Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytania o RS2000 - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2004-04-28 16:30:28

Obowiązkowo fotki w profilu
2011-12-26 16:14
  
 
 2004-04-28 14:02:15

Cytat:
2004-04-28 09:53:34, YasieK pisze:
Cytat:
2004-04-27 23:44:51, Seba pisze:
Cytat:
2004-04-27 23:17:54, ricardo_w pisze:

No co ty seba EFI zamiast RS!!!



Chodzilo o kase.
Kupic RS'a to byl koszt 8700 pomalowac go calego to ok 1500zl,zalozyc gaz to 2500zl to daje juz 12700 + jakies drobne naprawy to tez kasa znowu leci.
A mojego kupilem za 9000zl juz z gazem i gdy jest zrobiony juz tip-top to kosztowal mnie 12 tys zl i wiem co mam. A kupic RS'a po przejsciach i ciagle w niego inwestowac to mi sie nie usmiecha



Oj to na moj gust blad zrobiles. Lepiej bylo kupic RS'a za taka cene i zrobic z niego igle - przynajmniej bys wiedzial co masz zrobione i co bylo spieprzone. Ja mojego kupilem za 8400 i mam bardzo duzo do roboty. Teraz stoi i blacharza i za dwa (juz niecale ) tygodnie go odbieram. Cala blache bede mial zrobina na cacy, bedzie caly pomalowany (na oczojebny pomaranczowy miejmy nadzieje ) i bedzie caly zakonserwowany. Ma mnie to kosztowac gora 3000, to daje lacznie 11400. Za taka cene napewno nie kupilbym RS'a w takim stanie w jakim moj bedzie! Do tego reszta pierdol bedzie kosztowala najwyzej kilka stowek. Niech bedzie lacznie 12tys, znajdziesz mi za taka cene RS'a igle? Wiem, zostaje gaz ale jego pomijam bo do jazdy nie jest niezbiedny, chciaz bede go montowal (i nie II czy III generacje tylko IV bo nie kupilem auta do przemieszczania sie tylko do sportowej jazdy ).

PS: Dzieki wam za pomoc, jak odbiore auto to bede w nim dlubal dalej w tedy znowu bede zebral o pomoc



jak go odbierzesz to przede wszystkim zrob zdjecia i nam sie pochwal

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2004-04-28 09:53:34

Cytat:
2004-04-27 23:44:51, Seba pisze:
Cytat:
2004-04-27 23:17:54, ricardo_w pisze:

No co ty seba EFI zamiast RS!!!



Chodzilo o kase.
Kupic RS'a to byl koszt 8700 pomalowac go calego to ok 1500zl,zalozyc gaz to 2500zl to daje juz 12700 + jakies drobne naprawy to tez kasa znowu leci.
A mojego kupilem za 9000zl juz z gazem i gdy jest zrobiony juz tip-top to kosztowal mnie 12 tys zl i wiem co mam. A kupic RS'a po przejsciach i ciagle w niego inwestowac to mi sie nie usmiecha



Oj to na moj gust blad zrobiles. Lepiej bylo kupic RS'a za taka cene i zrobic z niego igle - przynajmniej bys wiedzial co masz zrobione i co bylo spieprzone. Ja mojego kupilem za 8400 i mam bardzo duzo do roboty. Teraz stoi i blacharza i za dwa (juz niecale ) tygodnie go odbieram. Cala blache bede mial zrobina na cacy, bedzie caly pomalowany (na oczojebny pomaranczowy miejmy nadzieje ) i bedzie caly zakonserwowany. Ma mnie to kosztowac gora 3000, to daje lacznie 11400. Za taka cene napewno nie kupilbym RS'a w takim stanie w jakim moj bedzie! Do tego reszta pierdol bedzie kosztowala najwyzej kilka stowek. Niech bedzie lacznie 12tys, znajdziesz mi za taka cene RS'a igle? Wiem, zostaje gaz ale jego pomijam bo do jazdy nie jest niezbiedny, chciaz bede go montowal (i nie II czy III generacje tylko IV bo nie kupilem auta do przemieszczania sie tylko do sportowej jazdy ).

PS: Dzieki wam za pomoc, jak odbiore auto to bede w nim dlubal dalej w tedy znowu bede zebral o pomoc
2018-03-11 21:08
  
 
 2004-04-28 08:36:38

Cytat:
Chodzilo o kase.
Kupic RS'a to byl koszt 8700 pomalowac go calego to ok 1500zl,zalozyc gaz to 2500zl to daje juz 12700 + jakies drobne naprawy to tez kasa znowu leci.
A mojego kupilem za 9000zl juz z gazem i gdy jest zrobiony juz tip-top to kosztowal mnie 12 tys zl i wiem co mam. A kupic RS'a po przejsciach i ciagle w niego inwestowac to mi sie nie usmiecha





no niby tak ale teraz jak byś chciał kupić silnik od rs'a to by były większe koszty niz kupić rs'a i zainwestować w niego, wiadomości o silniku biore z info

[ wiadomość edytowana przez: ricardo_w dnia 2004-04-28 08:37:36 ]
2011-12-26 16:14
  
 
 2004-04-27 23:47:30

Seba korzystając ze spontanu powiedz mi co to za Essi na pierwszej fotce

-----------------
 
  
 
 2004-04-27 23:44:51

Cytat:
2004-04-27 23:17:54, ricardo_w pisze:

No co ty seba EFI zamiast RS!!!



Chodzilo o kase.
Kupic RS'a to byl koszt 8700 pomalowac go calego to ok 1500zl,zalozyc gaz to 2500zl to daje juz 12700 + jakies drobne naprawy to tez kasa znowu leci.
A mojego kupilem za 9000zl juz z gazem i gdy jest zrobiony juz tip-top to kosztowal mnie 12 tys zl i wiem co mam. A kupic RS'a po przejsciach i ciagle w niego inwestowac to mi sie nie usmiecha

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2004-04-27 23:17:54

Cytat:
2004-04-26 23:39:55, Seba pisze:
Cytat:
2004-04-26 22:38:50, ricardo_w pisze:
Zobaczymy czy nie bierze zakrótko by sie o tym przekonać. a 8400 to rewelacyjna cenka tylko zobaczymy czy usterki nie bedą kosztowne. Oby nie!!



To nie taka rewelka . Moglem kupic(ale wybralem tego co mam) RS'a z 92 r za 8700 i byla do zrobienia blacha tzn w dziwnych jak dla mnie miejscach mial zostawione dziurki po kornikach . I jeszcze by trzeba wymienic jak na moj gust konsole bo byla peknieta ,a tak reszta byla ok.


No co ty seba EFI zamiast RS!!!
2011-12-26 16:14
  
 
 2004-04-27 20:00:37

Cytat:
2004-04-27 19:48:18, luki pisze:
Znowu jestem na nie - jak nie działa stopniownaie wycieraczek to wine ponosi przekaznik bez tej funkcji albo uszkodzony a nie przełącznik.


Przekaźnik, przełącznik... można się zamotać w tym wszystkim Pewnie masz rację

YasieK, sprawdź tutaj to ci może naświetlić sprawę

-----------------
RS - na zawsze w pamięci...
2014-07-15 20:25
  
 
 2004-04-27 19:53:07

Cytat:
2004-04-27 18:48:30, YasieK pisze:
No to fajnie, te fotele calkiem fajnie trzymaja Co do tego gniazda to prawdopodobnie ktos sobie dorobil. A tak w ogole to gdzie szukac tego immobilizera? Jak narazie to zauwazylem cos w prawym nadkolu (wewnatrz auta) pod plastikami, co to moze byc? Nie mialem czasu sie przyjzec bo oddalem dzisiaj auto do blacharza (za dwa tygodnie bedzie cacy )



Immobilizer, a właściwiej rzecz ujmując alarm z funkcją unieruchomienia samochodu jest rozsiany po całej budzie. Jeden moduł może być właśnie w prawym nadkolu (u mnie jest), ale są (chyba) jeszcze inne moduły. Nie chcę znowu nic namieszać, więc szczegółów nie podam Wiem tylko, że jest to zrobione tak, by się trochę przy tym namęczyć (tak przynajmniej dowiedziałem się od Eresa)

Cytat:
Rozebralem lewe drzwi i wyciagnalem caly zamek i z przymocowanym do niego centralnym i wkladke. Centralny dziala normalnie, jak sie wajche, ktora wkladka ma popychac reka popchnie. Za to wkladka kreci sie tylko w jedna strone. Do tego wyglada jak by czegos tam brakowalo... Poza tym dzisiaj zauwazylem, ze moge ja otworzyc kazdym kluczem Mam dwa (jeden do zamkow, wlewu i stacyjki a drugi do klapy) i obydwoma moge drzwi i wlew otwierac. Nawet kluczem ojca (ma Mondeo) moge to otworzyc. Za to stacyjke przekrece tylko jednym, wlasciwym kluczem. Ile bede musial zaplacic za komplet wkladek i gdzie go dostane i co jest w komplecie? A moze da sie to naprawic? Bawil sie juz ktos tym?



Skoro sam centralny działa w obie strony, znaczy coś jest nie tak z wkładką, montażem tejże, bądź faktycznie czegoś brakuje. U mnie zamek nie chciał się otwierać. Nawet jeden kluczyk skręciłem. Zamykać zamykał się bez problemu. Pomogło solidne czyszczenie. Przy montażu trzeba było zwrócić baczną uwagę, czy współpraca wkładka-zamek jest prawidłowa, bo też nie chciał zamykać...
A z kluczykami ponoć tak jest, da się otworzyć nie tylko oryginalnym...

Cytat:
Sie rozbierze sie zobaczy i ustawi (ale dopiero za dwa tygodnie). Jak narazie to dosc dobre sa, tylko dzialanie ABSu jest jakies takie dziwne... Mialem przyjemnosc nie raz jezdzic autkiem ojca (Mondeo) i tam dziala jakos tak bardziej przekonywujaca... Jak narazie to ciezko mi zaufac temu cudowi techniki... A tak poza tym to kto wymyslil ABS w sportowym aucie? (bo chyba RS sportowy jest, prawda? chociaz troszke...) Powinien byc chociazny odlaczany...



Ja tam nie narzekam, choć podobno faktycznie jest za czuły. Eresowi tak to przeszkadzało, że po prostu wyjął bezpiecznik i jeździ bez ABS-u. Jakby ktoś się uparł, to mógłby sobie sam zrobić wyłącznik ABS-u, jeśli chciałoby się "poszaleć"

A RS faktycznie jest sportowy, w końcu brał udział w rajdach I nie tylko Cosworth, ale RS2k rownież

-----------------
RS - na zawsze w pamięci...
2014-07-15 20:25
  
 
 2004-04-27 19:48:18

Znowu jestem na nie - jak nie działa stopniownaie wycieraczek to wine ponosi przekaznik bez tej funkcji albo uszkodzony a nie przełącznik.

-----------------
Jest pięknie - nieprzerwane pasmo sukcesów.

------------------------------------
| Luki von WrOcEk FEFK#489 |
------------------------------------
 
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM