2005-01-07 10:00:30
Cytat:
|
2005-01-06 20:28:23, Degen pisze:
Chcę z tym zrobić porządek(o wiele za wysokie obroty)bo aktualnie jezdze z kluczem ampolowym wlozonym w gumowa rurke, ktora idzie do skrzyni korbowej.Na dluzsza mete to niema sensu tak więc: >> Tutaj jest FOTO wspomnianej części << i w związku z tym mam pytanie: Czy jesli przepchnąłem tą rurke śrubokrecikiem to własnie zniszyłem ten zaworek przewietrzania skrzyni korbowej? czy nie ma to nic do rzeczy? Pozdrawiam
|
|
Też się nad tym kiedyś zastanawiałem (jak pisałeś... wcześniej nawet swój wątek utworzyłem z podobnym pytaniem) i z tego co wiem, nic tam nie ma. Ani w tej cienkiej rurce gdzie wepchałeś srubokręt, ani w tej grubej wchodzącej do obudowy filtra.
Chyba powinno być nie ? ale ja nic nie mam ... na rysunkach nic nie widać... a jak poszedłem do ASO i wytłumaczyłem o co mi chodzi, jedyne co mieli do zaworek .... grzybek czyli okrągłą gumkę z jakby trzpieniem, który jest w obudowie filtra, nad miejscem do którego wchodzi ta grubsza część na fotce.
Ja gdzieś 4msc temu wsadziłem gąbkę w tą grubszą rurkę tak na próbę, niedawno ją wyciągnąłem i wycisnąłem olej... przynajmniej filtr powietrza szystszy. Ale czy tam coś ma być czy nie to sam już nie wiem.
A co z tymi obrotami? Mnie 2 razy się zrobiły większe i nie chciały spadać..... reset kompa i wszystko gra. Obroty jak zaklęte ciut poniżej 1000.
Pozdr
-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków