Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytanie o hamowniki

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2004-04-27 10:30:46

Cytat:
2004-04-27 08:28:48, Lucas pisze:
a moze waz elastyczny co laczy rurke z zaciskiem?
zapewne sie zapchal i plyn sie nie cofa


chosmo- zacisk jest tak zrobiony ze tlok jest z jednej strony wiec jesli tlok nie odbije to oba klocki tra



To wiem zacisk pływający - ale u znajomego zdarzyło się, że zatarła się ta prowadniczka całego zacisku, taka tulejka na gorze ... i hamował tylko 1 stroną



-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków
2011-07-08 15:11
  
 
 2004-04-27 08:28:48

a moze waz elastyczny co laczy rurke z zaciskiem?
zapewne sie zapchal i plyn sie nie cofa


chosmo- zacisk jest tak zrobiony ze tlok jest z jednej strony wiec jesli tlok nie odbije to oba klocki tra
2004-10-19 21:08
  
 
 2004-04-27 08:10:34

Cytat:
2004-04-26 21:46:58, luki pisze:
A to nie ja stwierdziłem tylko Wilk. Koło trze cały czas, ciezko sie obraca, samo hamuje no i jak przejade kaawalek bez hamowania to kolo jest ciepłe.


Powiedz jeszcze czy oba klocki trą czy tylko jeden? - sprawdź jakoś, może która strona tarczy jest cieplejsza...


-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków
2011-07-08 15:11
  
 
 2004-04-26 23:56:38

Tak - Wilku to Złoto nie chłopak

-----------------
Jest pięknie - nieprzerwane pasmo sukcesów.

------------------------------------
| Luki von WrOcEk FEFK#489 |
------------------------------------
 
  
 
 2004-04-26 23:52:53

Cytat:
2004-04-26 22:14:12, luki pisze:
Spox - Dzieki Kornat.
A u Wilka to bywa, ostatnio częściej niż w domu. Aż mi wstyd.

Ale jeszcze mnie nie wygonił



Dobrze jest miec kogos takiego pod reka

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2004-04-26 22:14:12

Spox - Dzieki Kornat.
A u Wilka to bywa, ostatnio częściej niż w domu. Aż mi wstyd.

Ale jeszcze mnie nie wygonił

-----------------
Jest pięknie - nieprzerwane pasmo sukcesów.

------------------------------------
| Luki von WrOcEk FEFK#489 |
------------------------------------
 
  
 
 2004-04-26 21:58:58

Może być zapieczony i nie cofać się a co za tym idzie dociskać klocek cały czas do tarczy. Trzeba by rozebrać zacisk i przeczyścić tłoczek przy okazji wymienić gumki koszt to chyba cos kolo 50zeta na strone ale opewny nie jestem trzebaby spytac Wilka

-----------------
"Chcę umrzeć we śnie jak mój dziadek, a nie krzycząc jak jego pasażerowie."
FEFK #548
FKDW #014
 
  
 
 2004-04-26 21:52:56

A co moze byc nie tak z tym tłoczkiem co dociska klocki i ile to moze kosztowac ??

-----------------
Jest pięknie - nieprzerwane pasmo sukcesów.

------------------------------------
| Luki von WrOcEk FEFK#489 |
------------------------------------
 
  
 
 2004-04-26 21:51:32

to nie dobrze!! ja bym rozeznał temat zacisk-tłoczek to jedyna rzecz która przychodzi mi na myśl po wymianie klocków i tarcz

-----------------
"Chcę umrzeć we śnie jak mój dziadek, a nie krzycząc jak jego pasażerowie."
FEFK #548
FKDW #014
 
  
 
 2004-04-26 21:46:58

A to nie ja stwierdziłem tylko Wilk. Koło trze cały czas, ciezko sie obraca, samo hamuje no i jak przejade kaawalek bez hamowania to kolo jest ciepłe.

-----------------
Jest pięknie - nieprzerwane pasmo sukcesów.

------------------------------------
| Luki von WrOcEk FEFK#489 |
------------------------------------
 
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM