| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
_kruchy_
Prawdziwe TDI Poznań | 2004-10-25 16:08:18 A ja się ponownie zapytam czy amortyzatory i sprężyny od RSa są twardsze od zwykłych do mk6??? I czy będą pasować??? |
2019-11-15 13:05 | |
sirtom
Essie '94 1.6 EFI Kraków | 2004-10-24 23:31:18 To,że auto dobija podwoziem( tłumikiem zapewne)do progu moze byc spowodowane niekoniecznie sprężynami.Ja sam miałem taki przypadek,wymieniłem sprężyny na nowe wzmacniane i to pomogło ale nie całkowicie.Okazało się ,że były amory zdechnięte i nie trzymały podwozia w fazie zjeżdżania z progu i auto tarło bebechami po progu.Dopiero nowe amory całkowicie okazały sie zbawcze w tej sprawie. |
2007-02-22 18:05 | |
MAG Sympatyk FEFK
Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2004-10-24 22:25:52 Miałem takie gumowe podkładki w sprężyny w trzech autkach i zawsze powodowały podniesienie i usztywnienie zawiechy z tylu.
Obecnie na co dzień ich nie potrzebuję, ale zakładam je jesli wybieram się w dalszą podróż z dużym bagażem. ----------------- FEFK #182 |
2014-12-10 13:51 | |
_kruchy_
Prawdziwe TDI Poznań | 2004-10-24 20:00:32 Tez myślę o usztywnieniu mojego MK6 i się zastanawiam czy założenie zawiechy od RS 2000 poprawiło by sytuację??
Czy takie zawieszenie - sprężyny + amory jest niższe i twardsze??
|
2019-11-15 13:05 | |
antonio
Ford Mondeo Kombi Włocławek | 2004-10-23 13:02:27 Hmmm
A jednak takie gumy są w spzredaży i ktoś je musi zakładać skoro się sprzedają.
Dziś miałem je założyć ale jak pech to pech .Podniosłem tył lewarkiem a tu patrze wyciek amorka i lipa, wiec dziś dałem sobie spokój z gumami teraz musze zająć się amorkiem , dobrze że jeszcze na gwarancji |
2009-12-12 23:13 | |
Pokakulka
Toyota Avensis 2.0 TD Siedlce | 2004-10-23 12:30:29 Ja w swoim escorcie wrzuciłem na tył twardsze gazowe amorki kayaba. Fakt, że teraz jeździ się jak na kozie (tył sztywny i twardy) ale nic nie dobija. Nawet jak na pokładzie 5 osób. Tylko czasami pod pełnym obciążeniem zarysuję chlapaczami. Gum usztywniających nie polecam. |
2008-08-31 21:26 | |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2004-10-23 08:34:52 ja bym nie ryzykował wkładaniem takich wynalazków bo to jest zmiana charakterystyki sprężyny i ona nie pracuje tak jak producent założył... jak chcesz usztywnić zawieche to trzeba założyć twardsze amory i twardsze sprężyny(nie obniżające, tylko twardsze) ----------------- loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców" |
2023-07-10 22:22 | |
Henryk
Kraków | 2004-10-22 21:46:06 Słuchajcie....przecież założenie tych gum jest chyba najprostszą czynnością jaką sobie można wyobrazić.Nawet koła nie trzeba ściągać.Podkładasz podnosnik pod próg..unosisz autko tak zeby sprężyna się lekko odciążyła a nastepnie wsuwasz między zwoje słynną gumę ( oczywiście mówimy cały czas o gumach rozciętych)...opuszczasz autko...idziesz na drugą strone i robisz to samo....potem chowasz podnosnik na miejsce wsiadasz do autka...próbna jazda i już wszystko jasne.......w najgorszym wypadku 10minut roboty...jeśli przy okazji zrobisz sobie przerwę na papierosa.
Pozdrawiam |
2007-08-09 12:47 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2004-10-22 19:40:28 Mariobros, tu chodzi o wkładki, a nie ściągacze...
BTW w moim przekonaniu najlepiej wymienić zawiechę. Ale to koszty... ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) |
2012-05-02 11:34 | |
mariobros
Ford Escort Kombi Ozimek | 2004-10-22 19:26:59 Wydaje mi się, że prógując usztywnić escorta trzeba szykować pieniądze na dentystę... Przecież on jest twardy i tak... A jak ma się nie bujać, to załóż sztywniejsze amory. To będzie bezpieczne rozwiązanie... Zawieszenia się nie "drutuje", bo to nie jest do zabawy ----------------- Pozdrawiam
mariobros
Ford Escort Kombi '95 1.8TD - sprzedany |
2015-08-07 22:15 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|