Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Czy to może być przepływomierz?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-11-22 01:17:06

Przeplywmoierz jak sama nazwa wskazuje - mierzy, na pewno nie szumi

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2023-08-17 23:26
  
 
 2004-11-21 18:46:00

Cytat:
2004-11-21 18:40:13, Pokakulka pisze:
Ok. Nie bedziemy się sprzeczać czy złapał błędy czy nie. To akurat mało ważne. Ile cię kosztowała diagnostyka? I jak to się mniej więcej u ciebie odbyło?



byłem jakieś 2 lata temu w grudniu!
zapłaciłem cos koło 200zł - diagnostyka rozszeżona
Koleś podłączył kompa , wywaliło mu błędy, sprawdził połączenia, zawór odpowietrzenia skrzynki korbowej , przepływomierz i zawór wolnych obrotów.
tak jak pisałem wcześniej podmuchał w przepływomierz , sprawdził co pokazało mu na kompie - przepływomierz był ok!!
u mnie okazało się że zawór wolnych obrotów był walnięty. No ale u mnie silnik gasł na wolnych obrotach , a nie słyszałem żadnego szumu

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2004-11-21 18:40:13

Ok. Nie bedziemy się sprzeczać czy złapał błędy czy nie. To akurat mało ważne. Ile cię kosztowała diagnostyka? I jak to się mniej więcej u ciebie odbyło?

-----------------
Baku Baku to jest skład...jadę na Canabis Cup!
2008-08-31 21:26
  
 
 2004-11-21 18:36:55

Cytat:
2004-11-21 18:34:21, Pokakulka pisze:
Że wtyczka była odpinana to nie wykaże. Bo bodajże po piątym odpalaniu autka (pod warunkiem, że usterka ustąpiła) z kompa kasują się błędy. A lewe powietrze? No też miałem (mam) takie przypuszczenia, ale wszystko oblukałem i nic nie widzę. Dodem, że była wymieniana maglownica więc jaka część czy łączenie związane z powietrzem mogło być odłączane? Aaaa...i jeszcze były wymieniane szklanki.



a ja odpinałem wtyczkę i mi na diagnostyce wykazało
a pozatym jak byłem na diagnostyce to gościu jeszcze dmuchał na uruchomionym silniku powietrzem w przepływomierz i wtedy obtroty troche wariowały

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2004-11-21 18:34:21

Że wtyczka była odpinana to nie wykaże. Bo bodajże po piątym odpalaniu autka (pod warunkiem, że usterka ustąpiła) z kompa kasują się błędy. A lewe powietrze? No też miałem (mam) takie przypuszczenia, ale wszystko oblukałem i nic nie widzę. Dodem, że była wymieniana maglownica więc jaka część czy łączenie związane z powietrzem mogło być odłączane? Aaaa...i jeszcze były wymieniane szklanki.

-----------------
Baku Baku to jest skład...jadę na Canabis Cup!
2008-08-31 21:26
  
 
 2004-11-21 18:30:30

mam podobny efekt ale jeszcze nie dotarłem do sprawcy

-----------------
Może wykorzystywać ludzi, wysysać z nich wszelką energię. Może mieć napady furii, jest skłonny do gwałtownych i agresywnych reakcji

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
2022-11-30 00:08
  
 
 2004-11-21 18:28:20

Cytat:
2004-11-21 18:19:54, Pokakulka pisze:
Witam. Jakiś czas temu na forum napisałem post o tytule "Szum". Do tej pory nie możemy z bratem dojść co powoduje podczas przyspieszania szum (tak jakby zasysane powietrze) po stronie kierowcy w okolicach zegarów. Dzisiaj na pracującym silniku odłączyłem wtyczkę od przepływomierza i samochód dalej chodził bez jakichkolwiek zmian. Czy to może być jego wina? Może silnik nie ma właściwej dawki powietrza i stąd ten efekt szumu? Już rozkładam ręce. Czy na diagnostyce kompa powinno coś wyjść? Fordzik jest z 1997 r. 1.6 16V Zetec. I jeszcze jedno...czy do tego auta są jakieś kody błędów? Bo z tego co się orientuję to w tym roczniku odpada czytanie błędów za pomocą kabelka i żaróweczki.



diagnostyka powinna wykazać co jest uszkodzone, wykaże też , że wtyczka od przepływomierza była odpinana .
Może poprostu bierze gdzies lewe powietrze??



-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2004-11-21 18:19:54

Witam. Jakiś czas temu na forum napisałem post o tytule "Szum".
Do tej pory nie możemy z bratem dojść co powoduje podczas przyspieszania szum (tak jakby zasysane powietrze) po stronie kierowcy w okolicach zegarów. Dzisiaj na pracującym silniku odłączyłem wtyczkę od przepływomierza i samochód dalej chodził bez jakichkolwiek zmian. Czy to może być jego wina? Może silnik nie ma właściwej dawki powietrza i stąd ten efekt szumu? Już rozkładam ręce. Czy na diagnostyce kompa powinno coś wyjść?
Fordzik jest z 1997 r. 1.6 16V Zetec. I jeszcze jedno...czy do tego auta są jakieś kody błędów? Bo z tego co się orientuję to w tym roczniku odpada czytanie błędów za pomocą kabelka i żaróweczki.

-----------------
Baku Baku to jest skład...jadę na Canabis Cup!
2008-08-31 21:26
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM