| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
trance Sympatyk FEFK
był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2010-12-05 21:37:45 Cytat:
| 2010-12-05 20:04:09, Polocutor pisze:
pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę. tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym: - znaleźć TDI który by pasował do mojej budy - sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić - najlepiej sprowadzić skasowane autko - zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu) jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę
|
|
to Ci opowiem...
1. TDI do essa "pasujacego" nie znajdziesz bo nie pasuje
2. wszystkie podzespoly do wymiany lacznie ze skrzynią, półosiami, amorkami przegubami itd
3. skasowane auto jak najbardziej znajdziesz - zmieścić się z tym projektem w 5 tys to na pewno się nie zmieścisz
----------------- |
2017-03-18 22:00 | |
salas89 Sympatyk FEFK
Escort Mk4 Gliwice | 2010-12-05 20:15:09 wiele juz było tu takich kozaków z podobnymi pomysłami na tym forum , jeden nawet vr6 chciał wkładac do essa , ale było to tylko gadanie , miejmy nadzieje ze w twoim przypadku bedzie inaczej . Pamietaj lepiej zaczac projekt i powoli ujawniac przeprowadzone mody , niz tylko gadac bo usłyszysz tylko słowa krytyki . ----------------- był Escort mkIV 1,3 , mkVII 1,4 , Bmw e34
jest Bmw e46 i Ducato 2,5D
mój escorcik na polskajazda.pl |
2020-12-09 21:34 | |
Polocutor
Escort kombi wersja ... Rybnik | 2010-12-05 20:04:09 pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę.
tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym:
- znaleźć TDI który by pasował do mojej budy
- sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić
- najlepiej sprowadzić skasowane autko
- zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu)
jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę ----------------- Franek i jego essi - krótka historyjka |
2012-06-11 16:51 | |
Diviz Sympatyk FEFK
Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-12-05 19:01:50 i może do tego obudowa z galaxy 1.9 tdi i po modzić go i będziesz miał jednego z szybszych escortów . Jak to mówią sztuka dla sztuki
już ktoś chciał wsadzić VR6 i też się nie udało ja tobie życzę powodzenia
----------------- Passionford |
2020-01-25 22:17 | |
Polocutor
Escort kombi wersja ... Rybnik | 2010-12-05 05:04:30 widzę że tu dyskusja wolna z jednego końca na drugi hula
słuchajcie ja marzę aby zrobić mały swap na silnik z a4 czy pasata 1.9 TDi
oczywiście dorwać takiego >2003 z skasowanym tyłem, wyciągnąłbym jeszcze skrzynie, sprzęgło i może cosik jeszcze
+ zawieszenie sportowe na gwintach
co o tym myślicie?? ----------------- Franek i jego essi - krótka historyjka |
2012-06-11 16:51 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
BMW E91 Bukowno | 2010-10-10 15:12:11 Zetec 1.8 16v na zwykłych uszczelkach w formie kanapki wytrzymuje doładowanie rzędu 1.2 bara. Trwałość to naprawdę rzecz względna, zależy od użytkowania etc etc.. Doskonale znam możliwości zetec'a 1.8 16v
Co do N7A, mogę wam zdradzić że powstał tu niedaleko Escort RS2k z turbiną pod maską i ogarnięciem jego zajmowali się chłopaki w projectxs. Ale straszny "drut" ponoć. ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
2023-11-07 10:41 | |
Diviz Sympatyk FEFK
Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-10-09 20:05:00 zacznijmy od tego że temat tyczy się N7A i puki co mity mówią ze ten silnik nie wytrzymuje więcej niż 200 KM
Zetec jest bardziej przyjaźnie nastawiony pod zwiększanie mocy .
Zazwyczaj każde auto wytrzyma doładowanie rzędu 0,3-0,5 bara a są takie co mogą znieść więcej a czy to będzie 30 KM czy też 100KM to już loteria [ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2010-10-09 20:06:02 ] |
2020-01-25 22:17 | |
Andre42212 Sympatyk FEFK
Escort MK7 Gdańsk | 2010-10-09 19:56:13 ESCORT 1.816v. - silnik wytrzymuje bez zakucia i na zwykłych uszczelkach 0.6bara. 197 KM. wiem bo kolega ma ten silnik w fiescie od ponad 2lat. Tak zwany TURBO-SOFT.
Co do silników hondy to nie bede sie wypowiadał ile wytrzymuja bo nie wiem. ale myśle że mniej wiecej tak samo. dodatkowe 50-70 km spokojnie seryjny silnik wytrzyma... |
2023-03-01 10:56 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
BMW E91 Bukowno | 2010-09-22 05:53:51 tak samo do turbo jak i kompresora wypada zakuć jeśli ma to dłużej pojeździć.. ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
2023-11-07 10:41 | |
Sebov12
Honda Civic Qpeta Jastrzebie Zdrój | 2010-09-21 21:11:02 Cytat:
| 2010-09-21 18:00:00, Diviz pisze:
do turbo tez nie trzeba zakuwać
|
|
Owszem nie musisz zakuwać.
Z tego co Ja wiem na ten temat to silnik długo nie wytrzyma(coś związane z przyrostem mocy).Niech ktoś kto tym sie interesuje dokładniej powie,bo zaraz będzie,że Ja się nie znam,a bzdury wypisuje. |
2010-10-02 01:36 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 ] |
|