2004-12-08 22:20:48
Sluchaj najlepiej to opchnac auto i kupic rs'a a jesli chchesz swoje auto to spusc do jeziora/rzeki/morza/oceany ten silnik i rob swapa... wiesz jak nie masz jakis szczegolnych wymagan to wsadz 1.8 albo 2.0 i napewno Ci wystarczy... ja wsadzilem w silnik 1.4 razem z remontami po detonacjach 10 tys. i zaluje kazdego grosza... no i co zrobic
Mial byc najszybszy 1.4 w Polsce i co z tego hehe fajnie jezdzil i naprawde mial buta przez 3 miesiace pozniej zaczelo wszystko siadac... nic nie pomagalo... Sluchaj 1.4 to jednostka z rozwojem 0%. obrobka glowicy prosta to 1tys minimum jesli zrobisz tak jak ja czyli wymiana walka zaworow prowadnic gniazd rozwiercanie komor poszerzanie kanalow to wydasz ponad 2 tys... nastepnie musisz zadbac o uklad wydechowy kolektor baran ok. 1-1.6tys i rury 2 cale hmm jakies 400zl no plus koncowy przelot za 300-400zl w moim przypadku 1000zl. hmm lecimy dalej juz teraz nie trzymasz powietrza... dajemy wieksza przepustnice za 500zl moze taniej i lecimy ze stozkami i modelowaniem dolotu.. zmiana kolektora ssacego kosztowala mnie chyba 400zl ale mam wieksze kanaly i teraz musisz dac mocniejszy regulator cisnienia paliwa i mocniejsza pompe paliwa... wtryski daja rade... ale trzeba to wystroic bez swinki nie ma podejscia.... chip Ci da "gowno" lecimy dalej wiadomo jakies lepsze swiece... hmm mozesz wziasc sie za dol.... no to tak odelzone korby i tloki ok 300-500zl i juz calkiem calkiem sprzeglo jakies mocniejsze kolo zamachowe... hmm sportowa uszczelka pod glowica eee co by tu jeszcze... hmmm bardzo dobry olej pelen syntetyk... i juz wydales tyle ze kupisz rs jakiegos i masz dalej"gowno" najszybsze 1.4 w polsce ktore tak jak mi po 10 tys Ci padnie ( moze i nie bedziesz mial szczescie) ale co z tego ze objezdzasz all 1.4 1.6 i czasem 1.8 jak podjedzie cos mocniejszego wkurwi Cie tylko bo Ci dupe zloi seryjnym autem a ty tyle wydales... hmm to co z tego ale patrz na wydatki i na paliwo. lubisz w miescie lac 13-14 litrow??? a na trasie 10-11??hmm ja nie ale fajnie jak 1.4 zamyka budziki co?? hehe ale wierz mi wyczynowy ukald wydechowy bywa uporczliwy po 200 km... teraz turbo... no to lecim: obrobka glowicy 600-1000tys no to lecimy najtansza turbina uzywka od 600 ( od vw 1.8T) albo cos lepszego jakies t3 moze t3/t4 ehh to juz 1.5 zl... ale zakladamy 600zl do teog rury ok.300zl liczac nataniej... jakis ic zeby to tez wygladalo hmm 150-1500 hehe zalezy co chcesz kupujemy taki za 200... no i co dalej.... no co ha swinka.... ( 600-1300 zalezy czy nowka czy uzywka smt6) ehh i jedziemy blow off jakiej 250 i co dalej pewnie jakis kolekotr albo od 1.6 rst za 300zl albo robiony pod wymiar za 1000zl... no i jakis down-pipe i uklad za jakies 800 plus tlumik 500zl... ehhh co my tu mamy pomijam fakt pierdol po drodze... i co zostawimy seryjne tloki oki
( ale dal bym je na zmrozenie za 700zl) ehh i co stroimy swinke za 800-1000zl i mamy moc panie mamy konie ale co my mu pompujemy a on nam swoje tloki odbytem wyrzuca... hehe DAMAGE!!!!!
A teraz lepiej kupujesz za 500 euro rs.... qrde wyciagasz silnik, skrzynie, wiazke, pompe, hamulce, inne pierdoly ktore chcesz... i lecisz do mechanika wymieniasz jak chcesz cos co jest do wymiany i dajesz za to max 1000zl( ale to nie koniecznosc zalezy od silnika... mowie tu jak by waleczki czy cos w glowicy byo padniete albo cos innego) no i wsadzasz silnik aha i sprzeglo bym nowe kupil od razu....i wsadzamy go za zaluzmy 1000tys zl rejestrujemy i all duperele za zaluzmy 400 zl i co??? i mamy escorta 2.0 za 3500tys-4500tys... i naprawde latasz stary...
A jako ze glupi Baks nigdy sie na bledach nie uczy to jak dobsze sie all zgra to po zimie wyjedzie nowym potworkiem ( albo inaczej essinka z nowym serduszkiem podpowem ze starym ale po kapitalnym remoncie wszystkiego i od razu rozbudowanej o duze wiaderko i kilka innych konkretnych dupereli) wiecej wiedza bizony ale to juz nasza slodka tajemnica
-----------------