo życzliwości i kultury. Potem internet spowszechniał i zaczął sie prymitywizm, chamstwo, prostactwo i bluzgi. Dawniej Admin to był Admin (przez duze A). Obiektywnie podchodzil do funkcji, bez emocji i demonstacji siły (tudziez skrywania kompleksów). Internet byl domeną ludzi kulturalnych i wykształconych. Ale spowszechnial i sie zdewaluowal.
Co do tego forum, w porownaniu do innych, ktore czasem przeszukuje, ma ono wysoki poziom. Rzadko ludzie sie obrażają i przeważają odruchy sympatii. Czasy idealne ju nie wrócą, trzeba zachować dystans i wybiórczo traktować temat. nie dajmy sie zwariowac! Spokojnie Krzysztof, spokojnie...

-----------------
pozdr/
JANOW
2007-12-19 22:58
  
 
 2004-04-03 00:21:23

Cytat:
2004-04-02 21:34:17, Krzysztof_L pisze:
...nie zajmuję się takimi rzeczami jak ,,wymiana lamp na lepsze albo co gorsza na ksenonowe, ponieważ to nie ma sensu (jeżeli ktos zna się na tzw. hmologacji to wie dlaczego).

Na koniec dam jeszcze jedną poradę - ci którzy narzekają na słabe światła (Espero nie ma takich złych świateł mijania i drogowych) niech sprawdzą napięcie na bezpiecznikach 23, 24 w komorze silnika, powinno być tyle ile ma ładowanie czyli 14,4V a nie 12-12,5V, wtedy światła słabo świecą i to jest powód mizernego oświetlenia drogi.



Nie to, żebym chciał się kłócić, ale może faktycznie nie powinieneś zabierać głosu w kwestii oświetlenia

Problemem słabego oświetlenia drogi w Espero nie jest wcale złe napięcie na bezpiecznikach, ale niespójność między typem odbłyśnika a zatosowaniem jako źródła światła żarówek typu H1.

Nie będę się rozwodził nt. zakresu optyki samego odbłyśnika, ale w przypadku zmiany żarówek (w przypadku oświetlenia xenonowego - żarników) i odpowiednim "dopracowaniu" samego odbłyśnika, w tym korekty ogniskowej można naprawdę poprawić jakość oświetlenia drogi.
Napięcie na bezpiecznikach ma tu więc niewiele wspólnego.

Jeszcze raz podkreślam fakt, że nie napisałem tego jako "złośliwość" i nie mam zamiaru wywoływać tu nieprzyjemnej atmosfery.

PEACE

Pozdrawiam Serdecznie - Speed R

-----------------
Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski
2011-12-30 03:11
  
 
 2004-04-03 00:47:28

Janow - wielkie dzięki za te słowa, nic dodać nic ująć. To fakt, że piękne czasy już nie wrócą ale też nie na wszystko musimy się zgadzać, nawet przy zachowaniu dystansu.
Jeszcze raz pozdrawiam i znikam z forum, a Tobie życzę powodzenia.
2007-02-21 15:38
  
 
 2004-04-03 06:44:41

Cytat:
2004-04-03 00:47:28, Krzysztof_L pisze:
Janow - wielkie dzięki za te słowa, nic dodać nic ująć. To fakt, że piękne czasy już nie wrócą ale też nie na wszystko musimy się zgadzać, nawet przy zachowaniu dystansu.
Jeszcze raz pozdrawiam i znikam z forum, a Tobie życzę powodzenia.



Krzysiek moja opinia nie była tak ostra jak opinia innych klubowiczów z jednego powodu - czytałem Twoje porady i w dużej części były to faktycznie przydatne wskazówki (z życia wzięte).
Jeśli jednak nie chcesz byc dalej z nami to trudno, Twój wybór.

-----------------
2013-12-28 09:36
  
 
 2004-04-03 07:36:32

Jaco - sympatyczny z Ciebie facet, to nic osobistego jeżeli chodzi o forum, po prostu nie odpowiada mi jego obecna jego forma.
I jeszcze jedno - bez względu na to co mówią inni, dla własnej wygody (i bezpieczeństwa) sprawdź napięcie na żarówkach reflektorów przednich i jeżeli jest dużo niższe niż pozostała część instalacji (2 volty) przy pracującym silniku, to doprowadź do takiego stany aby na żarówkach też było takie, jak w innych miejscach instalacji czyli ok. 14,4 V.
Pozdrawiam, hey.
2007-02-21 15:38
  
 
 2004-04-03 07:50:32

Cytat:
2004-04-03 07:36:32, Krzysztof_L pisze:
Jaco - sympatyczny z Ciebie facet, to nic osobistego jeżeli chodzi o forum, po prostu nie odpowiada mi jego obecna jego forma.
I jeszcze jedno - bez względu na to co mówią inni, dla własnej wygody (i bezpieczeństwa) sprawdź napięcie na żarówkach reflektorów przednich i jeżeli jest dużo niższe niż pozostała część instalacji (2 volty) przy pracującym silniku, to doprowadź do takiego stany aby na żarówkach też było takie, jak w innych miejscach instalacji czyli ok. 14,4 V.
Pozdrawiam, hey.



Dzięki, sprawdzę.

pozdrawiam.

-----------------
2013-12-28 09:36
  
 
 2004-04-03 08:42:25

Piszesz krzysztof, że nie odpowiada Ci taka forma klubu/forum. Może zaproponuj coś od siebie?

-----------------
2004-12-13 12:14
  
 
 2004-04-03 09:50:27

Cytat:
2004-04-02 21:34:17, Krzysztof_L pisze:
Na koniec dam jeszcze jedną poradę - ci którzy narzekają na słabe światła (Espero nie ma takich złych świateł mijania i drogowych) niech sprawdzą napięcie na bezpiecznikach 23, 24 w komorze silnika, powinno być tyle ile ma ładowanie czyli 14,4V a nie 12-12,5V, wtedy światła słabo świecą i to jest powód mizernego oświetlenia drogi.



ja mam słabe światła...ale być może przyczyna również leży w tym braku ok. 2,5 V (nie wiem,nie sprawdzałem,a poza sprawdzeniu napięcia na bezpieczniku, można na samej żarówce, ale nie o tym...),
ALE SKĄD WZIĄĆ TE DODATKOWE 2,5V??

jakieś pomysły??ale konkretnie

pozdrawiam
2009-03-04 14:59
  
 
 2004-04-03 10:10:02

Poszukaj jakieś baterii a najlepiej akumulatorka NiCd w sklepie

-----------------
2004-12-13 12:14
  
 
 2004-04-03 11:20:34

dobre, dobre hehehe, ale bedzie kłopot z dopasowaniem tych 2,5 V hehehe
2009-03-04 14:59
  
 
 2004-04-04 10:05:16

To nie jest ,,brak tych voltów'' (problem z właściwym rozumieniem tekstu, hehehehe) tylko spadek napięcia przy obciążeniu w wyniku złych połaczeń na stykach złaczek, zużytego przekaźnika (wypalonego) itd., włączonymi żarówkami. Nie będę tu robić wykładu o wzroście rezystancji utleninych lub wypalonych styków i zaśniedziałych połączeń(a co za tym idzie spadek przepływającego prądu), bo to nie ma sensu. Jedno jest pewne - napięcie zasilające odbiorniki powinno być w każdym punkcie instalacji takie samo jak wychodzące z alternatora, w przypadku Espero ok. 14,4V. Tyle i kończę temat.
Pozdrawiam
2007-02-21 15:38
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM