| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Sobot F&F Sympatyk
Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-11-18 18:45:17 Nie wiem czy było bo szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem, ak sie myle to przepraszam
Dokładniej chodzi o to co potrzebuje zeby zamontować nanoplex w FL-u (sam nanoplex mam ) Jak, co i gdzie przymocowa i takie tam. Za wszelkie info i ewentualnie linki z góry dziękuje
Pozdro
----------------- hmm....... [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-12-10 10:09:34 ][ powód edycji: [126] ] |
| |
fulda
seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-11-18 19:02:11 potrzebujesz
-nanoplex
-cewke zapłonowa
-koło pasowe z eleganta
-czujnik połozenia wału
-czujnik podsisnienia,nie jest konieczny
noi dobrze by było tylna instalacje z eleganta ale jezeli jej nie masz to polecam poszukanie schematu podłaczenia i zrobisz sobie to bez potrzeby zmiany instalacji
|
2007-06-15 14:51 | |
Sobot F&F Sympatyk
Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-11-18 19:04:51 aha cewke też mam zamooliłem i teraz pytanko do wszystich czy ktoś ma pozostałe częsci na sprzedaż ?? Jak tak to walić na priv albo gg ----------------- hmm....... |
| |
HuHu
Bochnia | 2004-11-18 22:38:37 siema
sluchaj widziel na hodze mil koles do sprzednia caly taki ukald razem z kablami za 200 zl zobacz |
2006-07-16 13:15 | |
fulda
seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-11-18 23:10:05 Cytat:
| 2004-11-18 19:04:51, Sobot pisze:
aha cewke też mam zamooliłem i teraz pytanko do wszystich czy ktoś ma pozostałe częsci na sprzedaż ?? Jak tak to walić na priv albo gg
|
|
nan czujnik połozenia wałku i podcisnienia moge tez skombinowac koło pasowe ale nie obiecuje |
2007-06-15 14:51 | |
Parnel F&F Sympatyk
126 p /CC KRAKOW | 2004-11-18 23:50:52 a ja kazdemu oszczednemu polecam montaz modulu z poloneza GL200 lub GL180 prawie jak nanoplex tylko czujnik zastepuje w tedy zwykly aparat .Cewka od poldka i juz mamy kilka tysiecy wolt wiecej !!!!! ----------------- |
2018-05-29 21:41 | |
HuHu
Bochnia | 2004-11-18 23:54:34 testowales to kiedys moglbys podac wiecej informacji [ wiadomość edytowana przez: HuHu dnia 2004-11-19 00:01:35 ] |
2006-07-16 13:15 | |
Parnel F&F Sympatyk
126 p /CC KRAKOW | 2004-11-19 00:11:18 testuje to jzu od 3 lat heheh i sie nie zawiodlem mam cewke od poldka i modul GL200 tez z poldka teraz platynki nie sa obciazone napiecie na swiecach jest wyzsze o kilka tys, wolt same zalety (modul widoczny na focie popprawej stronie komory silnika )
[ wiadomość edytowana przez: parnel dnia 2004-11-19 00:14:15 ] |
2018-05-29 21:41 | |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :)
1,5 wwa | 2004-11-19 02:01:55 u mnie od takiego podwieszania silnika sie ucho wygielo ----------------- |
2008-01-06 23:36 | |
N_I_T_R_O F&F MEMBER
Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2004-11-19 08:29:08 Mam instalacje, jesli potrzebujesz.Impulsator tez mam. |
2014-09-21 21:03 | |
vir
malec + ibizka Kraków | 2005-09-04 12:32:37 Odkopuje trupa, bo mam pytanie nanoplexowe. Mam juz chyba wszystkie graty, zeby sobie w FL-u zalozyc nanoplexa, ale slyszalem cos, ze w elegancie inna jest tez pokrywa rozrzadu. No i nie wiem, czy mam tez tego elementu szukac, czy moze zostac pokrywa z FL-a? Nie bedzie problemow z przykreceniem czujnika polozenie walu do FL-owskiej pokrywy? |
2015-02-13 07:44 | |
Krzyh00 F&F Sympatyk
low not slow -------------- | 2005-09-04 12:40:48 pokrywa jest ta sama tylko koło pasowe jest inne. |
2017-09-12 00:09 | |
kz61
Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-09-04 22:24:29 Dużo zachodu z tym nanopleksem no i ma się co psuć. Popieram opinię Parnela. 6lat maluch jeżdzi z modułem własnej roboty. Coś ala GL 200. Aparat, cewka ta sama. Przewód oporowy ominięty. Awaria nanopleksa to koniec jazdy. Ja przepinam 2 wtyczki i pyrkam dalej po staremu ale jeszcze się nie zdarzyło. |
2009-03-07 22:49 | |
KonradosWuWuA
Warszawa | 2005-09-04 22:30:44 Cytat:
| 2005-09-04 22:24:29, kz61 pisze:
Dużo zachodu z tym nanopleksem no i ma się co psuć. Popieram opinię Parnela. 6lat maluch jeżdzi z modułem własnej roboty. Coś ala GL 200. Aparat, cewka ta sama. Przewód oporowy ominięty. Awaria nanopleksa to koniec jazdy. Ja przepinam 2 wtyczki i pyrkam dalej po staremu ale jeszcze się nie zdarzyło.
|
|
Wlasnie sęk w tym ze nanoplex jest bezawaryjny. Jedyny problem jaki sie moze pojawic to jak ktos bezmyslnie zamontouje kabel ktory idzie od czujnika polozenia walu do cewki i mu sie on urwie, przetrze itp. |
2012-05-04 08:47 | |
kabul F&F Sympatyk
Corolla E11 Club Tropicana | 2005-09-04 22:32:55 ja tam mam do czynienia z nanoplexami juz ze 3 lata chyba i jeszcze nigdy nic mnie powiazanego z tym nie zawiodlo
zapytam ludzi ktorzy maja tradycyjny aparat ile przez ostatnie 3 lata bawiliscie sie zwyklym aparatem??
mnie gdyby sie teraz zepsul i mnie postawil nanoplex w srdoku lasu bez mozilwosci dalszej jazdy to i tak bym dalej chcial go miec bo moim zdaniem jest najleszpa rzeczą jaka wymyslili w maluchu przez te wszystkie lata produkcji
----------------- fire walk with me... [ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-09-04 22:34:56 ] |
2010-05-19 08:37 | |
Pat_kdb F&F MEMBER
Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-09-04 22:50:06 jak trza komus to mam wsio od wiazki po obudowe z el i kolo pasowe. |
2016-02-23 14:44 | |
vir
malec + ibizka Kraków | 2005-09-04 22:55:05 Cytat:
| 2005-09-04 22:24:29, kz61 pisze:
Dużo zachodu z tym nanopleksem no i ma się co psuć. Popieram opinię Parnela. 6lat maluch jeżdzi z modułem własnej roboty. Coś ala GL 200. Aparat, cewka ta sama. Przewód oporowy ominięty. Awaria nanopleksa to koniec jazdy. Ja przepinam 2 wtyczki i pyrkam dalej po staremu ale jeszcze się nie zdarzyło.
|
|
Jak sobie zalozysz nanoplex do FL-a to masz dokladnie to samo. jak padnie nanoplex to podpinasz zasilanie do zwyklej FL-owskiej cewki, przepinasz do niej kable wysokiego napiecia i jedziesz dalej.
[edit]
A i jeszcze jeden drobiazg: uklad o ktorym mowisz mam zalozony. Fajna sprawa - mocniejsza iskra, bezproblemowe odpalanie w zimie. Ale pozostaje jeden spory minus: dupawa charakterystyka kata wyprzedzenia (niezalezna od obciazenia auta) i koniecznosc okresowej regulacji zaplonu, co zaczyna mnie juz draznic... [ wiadomość edytowana przez: vir dnia 2005-09-04 22:58:14 ] |
2015-02-13 07:44 | |
Piter_Solution F&F Sympatyk
fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-09-04 23:46:15 zapytajcie -KonradosWuWuA dlaczego włozył zapłon elektroniczny
mam nanoplexa i niemam zadnych problemów zero dotego świece NGK i naprwde nic się tam nie psuje kiedyś znajomy szukał kupywał moduły itp.. bo przerywał mu co się okazało przewód do czujnika był przerwany i zwierał z masą zaizolowałem przewód i chodzi do dzisiaj nic się nie psuje.
a kto powiedział ze jezeli juz sie coś popsuje nie pojade dalej ewentualnie wkładam aparat i smigam ale jak otąd nic odpukać sie nie popsuło jestem szcześliwy z tego wynalazku |
2018-07-24 10:15 | |
Piter_Solution F&F Sympatyk
fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-09-04 23:48:17 zapytajcie -KonradosWuWuA dlaczego włozył zapłon elektroniczny
mam nanoplexa i niemam zadnych problemów zero dotego świece NGK i naprwde nic się tam nie psuje kiedyś znajomy szukał kupywał moduły itp.. bo przerywał mu co się okazało przewód do czujnika był przerwany i zwierał z masą zaizolowałem przewód i chodzi do dzisiaj nic się nie psuje.
a kto powiedział ze jezeli juz sie coś popsuje nie pojade dalej ewentualnie wkładam aparat i smigam ale jak otąd nic odpukać sie nie popsuło jestem szcześliwy z tego wynalazku
A pozaty jest bez stykowy nic się nie wypala (styki w aparacie) |
2018-07-24 10:15 | |
kz61
Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-09-05 00:46:26 Po pierwsze -styki też mi się nie wypalają.
Po drugie -popracowałem chwilkę nad aparatem zapł. i charakterystykę mam lepszą od nanopleksa.
I mimo to uważam że dobrze że to wymyślili ale mogli więcej. Jak patrzę na tę charakterystykę to mam wrażenie że ruski na lampach więcej by uzyskali. Ale powie ktoś -po cholerę do takiego auta coś lepszego? I dlatego zrobiłem jak zrobiłem. Tak aby zapłon nie był droższy od reszty samochodu. A zapłon regulujemy najczęściej dlatego że lejemy do baku coraz więcej wody a coraz mniej benzyny. Ale to już inny wątek. |
2009-03-07 22:49 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|