Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Skracanie drążka zmiany biegów - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2005-01-30 23:08:55

daz.....tak się składa, że miałem RS-a i co ?? i nic......żadnych rewelacji...niczym się nie wyróżniał w towarzystwie np. golfa 3 gti 16v czy astry gsi 16v.....audi a3 1.8T 150KM ma 8,1s 0-100km/h......180KM ma 7,6s, więc seryjny RS nie ma tu żadnego podjazdu.....a to że Twoj był dłubany to już inna bajka

a co do czasów essiego:
1.6 16v 90KM - 12,2s
1.6 8v 105KM - 10,5s
1.8 16v 115KM - 9,9s

[ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2005-01-30 23:13:47 ]
2012-10-06 12:33
  
 
 2005-01-30 23:06:03

wlasnie daz nic nie wspomniales ze masz dlubanego rs-a, jak ty miales 180 to wszystko staje sie jasne, nie jestem osoba zeby sie klocic o dogmaty...
a 103 na 2 biegu to ja zapinam spokojnie - bez ciulania...
a dla formalnosci to mam 1,8 zetec i fabrycznie mam 105 koni dlatego dla mnie 115 to jest to cos czym moge sie pochwalic przy 12 letnim autku... (dodam tylko ze mojego essiego mial moj kumpel, ktory mila swoj warsztat i essi stal na podnosniku co tydzien czy tego chcial czy nie) a te rozwazania ile sekund do sety przy slabszych silnikach to przyznaje sam nie wiem wiec nie zabieram tematu... i jescze jedno mowisz ze twoj essi byl dobrze zestrojony - czyli 1,6T z 200 mial by z zalozenia nie byc?? a moze by byl?? i co wtedy...

-----------------
Życie to podróż, nie dom.
### 751 ###
2006-12-14 13:11
  
 
 2005-01-30 22:58:25

bo te model miały tak wszytsko ze sobą zestrojone że żaden inny ford (poza cossim) nie ma szans,-> to mnie rozbawiło haha moge znaleść ci conieco fordów seryjnych europejskich i to starszych od rs2000 które by go zmiotły ale fakt autko wolne niejest

-----------------
fiesta Xr2:
Twin Carburettors,Camshaft by Kent cams kit,
Pistons:(only cast Sad) by AE Pistons,Exhausts by MG motosport,filtration & induction (soon) by MG motorsport,Brakes by EBC green series & goddridge(brake line) & lot of ideas for modyfications
 
  
 
 2005-01-30 22:54:21

nie czytalem o jakie 1.6 chodzilo wam a o mk5 1.6 z turbina sie nie wypowiadam bo to tylko takie teoretyczne gadanie i do niczego nie prowadzi, jak ktos z was zbuduje takie cos to wtedy mozna wracac do tematu............

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2021-11-07 07:36
  
 
 2005-01-30 22:53:59

Skoro fabryczny RS ma 8,7s ; 1.8 16V ma około 9,8 - 10,2 to ile może mieć 1.6??? nie powiesz mi że 10s. A dlatego musi mieć 200KM, bo wiem że 180 KM audi A3 z dużo nowszym silnikiem i wszytskim fabrycznie zestrojonym pod tą moc (a to ważne, bo nie tylko moc silnika się liczy) nie było w stanie dać rady. Oczywiście ty możesz wierzyć w co chcesz, nie będe cię na siłe przekonywał, ja wiem bo miałem okazje się przekonać. I powie ci to samo kazdy kto ma RS 2000.
i nie tylko moment ma wpływ na przsypieszenie ,bo nic ci po momencie jak nie będzie jak przełożyć tej mocy na koła, czyli będzie kiepska skrzynia, do dupy zawieszenie i do tego kierowca który nie ma pojęca o jeździe, wtedy to i 300 km nie pomoże.
2008-02-18 18:51
  
 
 2005-01-30 22:43:55

1.6 13-15s albo jeszcze więcej.....jasne 20s przy dobrym wietrze a 1.8 18s
to czemu odrazu nie wspomniałeś, że miałeś dłubanego RS-a ?? mówiłeś tak, że chyba każdy odczytał, że chodzi o serie

a dalej nie powiedziałeś mi jak obliczyłeś, że 1.6T musi mieć ponad 200km żeby RS-a objechać ??

pozatym to z tego co mi się wydaję to największy wpływ na przyspieszenie ma moment a nie moc

legendy kogo to nie objechałem jakim autem krążyły, krążą i będą krążyć.....ale uważam takie gadanie za bezsensowne....

-----------------
2012-10-06 12:33
  
 
 2005-01-30 22:40:07

Shibby ale my nie mówiny o RST MK4 tylko od 1.6 MK5 z dołożoną turbiną, a to jest różnica, bo też uważam że twój RST spokojnie by łykną cieższe MK5 na skrzyni ze 105KM silnika 1.6 i z dołożoną turbiną
2008-02-18 18:51
  
 
 2005-01-30 22:38:30

... osiagi 1.6 RST:

0-100 km/h - 7,8s
0-160 km/h - 21,8s
1/4 mili - 16,0s

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2021-11-07 07:36
  
 
 2005-01-30 22:35:11

Marcel przeczytaj dokładnie jak tam pisze

-----------------
To jest numer #775
Frakcja RS #006
Urodzony po to by wypoczywać
2008-01-20 18:38
  
 
 2005-01-30 22:32:35

Marcel miałem RS2000 i wiem co to auto potrafi, a pozatym moj był podkręcony do ponad 180KM i nie było bata na ten samochód, dlatego wiem że żadne 1,6 nie miało szans, bo mocniesze samochody nie dawały rady. A pozatym tak jak to też mówi VVV1, 1,6 T nie mogło by startować do fabrycznego RS, bo te model miały tak wszytsko ze sobą zestrojone że żaden inny ford (poza cossim) nie ma szans, nawet jak do 105KM, dołożysz turbo to i tak nic z tego nie będzie, RS i tak będzie lepszy. Mój się zbierał do setki poniżej 8 sekund (7,7s) a 1.6??? 13-15s a może jeszcze więcej?? To nawet dużo cięższym bmw bym łykną takiego escorta. A jak już jesteśmy przy temacie skrzyń i zmian biegów, ja RSem na 2 biegu mogłem dociągnąć do 103KM/H i dopierow wtedy zpinałem 3, każda zmiana biegu to w starcie równoległum strata przewagi o prawie pół długości samochodu (wiem z doświadczenia) tak więc jak ja bym zapinał 3 to ty być już chyba na 5 jechał (długiść samochodu w plecy na samej zmianie giegów, że o różnicy w mocy nie wspomne)
2008-02-18 18:51
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM