Cena katalogowa brutto: 165 990 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Volkswagen T-Roc (2026) R-Line z roku modelowego 2026 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,5 eTSI (150 KM) A7 DSG. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 150 KM oraz moment obrotowy o wartości 250 Nm przy 1500 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 128 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Volkswagen T-Roc (2026)
| na rynku od | 11.2025 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2026 |
| segment (klasa) | B (małe) |
| grupa | compact SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e-bis 36EB |
| emisja CO2 | 128 g/km |
| pojemność silnika | 1498 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 150 KM |
| łączny moment obr. | 250 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa |
| prędkość maksymalna | 212 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 8,9 s |
| poziom hałasu | 67 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,6 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 7,2 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 5,3 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,8 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 5,9 l/100km |
| zbiornik paliwa | 50,00 l |
| pojemność bagażnika | 475 / 1350 l |
| średnica zawracania | 11,10 m |
| rozstaw osi | 2629 mm |
| długość | 4373 mm |
| szerokość | 1828 mm |
| szerokość z lusterkami | 2044 mm |
| wysokość | 1573 mm |
| kąt natarcia | 16,2 ° |
| kąt rampowy | 14 ° |
| kąt zejścia | 18,7 ° |
| masa własna | 1474 kg |
| maks. masa całkowita | 1980 kg |
| ładowność | 475 kg |
| obciążenie dachu | do 80 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 80 kg |
| przyczepa hamowana | do 1500 kg |
| przyczepa niehamowana | do 730 kg |
| rozmiar opon | 225/50 R18 |