Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 ... 11 12 13
 Autor 
 2010-12-05 21:37:45

Cytat:
2010-12-05 20:04:09, Polocutor pisze:
pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę. tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym: - znaleźć TDI który by pasował do mojej budy - sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić - najlepiej sprowadzić skasowane autko - zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu) jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę



to Ci opowiem...

1. TDI do essa "pasujacego" nie znajdziesz bo nie pasuje
2. wszystkie podzespoly do wymiany lacznie ze skrzynią, półosiami, amorkami przegubami itd
3. skasowane auto jak najbardziej znajdziesz - zmieścić się z tym projektem w 5 tys to na pewno się nie zmieścisz


-----------------
2017-03-18 22:00
  
 
 2010-12-05 20:15:09

wiele juz było tu takich kozaków z podobnymi pomysłami na tym forum , jeden nawet vr6 chciał wkładac do essa , ale było to tylko gadanie , miejmy nadzieje ze w twoim przypadku bedzie inaczej . Pamietaj lepiej zaczac projekt i powoli ujawniac przeprowadzone mody , niz tylko gadac bo usłyszysz tylko słowa krytyki .

-----------------
był Escort mkIV 1,3 , mkVII 1,4 , Bmw e34
jest Bmw e46 i Ducato 2,5D

mój escorcik na polskajazda.pl
2020-12-09 21:34
  
 
 2010-12-05 20:04:09

pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę.

tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym:

- znaleźć TDI który by pasował do mojej budy
- sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić
- najlepiej sprowadzić skasowane autko
- zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu)


jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę

-----------------
Franek i jego essi - krótka historyjka
2012-06-11 16:51
  
 
 2010-12-05 19:01:50

i może do tego obudowa z galaxy 1.9 tdi i po modzić go i będziesz miał jednego z szybszych escortów . Jak to mówią sztuka dla sztuki
już ktoś chciał wsadzić VR6 i też się nie udało ja tobie życzę powodzenia




-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2010-12-05 05:04:30

widzę że tu dyskusja wolna z jednego końca na drugi hula

słuchajcie ja marzę aby zrobić mały swap na silnik z a4 czy pasata 1.9 TDi

oczywiście dorwać takiego >2003 z skasowanym tyłem, wyciągnąłbym jeszcze skrzynie, sprzęgło i może cosik jeszcze

+ zawieszenie sportowe na gwintach

co o tym myślicie??

-----------------
Franek i jego essi - krótka historyjka
2012-06-11 16:51
  
 
 2010-10-10 15:12:11

Zetec 1.8 16v na zwykłych uszczelkach w formie kanapki wytrzymuje doładowanie rzędu 1.2 bara. Trwałość to naprawdę rzecz względna, zależy od użytkowania etc etc.. Doskonale znam możliwości zetec'a 1.8 16v

Co do N7A, mogę wam zdradzić że powstał tu niedaleko Escort RS2k z turbiną pod maską i ogarnięciem jego zajmowali się chłopaki w projectxs. Ale straszny "drut" ponoć.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2010-10-09 20:05:00

zacznijmy od tego że temat tyczy się N7A i puki co mity mówią ze ten silnik nie wytrzymuje więcej niż 200 KM

Zetec jest bardziej przyjaźnie nastawiony pod zwiększanie mocy .

Zazwyczaj każde auto wytrzyma doładowanie rzędu 0,3-0,5 bara a są takie co mogą znieść więcej a czy to będzie 30 KM czy też 100KM to już loteria

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2010-10-09 20:06:02 ]
2020-01-25 22:17
  
 
 2010-10-09 19:56:13

ESCORT 1.816v. - silnik wytrzymuje bez zakucia i na zwykłych uszczelkach 0.6bara. 197 KM. wiem bo kolega ma ten silnik w fiescie od ponad 2lat. Tak zwany TURBO-SOFT.

Co do silników hondy to nie bede sie wypowiadał ile wytrzymuja bo nie wiem. ale myśle że mniej wiecej tak samo. dodatkowe 50-70 km spokojnie seryjny silnik wytrzyma...
2023-03-01 10:56
  
 
 2010-09-22 05:53:51

tak samo do turbo jak i kompresora wypada zakuć jeśli ma to dłużej pojeździć..

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2010-09-21 21:11:02

Cytat:
2010-09-21 18:00:00, Diviz pisze:
do turbo tez nie trzeba zakuwać



Owszem nie musisz zakuwać.
Z tego co Ja wiem na ten temat to silnik długo nie wytrzyma(coś związane z przyrostem mocy).Niech ktoś kto tym sie interesuje dokładniej powie,bo zaraz będzie,że Ja się nie znam,a bzdury wypisuje.
2010-10-02 01:36
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 ... 11 12 13
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM