| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-11-16 16:02:05 No mi tez keidys ktos mowil ze aby zwiekszyc moc w moim 1,4 moge wsadzic sportowa glowice tloki rozrzad itp. itp. od 1,6 i moc wzrosnie i to nawet sporo i ponoc koszta nie sa as takie wygurowane co wy na to?? A moze kots z was zna sposub na moje 1,4???? Chyba ze wiecie gdzie kupic 1,6 |
| |
kaczmar
Krynica Morska | 2002-11-16 15:19:29 pytalem sie na forum. tunig.pl w dziale technicznym czy da rade cos takiego zrobic i mowia ze tak tylko troche sie napracuje bo czeka mnie wymiana walu, wraz z korbowodami i tlokami, no i moze mnie czekac jeszcze wymiana rozrzadu by mial inne dawki paliwa bo na dawkach od 1.3 moze nie jezdzic za dobrze |
2002-11-24 01:35 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2002-11-15 20:06:30 Cytat:
| 2002-11-15 12:36:07, marekx pisze:
wal główny do którego mocujesz korbowody jest na 3 podporach....czyli dość słaby w silniku 1.6 l ma 4 podpory
|
|
Akurat CVH mają 5 łożysk głównych wału korbowego... |
2012-05-02 11:34 | |
kaczmar
Krynica Morska | 2002-11-15 16:11:16 bo pomyslalem ze skoro jest taka sama srednica cylindrów to jakbym wstawil tloki z korbowodami i walem to moze by sie wszystko ladnie zgralo by zyskal na mocy a w dowodzie jest nadal 1.3 |
2002-11-24 01:35 | |
marekx
Escort xr3i Warszawa | 2002-11-15 12:36:07 Móc można zrobić wszystko.......no prawie wszystko a jeśli chodzi o zmianę tłoków w tym przypadku ci nie wyjdzie ponieważ wal główny do którego mocujesz korbowody jest na 3 podporach....czyli dość słaby w silniku 1.6 l ma 4 podpory złożyć złożysz ale w bardzo szybkim tempie wywali ci panewki na wale korbowym i lipa tracisz ciśnienie oleju................i znów remoncik ale jest wiele innych możliwości dopracować silniczek 1.3 a by był troszeczkę dowalony.............proponuje jak już wszystko zamierzasz rozbierać zrób to super dokładnie dopasuj każdy element perfekcyjnie przeszlifuj kanały ....dolotowe i wylotowe dopieść gniazda zaworowe ( możesz je troszeczkę powiększyć) sprawdź sobie jak są publikacje na ten temat, dopieść wałek rozrządu...itp. a jak to wszystko zrobisz to gwarantuje ci ze masz około 20%..no 25% na plus do mocy ))) |
| |
Sikor
BMW730i Warszawa | 2002-11-15 10:37:12 Ja też lubie robić różne kombinacje ale do takiej bym się nie posunął. |
2012-03-26 14:32 | |
Arek
Ford Escort 1.3 CL Police | 2002-11-15 09:51:09 Cytat:
| chce wstawic tloki i korbowody od 1.6 do mojego 1.3 |
|
Kurde, od paru minut zastanawiam się po co tak kombinować i nic konstruktywnego nie wymyśliłem. Wyjaśnij może cel tego zabiegu.
Podobnie z głowicą.
Pozdrawiam
Arek Escort Driver #043 [ wiadomość edytowana przez: Arek dnia 2002-11-15 09:52:25 ] |
2004-10-14 10:52 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2002-11-15 04:29:45 Cytat:
| 2002-11-14 23:27:23, LucasKrakow pisze:
Cytat:
| 2002-11-14 22:56:44, munIO pisze:
To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem.
|
|
hmmm moze sie myle bo poprostu nie pamietam dokladnie ale chyba byl silnik fordowski 1,6 8V
|
|
Naturalnie, że był. Sam mam taki. Ale to zupełnie inny silnik od 1,3. Przede wszystkim ma aluminiową głowicę i hydrauliczne popychacze zaworów. |
2012-05-02 11:34 | |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-11-14 23:27:23 Cytat:
| 2002-11-14 22:56:44, munIO pisze:
To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem.
|
|
hmmm moze sie myle bo poprostu nie pamietam dokladnie ale chyba byl silnik fordowski 1,6 8V |
| |
munIO Sympatyk FEFK
Słupsk | 2002-11-14 22:56:44 To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem. |
2012-11-16 19:04 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|