Cena katalogowa brutto: 192 900 PLN

wróć do listy wersji modeluNowa Toyota C-HR GR Sport z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 2,0 Hybrid Dynamic Force (197 KM) e-CVT . Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w napęd hybrydowy o łącznej mocy systemowej wynoszącej 198 KM (emisja dwutlenku węgla na poziomie 108 g/km). Samochód wyposażony jest w bezstopniową automatyczną skrzynię biegów (e-CVT).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Toyota C-HR
| na rynku od | 01.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | C (niższa średnia) |
| grupa | compact SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 108 g/km |
| pojemność silnika | 1987 cm3 |
| typ hybrydy | HEV (full hybrid) |
| łączna moc systemowa | 198 KM |
| moc silnika spalinowego | 152 KM |
| moment obr. silnika sp. | 190 Nm |
| moc silnika elektr. | 111 KM |
| moment obr. silnika el. | 206 Nm |
| pojemność baterii | 4,1 kWh |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna bezstopniowa |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 8,1 s |
| poziom hałasu | 67 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 4,8 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,0 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 3,6 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,2 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 6,2 l/100km |
| zbiornik paliwa | 43,00 l |
| pojemność bagażnika | 430 / 1140 l |
| średnica zawracania | 11,60 m |
| rozstaw osi | 2640 mm |
| długość | 4362 mm |
| szerokość | 1832 mm |
| szerokość z lusterkami | 1832 mm |
| wysokość | 1564 mm |
| prześwit | 154 mm |
| kąt natarcia | 14 ° |
| kąt zejścia | 27 ° |
| masa własna | 1540 kg |
| maks. masa całkowita | 1930 kg |
| maks. masa zestawu | 2680 kg |
| ładowność | 390 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 75 kg |
| przyczepa hamowana | do 725 kg |
| przyczepa niehamowana | do 725 kg |
| rozmiar opon | 225/50 R19 |