MotoNews.pl

Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT

Silnik benzynowy z miękką hybrydą (MHEV), wersja modelu: Titanium

Cena katalogowa brutto: 119 860 PLN

Ford Puma
wróć do listy wersji modelu
Nowy Ford Puma Titanium z rocznika 2023 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 125 KM oraz moment obrotowy o wartości 170 Nm (emisja dwutlenku węgla na poziomie 130-141 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów (Powershift).

Ford Puma '2023 - charakterystyka i dane techniczne pojazdu

rok produkcji2024
rok modelowy2023
segment (klasa)B (małe)
grupacompact SUV
typ nadwoziaSUV 5 dr
liczba drzwi / miejsc5 / 5
silnikBenz+Elektr
układ silnikaR3 Turbo
norma emisji spalinEuro 6.2
emisja CO2130-141 g/km
pojemność silnika999 cm3
typ hybrydyMHEV (mild hybrid)
łączna moc systemowa125 KM
łączny moment obr.170 Nm
rodzaj napęduFWD
skrzynia biegówAutomatyczna dwusprzęgłowa
prędkość maksymalna190 km/h
0-100 km/h9,6 s
cykl mieszany (WLTP)6,2 l/100km
zbiornik paliwa42,00 l
pojemność bagażnika456 / 1216 l
średnica zawracania10,30 m
rozstaw osi2588 mm
długość4186 mm
szerokość1777 mm
szerokość z lusterkami1930 mm
wysokość1536 mm
prześwit166 mm
masa własna1334 kg
maks. masa całkowita1830 kg
obciążenie dachudo 25 kg
obciążenie pionowe hakado 75 kg
rozmiar opon215/55 R17
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (0)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (1)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (2)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (3)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (4)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (5)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (6)
  • Ford Puma Titanium 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) 7DCT (7)

Inne propozycje w tym autosegmencie